• I'm actually really embarrassed for.

    Het verhaal zal misschien ook een beetje ongeloofwaardig overkomen, maar ik heb een printscreen ter bewijs. Ik zoek advies + mening, maar kan echt niet meer uitleg geven want ik schaam me voor de hele situatie. Anybody, please? Ik heb een enorm goede band met mijn moeder, maar ik durf het er zelfs niet met haar over te hebben. Geen idee hoe ik erover moet beginnen.


    Edit: Ik vind het echt heel lief dat jullie mij willen helpen, maar ik zal enkel de mensen een pb sturen die 17 zijn of ouder (aangezien ik 17 ben). Absoluut niets persoonlijks, maar omdat dit dus iets is waar ik me ongemakkelijk bij voel en omdat ik sowieso al geen kei ben in advies vragen, doe ik dit liever bij oudere mensen. Sorry hiervoor!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:55 ]


    everything, in time

    Ik ben een beetje laat, maar Hoofdkantoor is er ook altijd met een luisterend oor als het nodig is. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben een beetje laat, maar Hoofdkantoor is er ook altijd met een luisterend oor als het nodig is. ^^


    Dit (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als je nog iemand nodig hebt, pb me ook maar =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Moest je nog iemand nodig hebben, mag je PB'en. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je weet dat ik je altijd wil helpen he. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Talk to me. :3
    Of PB. Idk, doe maar iets.

    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu. Niets is mij te raar hihi. Als het nog nodig is, kom maar op :3


    Life is hard and then we die

    Je mag me wel PB'eren :3


    Vatican Cameos

    ik wil je wel helpen:)i know what you mean. over 5 dagen ben ik 17 is dat goed genoeg?


    If you can dream it, you can do it❤️

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu. Niets is mij te raar hihi. Als het nog nodig is, kom maar op :3


    You are beautiful, you are love.

    Als t nog nodig is, wil ik je ookwel helpen:)

    Je bent welkom :)


    Some angels have no wings.

    Je kunt mij ook PB'en! En ik ben 17 hoor, haha!

    Ik wil je ook nog wel helpen, moest je nog iemand zoeken :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    En toen plots 2 gevulde pagina's vol met reacties van 'je mag me wel een pb sturen' of iets wat daar op lijkt.


    Some people are art and do art at the same time