• I'm actually really embarrassed for.

    Het verhaal zal misschien ook een beetje ongeloofwaardig overkomen, maar ik heb een printscreen ter bewijs. Ik zoek advies + mening, maar kan echt niet meer uitleg geven want ik schaam me voor de hele situatie. Anybody, please? Ik heb een enorm goede band met mijn moeder, maar ik durf het er zelfs niet met haar over te hebben. Geen idee hoe ik erover moet beginnen.


    Edit: Ik vind het echt heel lief dat jullie mij willen helpen, maar ik zal enkel de mensen een pb sturen die 17 zijn of ouder (aangezien ik 17 ben). Absoluut niets persoonlijks, maar omdat dit dus iets is waar ik me ongemakkelijk bij voel en omdat ik sowieso al geen kei ben in advies vragen, doe ik dit liever bij oudere mensen. Sorry hiervoor!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:55 ]


    everything, in time

    Mij mag je ook PB'en (:
    Bijna 17


    The pen is the tongue of the mind

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig nu. Niets is mij te raar hihi. Als het nog nodig is, kom maar op :3


    Haha, same here. Heb vaak genoeg momenten gehad ook waarbij ik door de grond kon zakken,
    maar ben nog geen 17 (: Dus helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, same here. Heb vaak genoeg momenten gehad ook waarbij ik door de grond kon zakken,
    maar ben nog geen 17 (: Dus helaas.


    Ja maar jij bent wel een verstandig iemand. Dat weet ik. Had jou op het begin ook ouder geschat, haha.
    Als het niet zo was dat ik nu genoeg mensen had, dan had ik jou waarschijnlijk alsnog een pb gestuurd.

    @de rest. Heel erg bedankt, wow, lief hoeveel mensen willen luisteren. (:


    everything, in time

    Moest je nog iemand nodig hebben, je mag mij ook altijd pb'en :) (ik ben 18 ;) )


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Moest je nog iemand nodig hebben, je mag mij ook altijd pb'en :) (ik ben 18 ;) )

    "Als het niet zo was dat ik nu genoeg mensen had, dan had ik jou waarschijnlijk alsnog een pb gestuurd."
    Ze zei het in de post boven je.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 21:51 ]


    Take me to wonderland