• Mijn vriendin is al een tijdje aan het chatten met een jongen die ze kent van een kamp. Nu is ze dus verliefd op hem geworden en ze heeft me om hulp gevraagd want ze weet niet wat ze moet doen. En ik heb totaal geen ervaring met jongens en liefde enzo dus ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen. Ze weet niet of hij haar leuk vindt maar hij is wel verliefd op iemand, maar hij wil niet zeggen op wie. Heeft er iemand tips over wat ze het beste kan doen??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Hoe veel schelen ze met elkaar?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Hoe veel schelen ze met elkaar?


    2 jaar, ze zijn 16 en 18


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    (...)

    2 jaar, ze zijn 16 en 18

    Ehm, misschien kunnen ze iets doen via een webcam en later afspreken?


    •*• Lululu •*•

    Hier ben ik zo slecht in :'D


    •*• Lululu •*•

    Geen idee, ik heb daar ook niet zoveel ervaring mee. Proberen iets af te spreken? Kijken hoe hij op zo'n voorstel reageert?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ze hebben elkaar al eerder gezien dus ze kan best aan hem voorstellen om een keertje af te spreken. Kan geen kwaad. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mmm, eigenlijk moet zij gewoon zeggen dat ze hem leuk vindt. Dan zal hij ook wel zeggen wie hij leuk vindt denk ik zo. Daarbij is de kans best reëel dat hij haar leuk vindt, omdat hij niet wilt zeggen op wie hij verliefd is. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Mmm, eigenlijk moet zij gewoon zeggen dat ze hem leuk vindt. Dan zal hij ook wel zeggen wie hij leuk vindt denk ik zo. Daarbij is de kans best reëel dat hij haar leuk vindt, omdat hij niet wilt zeggen op wie hij verliefd is. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik denk dat ze gewoon moet vragen om een keertje af te spreken, ze hebben elkaar toch al eens gezien?


    me: 5% reality, 95% dreams

    -nevermind-

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:46 ]


    ars moriendi