• Pirates of the Caribbean 5 heeft scenarist
    AMSTERDAM - Het vijfde deel van Pirates of the Caribbean kan de zeilen laten bollen en het ruime sop kiezen.

    Producent Disney heeft scenarist Jeff Nathanson, bekend van de misdaadkomedie Catch Me If You Can, in de arm genomen om het scenario te schrijven. Dat schrijft het Amerikaanse filmtijdschrift Variety.

    Johnny Depp heeft nog niet getekend, maar verwacht wordt dat hij terugkeert in een van zijn meest iconische rollen, Captain Jack Sparrow.

    Over het verhaal is nog niets bekend, dus het blijft nog gissen naar de rest van de cast. In het verleden waren onder anderen Geoffrey Rush, Keira Knightley, Orlando Bloom en Ian McShane van de partij.

    In het vorige deel, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides uit 2011, ging Sparrow op zoek naar de bron van de eeuwige jeugd en moest hij het opnemen tegen Kapitein Zwartbaard.

    De film bracht wereldwijd ruim een miljard dollar op, waarmee de filmreeks op ruim 3,5 miljard kwam te staan. Wanneer de vijfde film uit moet komen is nog onbekend.




    ME SOOOOO HAPPY ;D Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat zij er niet meer inzitten zeg, na drie films van hetzelfde liedje over hun, vond ik het wel weer genoeg. Misschien dat ik daarom als enige hier vind dat 4 beter is dan deel 2, lolol. 3 en 4 zijn echt mijn favorieten, daarna pas 1 en als laaatste 2, echt een kutfilm was die haha. Anyway, het enige wat hun telkens doen is elkaar redden en slecht communiceren waardoor het toch fout loopt. Gelukkig hebben ze Jack, anders waren ze beiden al duizend keer dood.


    Dat plaatje van mij profiel is Will maar dan als Legolas


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    (...)

    Dat plaatje van mij profiel is Will maar dan als Legolas
    Orlando Bloom dus ;d

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind haar ook niet zo geweldig. :x Al maakt Jack haar wel leuker, haha. Trouwens, Will kan nog best eens langskomen met dat schip van hem, dat zou wel gaaf zijn. Zolang Elizabeth maar weg blijft, ik heb echt een hekel aan haar. :x

    Aah, die heeft het druk zat met dat kind van d'r, dus daar zullen we vast geen last meer van hebben. :Y)


    ars moriendi

    Ik ben het niet echt eens met degenen die zeggen dat ze na deel drie moesten ophouden. :') Ik vind het geweldig dat er nu nog een achter is gekomen en ik kan echt niet wachten totdat er een vijfde zou uitkomen.


    help

    Ik hoop dan wel dat Will en Elizabeth terug komen, want de personages in deel 4 waren echt verschrikkelijk :']


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind haar ook niet zo geweldig. :x Al maakt Jack haar wel leuker, haha. Trouwens, Will kan nog best eens langskomen met dat schip van hem, dat zou wel gaaf zijn. Zolang Elizabeth maar weg blijft, ik heb echt een hekel aan haar. :x


    Jah, ik vond 'r wel leuk, maar hun verhaal is gewoon klaar, af. Will daarentegen :3


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Jah, ik vond 'r wel leuk, maar hun verhaal is gewoon klaar, af. Will daarentegen :3


    26 - 02 - '16

    Django schreef:
    Ik hoop dan wel dat Will en Elizabeth terug komen, want de personages in deel 4 waren echt verschrikkelijk :']


    Elizabeht kan maar ik denk Will niet meer die heeft het denk ik te druk met The Hobbit


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Jah, ik vond 'r wel leuk, maar hun verhaal is gewoon klaar, af. Will daarentegen :3


    Lizzie heeft nog altijd dat gedoe met Jack. Dat was wat mijn zus vroeg toen ik OST bekeek. (:


    help

    Legolas10 schreef:
    (...)

    Elizabeht kan maar ik denk Will niet meer die heeft het denk ik te druk met The Hobbit


    Nee, dat is allemaal al gefilmd voor zover ik weet. Daarbij hoef ik niet meer van Orlando te zien hoor, haha. Ik vind hem een beetje een broekkie, maar als Will kan hij er nog wel mee door en het is leuk als het schip erbij komt, maar van mij hoeft hij er niet perse in.


    Your make-up is terrible