• Pirates of the Caribbean 5 heeft scenarist
    AMSTERDAM - Het vijfde deel van Pirates of the Caribbean kan de zeilen laten bollen en het ruime sop kiezen.

    Producent Disney heeft scenarist Jeff Nathanson, bekend van de misdaadkomedie Catch Me If You Can, in de arm genomen om het scenario te schrijven. Dat schrijft het Amerikaanse filmtijdschrift Variety.

    Johnny Depp heeft nog niet getekend, maar verwacht wordt dat hij terugkeert in een van zijn meest iconische rollen, Captain Jack Sparrow.

    Over het verhaal is nog niets bekend, dus het blijft nog gissen naar de rest van de cast. In het verleden waren onder anderen Geoffrey Rush, Keira Knightley, Orlando Bloom en Ian McShane van de partij.

    In het vorige deel, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides uit 2011, ging Sparrow op zoek naar de bron van de eeuwige jeugd en moest hij het opnemen tegen Kapitein Zwartbaard.

    De film bracht wereldwijd ruim een miljard dollar op, waarmee de filmreeks op ruim 3,5 miljard kwam te staan. Wanneer de vijfde film uit moet komen is nog onbekend.




    ME SOOOOO HAPPY ;D Wat vinden jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Apocalyptic schreef:
    Toch is het jammer dat ze deze reeks zo uitmelken. Na de derde hadden ze eigenlijk al moeten stoppen, en de eerste film blijft in mijn ogen ook de beste. Desalniettemin, als Johnnyboy van de partij is, ben ik dan ook. :')


    The odds are néver in our favor.

    Als Johnny er in zit, kijk ik.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heerlijk:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hm, ik vind de films van POTC echt epic, maar er moet ooit wel een stop komen.
    Echter als Johnny Depp hierin mee gaat spelen, zal ik zeker gaan kijken. Al is het maar om hem te zien acteren haha.
    :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Legolas10 schreef:
    Ik heb ergens gehoord dat hij al in 2013 dit jaar komt of in 2014

    Maar Orlendo Bloom kan denk ik niet mee spelen
    Hij moet ook al mee doen in de hobbit...



    Haha, de hobbit is allang klaar met filmen. Ze moeten alleen nog monteren, bewerken, etc.. Maar in principe zijn vgm alle delen al gefilmt ;3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Haha, de hobbit is allang klaar met filmen. Ze moeten alleen nog monteren, bewerken, etc.. Maar in principe zijn vgm alle delen al gefilmt ;3

    Ohh, het zou zo nice zijn als Orlando zijn re-entree maakt. (:


    ars moriendi

    Boira schreef:
    Na drie was er al sprake van deel 5, 6 en 7 :'D Toch blijf ik het jammer dat zowel het personage Will als Elizabeth er niet meer in zit, maar zoals Johnny er is, ben ik er ook. Haha


    Ik ben blij dat zij er niet meer inzitten zeg, na drie films van hetzelfde liedje over hun, vond ik het wel weer genoeg. Misschien dat ik daarom als enige hier vind dat 4 beter is dan deel 2, lolol. 3 en 4 zijn echt mijn favorieten, daarna pas 1 en als laaatste 2, echt een kutfilm was die haha. Anyway, het enige wat hun telkens doen is elkaar redden en slecht communiceren waardoor het toch fout loopt. Gelukkig hebben ze Jack, anders waren ze beiden al duizend keer dood.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh, het zou zo nice zijn als Orlando zijn re-entree maakt. (:




    In POTC bedoel je? Ja dat zou echt tof zijn! maar ik heb mijn twijfels, want als je deel 4 heeeeelemaal aan het einde bekijkt (na de aftiteling zeg maar) zie je Angelica op dat eiland en dan spoelt die voodoo pop van Jack aan. Dus ik denk dat zij ook nog een verhaallijn gaan krijgen.
    Hoop wel dat Orlando terugkomt, maar ik denk dat dat afhangt van de verhaallijn. Ben sws benieuwd wat ze gaan doen met de verhaallijn, aangezien ik niks bijzonders zo kan bedenken. Maar dat komt vast wel goed :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat zij er niet meer inzitten zeg, na drie films van hetzelfde liedje over hun, vond ik het wel weer genoeg. Misschien dat ik daarom als enige hier vind dat 4 beter is dan deel 2, lolol. 3 en 4 zijn echt mijn favorieten, daarna pas 1 en als laaatste 2, echt een kutfilm was die haha. Anyway, het enige wat hun telkens doen is elkaar redden en slecht communiceren waardoor het toch fout loopt. Gelukkig hebben ze Jack, anders waren ze beiden al duizend keer dood.



    HAHAHA. Dat laatste lol ^^ ja ik vond het ook wel klaar toen, maar ze waren wel leuk. Jack blijft toch mijn favoriete personage samen met Gibbs en Davy Jones. Maar ik vond deel 4 ook het leukst! Het mooiste bewerkt enzo en vond alles veel spannender. En die zeemeerminnen vond ik supergaaf! Jammer dat ze zo weinig beeld tijd hadden.. Vond ze vet mooi gemaakt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)



    In POTC bedoel je? Ja dat zou echt tof zijn! maar ik heb mijn twijfels, want als je deel 4 heeeeelemaal aan het einde bekijkt (na de aftiteling zeg maar) zie je Angelica op dat eiland en dan spoelt die voodoo pop van Jack aan. Dus ik denk dat zij ook nog een verhaallijn gaan krijgen.
    Hoop wel dat Orlando terugkomt, maar ik denk dat dat afhangt van de verhaallijn. Ben sws benieuwd wat ze gaan doen met de verhaallijn, aangezien ik niks bijzonders zo kan bedenken. Maar dat komt vast wel goed :3

    Dat is waar.. Oh, en Will is gedoemd om op Davey Jones schip te varen, right? Zijn verhaallijn is zo goed als af, net als dat van Elizabeth. Jammer, had graag nog meer van hen (en dan vooral hem!) gezien. Penelope Cruz vind ik daarentegen niet zo'n leuke aanvulling op de films, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:26 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is waar.. Oh, en Will is gedoemd om op Davey Jones schip te varen, right? Zijn verhaallijn is zo goed als af, net als dat van Elizabeth. Jammer, had graag nog meer van hen (en dan vooral hem!) gezien. Penelope Cruz vind ik daarentegen niet zo'n leuke aanvulling op de films, om eerlijk te zijn.



    Ja klopt, ze is wel goed, maar niet geweldig. Had liever iemand anders als Jack's tegenpool gezien x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is waar.. Oh, en Will is gedoemd om op Davey Jones schip te varen, right? Zijn verhaallijn is zo goed als af, net als dat van Elizabeth. Jammer, had graag nog meer van hen (en dan vooral hem!) gezien. Penelope Cruz vind ik daarentegen niet zo'n leuke aanvulling op de films, om eerlijk te zijn.


    Ik vind haar ook niet zo geweldig. :x Al maakt Jack haar wel leuker, haha. Trouwens, Will kan nog best eens langskomen met dat schip van hem, dat zou wel gaaf zijn. Zolang Elizabeth maar weg blijft, ik heb echt een hekel aan haar. :x


    Your make-up is terrible

    Hij komt pas in 2015

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:02 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Assassin als je meer Will wilt zien kijk dan LOTR Alleen ziet hij er wel anders uit


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:02 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.