• Dit voorjaar komen strepen helemaal terug - tenminste dat heb ik gehoord- net als stippen. Dus ik ging wat leuke dingetjes zoeken -ja ik zoek de laatste tijd veel op en ga binnen kort dan op shop jacht- en vond deze legging:



    Wat vinden jullie?C:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Merrow schreef:
    (...)

    Misschien dat ik juist daarom een aversie heb voor leggings, omdat ik altijd de verkeerde mensen ze zie dragen omdat er nu eenmaal zijn die niet willen begrijpen dat hun figuur niet gemaakt is voor zoiets :'D

    Antilliaanse dames! :D
    Ik vind 'm lijp. Als ik het figuur ervoor had zou 't een optie zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Backfire schreef:
    (...)

    Hmm, in mijn ogen niet... Maar dat heb je sowieso met leggings met printjes, in mijn ogen.
    Ik raad je niet aan het te googlen. Of toch wel -wbw-


    Bedankt voor het trauma!(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Een vriendin van mij heeft er ook zo een ^^. Zij draagt hem met een zwart rokje en elk shirt dat ze wilt, of met een langere grijze trui.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Knight schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen. Ik heb hem al best lang geleden gekocht in de winkel zelf.


    Helaas.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Wasp schreef:
    Een vriendin van mij heeft er ook zo een ^^. Zij draagt hem met een zwart rokje en elk shirt dat ze wilt, of met een langere grijze trui.


    Hmmm ja een rokje kan ook maar eerlijk gezegd heb ik het niet zo heel erg op rokjes.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.


    Caution first, always.

    Dit zou ik dus echt nooit dragen, niet mijn smaak..

    Ik vind Horizontale strepen nog wel mooi, maar niet bij legings :c

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:13 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Sorry, het is niet echt mijn smaak.


    Bad decisions make good stories.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Memoria schreef:
    Wel leuk, maar ik zou niet weten wat ik er bij zou moeten aantrekken. Zelf zou ik het niet dragen.(:
    Het laat te veel zien.


    •*• Lululu •*•

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.

    + kijk eens op http://www.romwe.com/ of http://blackmilkclothing.com/.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 12:51 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Omg, srry ik vind het lelijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Assassin schreef:
    Ik hou echt niet van zulke dingen, lol. Ik snap ook niet waarom leggings tegenwoordig als broeken gedragen worden, het ziet er niet uit.