• Dit voorjaar komen strepen helemaal terug - tenminste dat heb ik gehoord- net als stippen. Dus ik ging wat leuke dingetjes zoeken -ja ik zoek de laatste tijd veel op en ga binnen kort dan op shop jacht- en vond deze legging:

Wat vinden jullie?C:

[ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:11 ]

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Tja.....ieder zijn ding?xd

Gelukkig maar, want stel je voor, iedereen zou maar met hetzelfde rondlopen omdat we allemaal hetzelfde leuk vinden. Gaat denk ik ook gauw vervelen XD

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Merrow schreef:
    (...)

Gelukkig maar, want stel je voor, iedereen zou maar met hetzelfde rondlopen omdat we allemaal hetzelfde leuk vinden. Gaat denk ik ook gauw vervelen XD

Stel je voor dat iedereen mijn kont in zo'n ding zou zien, dat ik ook geen lekker begin van de dag :|

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

iSlytherin schreef:
    Ik haat leggings haha

Ik vind leggings normaal ook niet zo leuk maar sommige zijn wel leuk als er een printje opstaat.='D

Merrow schreef:
    (...)

Dat denk ik ook ja haha.x3

Licet schreef:
    (...)

Stel je voor dat iedereen mijn kont in zo'n ding zou zien, dat ik ook geen lekker begin van de dag :|

Mjamie!(cat)

Ik heb zo eentje van de H&M, alleen heeft het niet van die zichtbare elastieken banden aan de bovenkant. Ik vind hem zelf heel leuk en draag er een zwart colbertje boven, met een wit truitje.

The odds are néver in our favor.

Knight schreef:
    Ik heb zo eentje van de H&M, alleen heeft het niet van die zichtbare elastieken banden aan de bovenkant. Ik vind hem zelf heel leuk en draag er een zwart colbertje boven, met een wit truitje.

Maar dan draag je hem dus als broek?

^ Strak zwart jurkie op strakke zwart-witte legging... ik zeg nee.
    Ik weet niet, je moet wel echt het figuur voor zo'n ding hebben, vooral met die strepen. Tenzij jij toevallig net zulke mooie lange, slanke benen hebt als dat model, zou ik het niet doen. Daarbij moet je d'r echt een goed achterwerk voor hebben, sommige meiden met zo'n... ja, niet ronde kont zien er niet uit in zo'n ding. O, en cameltoes, vergeet de cameltoes niet. Ik doe altijd spot de cameltoe op school, altijd leuk, die leggings.

i put the fun in funeral

Backfire schreef:
    ^ Strak zwart jurkie op strakke zwart-witte legging... ik zeg nee.
    Ik weet niet, je moet wel echt het figuur voor zo'n ding hebben, vooral met die strepen. Tenzij jij toevallig net zulke mooie lange, slanke benen hebt als dat model, zou ik het niet doen. Daarbij moet je d'r echt een goed achterwerk voor hebben, sommige meiden met zo'n... ja, niet ronde kont zien er niet uit in zo'n ding. O, en cameltoes, vergeet de cameltoes niet. Ik doe altijd spot de cameltoe op school, altijd leuk, die leggings.

Nou nee ik ben helaas geen barbiepopje maar ik heb wel een normaal figuur, ik heb wel lange benen maar strepen in de lengte laten je juist langer -en dus dunner- lijken?(cat) en wat te cameltoe is een cameltoe?='D

SPECS schreef:
    (...)

Maar dan draag je hem dus als broek?

Yup. Maar die legging die ik heb is wel langer dan die jij hebt, want die komt gewoon tot ruim onder mijn enkels en kruipt ook niet omhoog.

Licet schreef:
    (...)

Misschien dat ik juist daarom een aversie heb voor leggings, omdat ik altijd de verkeerde mensen ze zie dragen omdat er nu eenmaal zijn die niet willen begrijpen dat hun figuur niet gemaakt is voor zoiets :'D

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Knight schreef:
    (...)
    Yup. Maar die legging die ik heb is wel langer dan die jij hebt, want die komt gewoon tot ruim onder mijn enkels en kruipt ook niet omhoog.

Hmmm zou ik zelf niet zo snel doen maar goed, ik kan hem niet vinden op de h&m site?

SPECS schreef:
    (...)

Nou nee ik ben helaas geen barbiepopje maar ik heb wel een normaal figuur, ik heb wel lange benen maar strepen in de lengte laten je juist langer -en dus dunner- lijken?(cat) en wat te cameltoe is een cameltoe?='D

Hmm, in mijn ogen niet... Maar dat heb je sowieso met leggings met printjes, in mijn ogen.
    Ik raad je niet aan het te googlen. Of toch wel -wbw-

i put the fun in funeral

SPECS schreef:
    (...)

Hmmm zou ik zelf niet zo snel doen maar goed, ik kan hem niet vinden op de h&m site?

Dat zou kunnen. Ik heb hem al best lang geleden gekocht in de winkel zelf.

Backfire schreef:
    (...)

Hmm, in mijn ogen niet... Maar dat heb je sowieso met leggings met printjes, in mijn ogen.
    Ik raad je niet aan het te googlen. Of toch wel -wbw-

HAHAHA. Trust me, don't google it :').