• Wie mag hier allemaal een piercing? xD
    en wat hebben jullie er voor gedaan
    om je ouders over te halen ?
    X

    (...)
    Maar ik weet niet of ik dat ga doen howr. Lijkt me nogal pijnlijk.....:$ (En nee ik lieg niet dat het op mijn 16e mag, alleen maar om stoer te doen. Ik heb er echt laatst nog over gesproken, ik was ook nogal verbaasd toen ze dat zeiden)


    Het doet echt geen pijn hoor. Ik dacht da ook eerst, maar eens ze der aan beginne is da van 'huh? is da alles?". Op sommige plaatse kan ed ietske meer pijn doen, maar ja da is normaal, ma tis nu ni da ge ed gaat uitschreeuwe van de pijn.


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik mag ook een als ik 16 ben :|.
    In mij navel wil ik er wel een ^^
    Naja, overhalen heb ik nog niet gebrobeerd >.<


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik Hbe nu op ditmoment een navelpiercing!


    rise and fall of my pants

    ik mag op me 14 de een navel piersing

    ik mag het, maar daarvoor heb ik moeten wachten tot ik 18 was... dan pas mocht het. ik ga een navelpiercing laten zetten en een tattoo na de zomer :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb al 1 tatto dus

    Ik heb nu een helix ; )
    stelt eig niets voor Mhja ik ben 12 :$ En op mijn 14e fzo mag ik neuspiercing x) Ik wil ook nog wel een lip fzo maar dat mag ik niet -.- volwassenheid *zucht*


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhmm

    Ik mag er maar pas 1 als ik 16 ben -.-

    En ik mag géén snakebites :O
    Da's juist het liefste wat ik wil en mag ik dat dan ook al niet -.-

    (...)

    Het doet echt geen pijn hoor. Ik dacht da ook eerst, maar eens ze der aan beginne is da van 'huh? is da alles?". Op sommige plaatse kan ed ietske meer pijn doen, maar ja da is normaal, ma tis nu ni da ge ed gaat uitschreeuwe van de pijn.

    Owkey, dan vind ik het best. Waar heb jij er dan een, althans ik denk dat je er een hebt, hea?