• Wie mag hier allemaal een piercing? xD
    en wat hebben jullie er voor gedaan
    om je ouders over te halen ?
    X

    ik mag er een.. ALS IK 16 BEN
    en dat si nog 3 jaar :|
    maar als ik zo oud ben doe ik het meteen (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik mag geen piercing [nu,]
    maar weet somebody hoe
    je je ouders kan overhalen?

    miss als iik 16 ben ben nu 14


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Ik ehb al een piercing 'Navelpiercing'


    rise and fall of my pants

    ja ik mag piercings xD zo lang het niet te erg wordt :P heb nu piercing in me neus, wil een in me lip laten zetten ^_^
    nu maar aan me ouders smeken of het mag xD
    ouders overhalen : lief aan kijken, klusjes doen xD

    Ik mag volgend jaar een piercing van myn pa x)
    Myn ma is het er totaal niet mee eens! Van haar mag ik er pas 1 als ik 18 ben mja.. 'k Heb Schyt aan d'r!
    Zolang het van myn pa mag doe ik het ook gewoon (A)
    Maar ik mag nóg geen Tattoo, dat mag pas als ik 16 ben (6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mag niet
    ik wil een lippiercing.
    Aber neeeeeeeeein. U__U

    Nou eigenlijk niet veel^^
    Me moeder begon zelf met een knop boven in het oor, en een neuspiercing. dus die krijg ik waarschijnlijk nu ook^^ Tattoo mag ik trouwens ook maar die doe ik volgend jaar pas<3. Ik wil ook graag lippierc. maar me ma zegt dat ik beter eerst een neus pierc kan doen^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik mag geen piercing [nu,]
    maar weet somebody hoe
    je je ouders kan overhalen?


    ik zei dat het me wens is(x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik mag waarscgijnlijk dit jaar nog!:D
    wel in me neus , maar dat vind ik leuk... wenkbrauw lijkt me ook leuk maar dat vind mijn moeder niks...
    maar dus heb ik nog geen xD

    Als mijn binnen beugel eruit is mag ik een lippiercing.. ik mag er nu ereen maar ik wil niet een lippiercing en een beugel dus ik wacht wel ffxD

    IK heeefert.. een neuspiercing en ik ga ook nog lip piercing laten zetten voglende maand.. En ik ga in augustus een tattoo laten zetten.. Mijn moeder zegt er niets meer van... Want ik ben bijna 18 (hoera) Ze HAAT het en ze laat eht overduidelijk merken maar ze zegt neit dat het NIET mag(A)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een Tongpiercing
    Heb hem nu 2 jaar
    kraag hem voor mijn 16de vejaardag
    Mijn moeder heefd zelf ook tatoo`s en een piercing dus ik mocht het ook alk ik het zekker wist
    Dit jaar word ik 18 jaar en mag ik miss een tatoo en dat wil ik ook nu maar hopen dat het mag ;) (K)


    You can't touch music but music touch you

    IK MAG OVER 2 WEKEN EEN NEUSPIERCING!!
    NOUJA EIGENLIJK MAG HET VAN ME MA WANT PA WIL HET NIET HEBBEN. Maar ik heb zo me'n ouders overgehaald:
    Mijn ouders willen graag nog een tattoo de'r bij laten zetten en dat mag niet van mij tenzij zij ik dus een neuspiercing mag omdat het dan eerlijk is xD en ze trappen erin want mijn ma zij ja en zij haalde me pa over.

    Als mijn binnen beugel eruit is mag ik een lippiercing.. ik mag er nu ereen maar ik wil niet een lippiercing en een beugel dus ik wacht wel ffxD


    -.- Lekker goed voor je tanden elke keer dat ijzer erlangs