Gister op school was het al aan het sneeuwen maar dat bleef nu liggen.
Wordt ik wakker ligt er een mega pak sneeuw. Gelukkig eerste uur vrij..
Bij wie ligt er ook zoveel?
Yep, hier ook
Maar ik heb ook eerste uur vrij . Gisteren stierf ik bijna in de vijf minuten dat ik naar school fietste, zo. koud. x_x Misschien stel ik me aan, hehe, maar ik kan echt slecht tegen die kou man.
Backfire schreef:
Yep, hier ook
Maar ik heb ook eerste uur vrij . Gisteren stierf ik bijna in de vijf minuten dat ik naar school fietste, zo. koud. x_x Misschien stel ik me aan, hehe, maar ik kan echt slecht tegen die kou man.
ahah nee hoor, zaterdag toen sneeuwde het neit en dacht ik om zonder hadschoenen naar scouting te agan. Mijn handen waren echt blauw.... Ik haat sneeuw gister bleef het eerst liggen daarna niet......
Het komt hier nog steeds met bakken uit de hemel zetten, mijn voeten verdwenen gewoon hellemaal in de sneeuw. Heb eenuur op het perron gestaan, maar er reed niets. Dus nu heb ik sneeuwvrij
Hier ligt ook sneeuw... Ik had het eerste uur uitval, maar dat werd pas een kwartier van te voren aangegeven. Dus nu zitten we hier met zo een beetje de hele klas
Het sneeuwt hier in spijkenisse nog steeds ._.
Ik kwam daarnet 20 min. te laat en mijn lerares nederlands is er nog niet. Kunnen ze niet sneeuw vrij geven?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Blurgh, ik moest gister met die sneeuw met de trein thuis zien te komen. De eerste keer dat de ns normaal rijdt moet nog komen, geloof ik. En vandaag gewoon toetsweek