• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Cristiano Ronaldo

    'Zoals ik al zei' mompel ik en draai me om naar Niall.
    'Je weet dat ik gelijk heb, niet?' zeg ik en haal een wenkbrauw op..


    El Diablo.

    Niall Horan
    ."en zoals ik al zei houdt je bek over hem en mij ja"
    Een waas achtige gloed trok voor me ogen en zonder na te denken of iets te beseffen sloeg ik hard met mijn vlakke hand tegen zijn wang aan.
    Woedend keek ik hem aan, als mijn ogen vuur konden spuwen zouden ze dat zeker doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben terug van Ierse dans. Pfoe, nieuwe dans. 'T draaien bij de vier ging beter, maar ik denk niet dat jullie dat begrijpen ^-^]

    Cher Lloyd

    Kwaad stampte ik het kamertje uit, waarbij ik Mackenzie Foy zag. Renesmee van Twilight. Wat deed zij nou hier? Zo'n klein en lief meisje had toch helemaal geen problemen? Ik krabte even aan de afgeschoren linkerkant van mijn haar. Ik haalde toch maar mijn schouders op en begon het stukje van Lighters te rappen, terwijl ik naar Mackenzie bleef kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik negeer Mackenzie maar, en kijk kwaad naar Niall. Als blikken konden doden was hij nu morsdood.
    Ik voel mijn vuist trillen en begin op hem in te slaan..


    El Diablo.

    [trolllol als je niall ooit zou ontmoeten moet je dat dansen. ahah iedereen is zo ongeveer chagie door de ier ahahh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan
    Ik zie de woede in zijn ogen staan.
    Dan moest hij zijn mond maar houden over Zayn, hij had het gewoon uitgelokt..
    Doordat ik in gedachte was zag ik hem niet op me afstormen en ik sloeg een klein kreetje toen zijn vuisten overal op me begonnen te slaan.
    Ik kromp in elkaar toen hij een paar keer hard in mijn maag sloeg.
    Ineens vol vechtlust begon ik terug te slaan tegen hem en raakte hem vol in zijn gezicht

    Mackenzie Foy
    Achter me hoor ik iemand rappen en geïntreseerd keek ik om.
    Ik dacht even na, owja dat was Cher die ken ik nog wel.
    Vrolijk loop ik naar haar toe "halo Mackenzie Foy aangenaam" stel ik me beleefd voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik hoor opeens geschreeuw van de gangen en ik loop de gang op.
    Als ik Niall en Cristiano zie vechten ren ik naar ze toe en trek Cristiano van Niall.
    'Kap nou is idioten' sis ik, en krijg dan een vuist tegen mijn kaak van Cristiano.
    'Oke, die verdiende ik' mompel ik, 'sorry bro, was voor die gast daar bedoeld' sist Cristiano..


    El Diablo.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Ik voel dat er iets niet klopt en eet snel een paar happen. Ik loop naar de gang waar meestal de meeste rond hangen. Eenmaal daar zie ik dat Cris Niall in mekaar slaat. Snel roep ik Alexia op en pak Niall bij zijn middel en trek hem weg bij Cris. Niall had Cris ook al een paar keer geraakt. Hopelijk hield dit snel op. Ook had ik al opgemerkt dat Mackenzie was gearriveerd.
    Zayn kwam ook al aanrennen en hij pakt Cris. ‘Wat is er gebeurt? Cris, Niall?’
    ‘Hé, Mackenzie ik zie dat je er al bent, hopelijk doet dit je niet afschrikken.’

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:26 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan
    Als ik zie dat hij Zayn een klap tegen zijn kaak aangeeeft, die eigenlijk voor mij was spring ik uitelkaar.
    Ik weet hem nog te slaan als ik bij mijn middel weg getrokken word.
    Dol als een stier begin ik te schreeuwen en me los te rukken.
    "Vuile homohater" schreeuw ik hard naar Cris, ik had het heus wel door dat hij zo deed omdat hij homo's haatte.
    "Ik snap dat Messi je haat je bent niets meer dan een vuille lul"

    Mackenzie Foy
    Als ik geschreeuw hoor zie ik Niall en Cris vechten en uit elkaar worden gehaald.
    Niall begint allemaald ingen te schreeuwen.
    Ik hoor wat een andere vrouw zegt en ik schud mijn hoofd. Het zzal denk niet dee eerste keer zijn en worden

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:29 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik stopte met rappen en keek naar Mackenzie. Ik stak even mijn hand op. 'Je was echt geweldig in Breaking Dawn' lachte ik. 'Ik ben Cher Lloyd' zei ik en inplaats van dat ik mijn hand uitstak, trok ik haar in een knuffel. Ik keek schuldig toen ik haar losliet. 'Doe ik altijd' grinnikte ik. 'Jaja, ik weet het! Ze is schattig, dat weet ik!' siste ik tegen niemand in het bijzonder. 'Sorry, ze praten door me heen. Ik moet zeggen dat ze je leuk vinden' zei ik tegen Mackenzie. Waarschijnijk wist ze geen eens waarover ik het had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik weet dat Cris nu weer wil aanvallen maar ik duw hem weg. 'Kom mee' zucht ik en loop met hem een andere kamer in.
    Niall was veranderd, nu weet ik het zeker. Ik zucht en steun met mijn hoofd even op mijn hand rusten.
    'Gaat het bro' vraagt Cris en ik zucht even...


    El Diablo.

    Mackenzie Foy
    Blij met iets afleiding van geweld kijk ik weer naar Cher en ik schiet onbewust in de lach.
    "ehm bedankt, jij kunt echt zo mooi zingen echt jammer dat je toen niet gewonnen hebt." glimlach ik.
    Ach ze was een beetje raar maar ze aws wel erg lief en vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Bedankt. Ach ja, vierde is tenminste wat. En One Direction verdiende het om derde te staan, alhoewel Ryan echt heel goed was' babbelde ik door. 'Wacht even' zei ik en ik rende naar Niall. Afkeurend keek ik hem aan. 'Wat?' beet ik hem toe. 'Heb je Zayn weer eens ongelukkig gemaakt? Het zal niet de eerste keer zijn, weet je' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Nog steeds was is razend ondanks dat Cris alweer weg was.
    Cher kwam naar me toe en ik haalde hard uit met mijn hand en begin me weer los te trekken van de vrouw.
    "Hij wilt me toch niet" sis ik boos naar haar

    Mackenzie Foy
    Ik glimlach even, ze vatte alles echt sportief op.
    Ik knik even als ze me zegt om even te wachten en zie haar richting Niall rennen.
    Ze zegt wat en Niall begint weer woest met toe happen

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja
    Drama, drama, drama. Snel sleurde ik Niall zijn kamer in. ‘Pak je spul,’ zei ik terwijl ik als een blokkade voor de deur ging staan.
    [nieuw tpiccccccc, wist je dat k dat kan verwijderen? ]

    --->> Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:42 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?