• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.


    Meedoen kan altijd;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:


    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen: (vol!)

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:(vol!)

    GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10





    Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

    praattopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Michelangelo "Mike" Reynolds
    Leeftijd: 21 jaar.
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Mens.
    Beroep: Hij handelt in het verkopen van V [vampierbloed] en doet dit al een aantal jaren, waardoor hij best wat reputatie heeft gekregen.
    Uiterlijk mét foto: Michelangelo heeft een stoppelbaardje, welke hij graag zo houd, een rechte neus en een sterke kaak. Doordat hij regelmatig buiten zijn tijd doorbrengt, omdat hij van de zon houdt, heeft hij een teint over zijn huid heen. Dit komt mede, omdat zijn moeder een Italiaanse is, niet dat hij nu nog contact met haar heeft. Zijn ogen hebben een hazel-achtige kleur, welke over het algemeen vaak leeg staan.
          Dit doet hij met een reden, die hij niet aan iemand verteld. In elk geval zelden, en dan moet je wel verdomd belangrijk voor hem zijn. Een donkerbruine kleur hebben zijn haren die bijna altijd warrig zijn, krulletjes die je eigenlijk meer slag kunt noemen. Veel doet hij er niet meer, hij doet er zelfs geen gel in, hij vindt het wel goed zo. Mike traint vaak, omdat hij zichzelf wel moet kunnen verdedigen. Sowieso houdt hij van de aandacht die zijn gespierde lichaam hem geeft van de dames. Hij is ongeveer 1,84cm lang.
    Innerlijk: Hij houdt er niet van als iemand hem tegenspreekt, wat hij dan ook duidelijk laat merken. Het is dan ook onmiskenbaar dat hij altijd het laatste woord wil hebben. En zelfs wanneer hij niet gelijk heeft, geeft hij dit niet snel toe. Mike heeft dan ook een hekel aan betweterige types, tenzij het in zijn voordeel werkt. Hierdoor kan hij soms ook nogal schijnheilig genoemd worden en / of overkomen.
    Michelangelo is een grote prater, terwijl hij de helft ervan niet eens meent. Degene die hem heel goed kennen, weten dit van hem, ondanks zijn serieuze gezicht waarmee hij alles zegt. Hier is hij dan ook erg goed in – liegen met een stalen gezicht.
    Ongelooflijk outgoing is hij, omdat hij ervan houdt nieuwe mensen te ontmoeten [vooral vrouwen] en heeft daardoor veel vrienden. Het kan ook komen omdat hij van de aandacht houdt, graag in het middelpunt van de belangstelling staat en eveneens de baas speelt. Zo kan hij zo nu en dan ook wel een beetje een control freak genoemd worden. Al vertrouwt hij helemaal niemand van hen, dit doet hij namelijk net alsof.
    Hij is gewend om te krijgen wat hij wil, of hij het slecht moet spelen of niet en is hierin nogal arrogant. Het is dan ook niet een persoon die je iets kunt flikken, want anders zal hij wraak nemen. Hij is vrij energiek en zwerft graag over straat rond. Het is in elk geval geen persoon die binnen moet blijven zitten, hij zal dan geheid gek worden. Ook is hij niet vies van wat drank en hij rookt vrij veel. Drugs daarentegen heeft hij vroeger wel gedaan, echter is hij nu gestopt. Al is het nog wel een zwakte van hem.
    Mening over vampiers: Ze zijn erg belangrijk van hen, want zonder hen kon hij niet handelen en bleef hij bij de drugs zitten. Al heeft hij wel een enorme haat jegens hen ontwikkeld, waarvoor hij eigenlijk niet eens een goede reden voor heeft.
    Geschiedenis:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 18:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste heb ik bij gewerkt, alleen haar mening nog over Vampiers.
    Michelangelo moet ik nog doen, maar ik ben nu met een post bezig, dus dat doe ik straks.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Celeste heb ik bij gewerkt, alleen haar mening nog over Vampiers.
    Michelangelo moet ik nog doen, maar ik ben nu met een post bezig, dus dat doe ik straks.

    Zodra hij een beroep heeft, zet ik hem er bij (:
    Eigenlijk wil ik doodgraag beginnen, maar ik vrees zo'n beetje voor het leven van de mannen.
    Er zijn dan maar 4 mannen van de 12 personages(cat)
    Ik durf er voor te wedden dat mensen gaan vechten voor de aandacht van hen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zodra hij een beroep heeft, zet ik hem er bij (:
    Eigenlijk wil ik doodgraag beginnen, maar ik vrees zo'n beetje voor het leven van de mannen.
    Er zijn dan maar 4 mannen van de 12 personages(cat)
    Ik durf er voor te wedden dat mensen gaan vechten voor de aandacht van hen.

    Laat dan sommige inruilen voor een man of extra man erbij maken?
    In elk geval zal je een stop op de vrouwen moeten zetten haha. Of sommige personages moeten gay / bi worden. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Laat dan sommige inruilen voor een man of extra man erbij maken?
    In elk geval zal je een stop op de vrouwen moeten zetten haha. Of sommige personages moeten gay / bi worden. :'].

    Misschien kan ik inderdaad een tijdelijke stop voor de vrouwen zetten.
    Hoewel ik het ten zeerste betwijfel dat er nog zo snel even 4 mannen bij gaan komen.
    We moeten dan nog wat volk vinden, maar ik weet niet goed waar.
    Ik heb hier en daar al wat reclame gemaakt in mijn anderen RPG's.


    Dus bij deze, er mogen geen vrouwen worden aangemaakt, tot alles gelijk loopt!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Weet je, je moet gewoon zeggen dat het een Vampier-RPG is en almost everyone stormt er dan op af. :'].
    Het wordt dan wel een probleem met de mannen, want de meeste [lees: bijna iedereen] wil dus een vrouw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hm, ik twijfel wel nog steeds maar ik kan eventueel wel een man aanmaken. Ben alleen bang dat ik hem ga verwaarlozen omdat ik eigenlijk nooit een mannelijke personage heb gehad.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tortura schreef:
    Weet je, je moet gewoon zeggen dat het een Vampier-RPG is en almost everyone stormt er dan op af. :'].
    Het wordt dan wel een probleem met de mannen, want de meeste [lees: bijna iedereen] wil dus een vrouw.

    Normaal gezien maak ik ook altijd een man én een vrouw, maar deze keer wilde ik eens wat anders.


    Vesta schreef:
    Hm, ik twijfel wel nog steeds maar ik kan eventueel wel een man aanmaken. Ben alleen bang dat ik hem ga verwaarlozen omdat ik eigenlijk nooit een mannelijke personage heb gehad.


    Voor alles is een eerste keer (:
    Ik dacht in het begin ook altijd dat ik mijn mannen zou verwaarlozen, maar het valt uiteindelijk wel erg goed mee hoor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is waar. Ik maak wel een man aan, kan het wellicht proberen (: Heb je voorkeur qua soort?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Dat is waar. Ik maak wel een man aan, kan het wellicht proberen (: Heb je voorkeur qua soort?

    Zo lang het iets tussen zijn benen heeft hangen, ben ik tevreden :')
    Klinkt zo verkeerd, maar het is de waarheid.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha xD Dan doe maar een weerwolf, wordt wel pas morgen dat ik hem invul.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Haha xD Dan doe maar een weerwolf, wordt wel pas morgen dat ik hem invul.


    Yes, dan ben ik geen loner weerwolfje. :Y)
    En meestal na een tijdje valt een rollentopic niet meer op als het een tijdje stil is, dus dan reageren mensen minder snel.
    Wie weet komen ze nadat we begonnen zijn wel binnenstormen. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dan hebben we nog 3 mannen nodig en dan pas ga ik van start (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Degenen die enkel een vrouw hebben, willen die misschien nog een man aan maken?
    Gipsy begint toch niet eerder en een man spelen is echt niet moeilijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed, ik heb besloten om mee te doen :Y) Vampier, mannelijk. I am going to be a god!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 17:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.