• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.

Regels:

• Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.

Meedoen kan altijd;

Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Beroep:
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Mening over vampiers: (Alleen bij mensen)
    Geschiedenis:

Rollen:

Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -

Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -

Weerwolven:(Meisjes tijdelijk vol!)

Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

Heksen: (vol!)

Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9

Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -

Maenaden:(vol!)

GoAwaySpoon - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10

Verdere vragen mag je altijd stellen via PB of GB, anders wordt dit topic vol gespamt. (:
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.

praattopic
    Speeltopic 1

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ikzelf heb de serie gezien, dus opzich weet ik wel op zich wat ze inhouden, maar handig is het altijd wel.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Ik ben gister helemaal niet meer aan mijn rol toegekomen. Ik probeer hem vanavond in te vullen, uiterlijk morgen als dat goed is?

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Vesta schreef:
    Ik ben gister helemaal niet meer aan mijn rol toegekomen. Ik probeer hem vanavond in te vullen, uiterlijk morgen als dat goed is?

Is goed (:

Naam:
    Kaley Jill Avery
    Leeftijd:
    18
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Soort:
    Heks
    Beroep:
    Serveerster
    Uiterlijk mét foto:

Ze heeft krullende lichtbruin haar, dat tot iets voor de helft van haar rug lang is. Verder heeft ze blauwe ogen met grijze tinten erin en is ze 1m70. Haar huidskleur is caramel achtig van kleur.
    Innerlijk:
    Kaley staat bekend als een meisje dat niemand een vlieg kwaad doet en over het algemeen aardig is naar andere, maar vaak heeft ze wel haar vooroordelen over andere mensen die ze tegenkomt. Ook trekt ze zich van niemand iets aan en doet ze wat ze zelf wilt, dat kan soms irritaties of ruzies veroorzaken. Kaley kan heel geduldig zijn, maar soms ook echt totaal niet, als het haar dan te lang duurt loopt ze zonder ook maar iets te zeggen weg.
    Geschiedenis:
    Kaley weet al redelijk lang dat ze een heks is, maar heeft het tot nu toe nog voor iedereen geheim gehouden. Kaley woont nog bij haar ouders, maar is vaker te vinden bij haar vrienden, omdat het bij haar ouders vaak heel saai is, en haar ouders haar veel verbieden, waaronder bij andere te verblijven. Vroeger waren haar ouders nooit zo, ze zijn pas zo verschrikkelijk streng geworden nadat haar broers uit huis zijn gegaan en nooit meer iets van zich hebben laten horen. Doordat Kaley doet wat ze zelf wil, breekt ze vaak haar ouders hun regels.

[ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:47 ]

That is a perfect copy of reality.

Ik ben nu bezig, dus ik post hem morgen sowieso.
    Door school heb ik er nog niet heel veel tijd aan kunnen besteden, sorry.

[ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:00 ]

But calm, white calm, was born into a swan.

Hier is een klein beetje uitleg over de rollen van de RPG (:

Naam: Amelia Rylie Barret
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Weerwolf
    Beroep: Ze werkt bij de receptie van het politiebureau.
    Uiterlijk mét foto Amelia heeft donker, halflang haar met een slag erin, wat ze vaak ook vlecht. Ze heeft helderblauwe ogen en draagt graag make-up. Ze varieert er vaak mee, van veel oogpotlood en oogschaduw, naar een simpele eyeliner, naar niks meer dan mascara en met haar bleke huid ziet ze er dan niet altijd even vriendelijk uit en ze is 1.65 m lang. Als een wolf heeft ze ook een witbruine vacht en gele ogen, ze heeft dan een vrij rustige uitstraling.

Innerlijk: Amelia is een meisje dat van nature kalm is en alles onder controle heeft, maar kan soms in een drukke groep een wildebras zijn. Ze is dol op sarcasme, wat haar soms ook in problemen brengt en vertrouwd een persoon niet zomaar., ze onderzoekt ze eerst en gaat van haar intuïtie uit. Thuis is ze vooral chaotisch en slordig, niks heeft een vaste plaats en ze legt dingen neer waarvan ze zeker weet dat ze het ook weer makkelijk kan pakken. Ze is een persoon die in ruzie van zich af bijt, ze weet hoe sterk ze is en gebruikt dat maar al te graag. Ze bindt zich niet snel aan anderen, en zelfs al doet ze dat wel, geeft ze makkelijk alle vrijheid aan anderen om haar achter te laten of om niet meer naar haar om te kijken. Men heeft al vaker gezegd dat ze waarschijnlijk last heeft van bindingsangst, maar daar gelooft ze niet zo in. Ze gaat graag haar eigen gang, maar in een pack kan ze loyaal zijn, tot het punt dat het tegen haar principes ingaat.
    Op de dag dat de volle maan opkomt, zondert ze zich standaard af van mensen, omdat ze weet hoe erg ze haar controle gaat verliezen tijdens de volle maan als ze in een wolf veranderd. Ze heeft dan als wolf een vrij rustige uitstraling, maar er zijn avonden dat ze er flink bloedorstig aan toe kan gaan in het bijzijn van mensen, dat is de reden waarom ze het in het algemeen ook fijn vindt om in een Pack te leven, omdat ze dat dan meer in controle heeft en waardoor ze geen kans heeft om mensen om het leven te brengen.
    Geschiedenis: Amelia was voordat ze in Bon Temps eindigde een deel van een vrij grote pack, waar ze zich goed kon vinden. Het was dezelfde pack waar haar ouders ooit deel van waren, totdat ze afstand hadden gedaan van de pack nadat haar moeder zwanger werd van haar, en haar eigenlijk er niet meteen in mee wilde trekken. De pack kwam jaren later terug voor hun en kreeg Amelia toen zover om mee te gaan en haar ouders achter te laten, die weigerden om nog deel te maken van een pack nu ze een familie zijn. Dit haar Amelia niet tegengehouden en ze konden haar ook niks opleggen. Ze durfde dus niet terug naar haar ouders en was vlakbij Bon Temps, waar ze dus besloot om haar leven ondertussen wat zin te geven. Ze bouwde een vertrouwingsband tussen de politie in de omgeving en kreeg toen een plekje waar ze achter de balie kon zitten en betaald voor kreeg zodat ze zich kon onderhouden.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Naam: Regan Savage
    Leeftijd: Uiterlijke 20, werkelijke leeftijd 93
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Vampier
    Beroep: Barvrouw bij Bloodtopia
    Uiterlijk mét foto:

Regan heeft lange donkerbruine lokken die tot halverwege haar rug vallen. Meestal draagt ze deze gewoon los, maar op momenten dat ze heel druk bezig is wil ze ze nog weleens vastbinden. Haar ogen hebben een goudbruine kleur en ze heeft een licht tintje. Ondanks dat tintje is ze nog wel altijd bleker dan een gewoon normaal mens.
    Ze is rond de 1.68 groot en van een normaal slank postuur.
    Innerlijke: Regan komt over als een rustige jonge vrouw, maar dat is ze niet altijd. Soms is ze een tikkeltje brutaal, zelfs geneigd naar het arrogante toe. Daarbij kan ze af en toe erg aanwezig zijn, maar ze kan zich ook goed terug trekken waardoor haar overkomen erg rustig is. Ze is vriendelijk tegen de mensen die ze graag mag, maar allesbehalve tegen degene die ze absoluut niet mag en hoewel ze geen vechtersbaasje is van zichzelf weet ze wel goed van zich af te bijten. En laat bijten in haar geval iets zijn waar ze totaal geen problemen mee heeft, vooral in slechte gevallen niet.
    Geschiedenis: Al 73 jaar lang leeft ze als een vampier, een keuze die ze zelf heeft gemaakt nadat ze haar ouderlijke huis had verlaten. Na jarenlang mishandelt te zijn geweest door haar vader was dit voor haar de enige manier om wraak te nemen op de man die het leven van haar, haar moeder en haar 3 jaar jongere zusje zuur wist te maken. Het heeft haar veel moeite gekost om haar maker te doen overtuigen dat een transformatie het beste was voor haar en de rest van het gezin, ondanks dat hun dachten dat ze het huis uit gevlucht was om hun achter te laten in de brute handen van haar vader.
    Twee jaar nadat ze was getransformeerd heeft ze, met toestemming van haar maker, een einde gemaakt aan het leven van haar vader en afscheid genomen van haar moeder en zusje. Haar maker heeft hun beide haar doen laten vergeten en dat is het enigste wat ze zwaar vind aan haar vampier leven.

Ik hoop dat hij voldoende is, mijn inspiratie laat me een beetje in de steek :'D

[ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 20:34 ]

Vesta schreef:
    (...)

Ik hoop dat hij voldoende is, mijn inspiratie laat me een beetje in de steek :'D

Ze kan misschien werken voor Alexi? :')

Gipsy schreef:
    (...)
    Ze kan misschien werken voor Alexi? :')

Is goed, moet ik haar beroep aanpassen?

Vesta schreef:
    (...)

Is goed, moet ik haar beroep aanpassen?

Misschien dan bij zetten dat het in Bloodtopia is of zo (:

Naam: Joshua David Anderson
    Leeftijd: Achtien jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Mens
    Beroep: /

Uiterlijk:

Andrew Garfield

Joshua is een tamelijk lange jongen met een vrij slungelig figuur. Aan sporten doet hij nauwelijks maar voor zijn strakke buik hoeft hij gelukkig niks te doen. Josh is een best knappe verschijning, maar echt succes heeft hij bij de meisjes niet. Hij heeft mooi blauwe ogen en een aardige glimlach. Zijn bruine haar zit gewoon zoals zijn kussen dat bepaalt, hij doet er geen ene moer aan. Opvallend aan Joshua is zijn lange nek en zijn moedervlekken, die zowat zijn hele rug bedekken. Zijn kledingstijl is vrij basic. Allstars, meestal in een normaal kleurtje. Jeans en een t-shirt. Als hij naar de kerk gaat moet hij wat nettere kledij aan, hier heeft hij niet zo'n problemen mee.

Innerlijk:
    Joshua is een rustige jongen, totaal geen rebel. Hij is altijd braaf op tijd thuis en doet beleefd tegen zowat iedereen. Dat komt doordat hij kerkelijk is opgevoed. Op school is hij precies het zelfde. Hij haalt goede cijfers en heeft een goede band met zijn leraren. Aandacht van meisjes krijgt hij hierdoor niet echt, ze houden meer van de wat stoerdere jongens. Josh is gevoelig en vooral heel erg lief. Wel is hij onzeker over zichzelf, omdat hij heel erg anders is dan zijn klasgenoten. Hij probeert er bij te horen door zich normaal te kleden, maar de status valt nooit geheel weg. Joshua is geen leider, liever volgt hij de anderen. Ook houdt hij meestal zijn mening achter en kiest nooit volledig voor zichzelf.

Mening over vampiers:
    Josh is lid van de kerkelijke gemeenschap, omdat zijn ouders dat ook zijn. De ouders van Joshua zijn zwaar gelovig en geloven dat vampiers schepsels van de duivel zijn. Daardoor mag hij niet in de buurt van ze komen, en als hij de kans krijgt er een te vermoorden. Zelf vind Joshua de wezens nog geen eens zo erg, maar hij wordt constant onder druk gezet door zijn ouders. Hij vind het vreselijk wreed wat de Fellowship of the Sun doet, maar hij kan niet anders dan er aan meedoen.

Geschiedenis:
    Joshua's vader en moeder zijn beide christelijk opgevoed en al vanaf het begin lid van de gemeenschap. Ze hebben beide een zeer duidelijke mening over vampiers, wat ze ook graag delen met nieuwsgierige mensen. Mary en Joshua zijn erg trots op hun geloof. Josh is zoals gebruikelijk vernoemd naar zijn vader. Ze zijn getrouwd en kregen hun zoon een paar jaar na het huwelijk. Joshua heeft een zusje, Ester. Ze is vijf jaar en gaat mee naar alle bijeenkomsten van de kerk, Josh is het hier niet helemaal mee eens. Hij wilt niet dat zijn kleine zusje al die gruwelijke dingen ziet en hoort.

|| Ook mijn inspiratie liet me totaal in de steek, dus ik hoop dat ie goed zo is. ||

[ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:59 ]

But calm, white calm, was born into a swan.

Wat houdt die Bloodtopia nu in? Ik denk niet zo iets als Fangtasia, of juist wel?

everything, in time

Gipsy schreef:
    (...)
    Misschien dan bij zetten dat het in Bloodtopia is of zo (:

Gedaan ;D

Anguish schreef:
    Wat houdt die Bloodtopia nu in? Ik denk niet zo iets als Fangtasia, of juist wel?

Het is een danscafé voor vampiers en mensen...dus je kan het inderdaad met Fangtasia vergelijken.(cat)