• Hallo allemaal!
    Ik wil al tijden een One Direction verhaal schrijven, maar dit komt er telkens niet van.
    Vage ideeën heb ik wel, maar het uitwerken is lastiger. Vaak weet ik niet hoe ik moet beginnen of loop ik later vast omdat ik niet meer weet hoe ik verder wil gaan. Meestal ben ik ook gewoon niet tevreden en verwijder ik alles weer. Kortom, het lukt niet.
    Samen schrijven lijkt mij hiervoor een perfecte oplossing. Dit omdat we dan elkaar kunnen helpen en motiveren. Natuurlijk is het ook gewoon leuk.

    Het gaat dus om One Direction, het maakt mij niet zo zeer uit over wie. Geen bromance.
    Zou jij het leuk vinden om met mij te schrijven? Laat dan even hier een berichtje achter met eventueel een link naar jou story zodat ik een beetje een idee kan krijgen van jou schrijfstijl.
    Alvast bedankt. (:

    Ik heb nog niemand gekozen, dus als je interesse hebt kan je je nog steeds melden!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:45 ]


    Winter is coming.

    Ik wil niet samen met je schrijven, het spijt mij maar ik zou gewoon echt niet genoeg tijd hebben voor het verhaal. Maar ik vroeg mij af of je mij via een pb wil waarschuwen als je begint? Aangezien ik wel van 1D stories hou.


    Physics is awesome

    Misschien kan ik helpen ^.^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eyes schreef:
    Ik wil niet samen met je schrijven, het spijt mij maar ik zou gewoon echt niet genoeg tijd hebben voor het verhaal. Maar ik vroeg mij af of je mij via een pb wil waarschuwen als je begint? Aangezien ik wel van 1D stories hou.

    Jammer dat je weinig tijd hebt. Ik zal je waarschuwen als ik begin!


    Winter is coming.

    Curlies schreef:
    Misschien kan ik helpen ^.^

    Leuk dat je reageert. Zou jij misschien een in een pb een stukje kunnen sturen zodat ik een idee kan krijgen van jou schrijfstijl?


    Winter is coming.

    Hii ik wil ook wel helpen (: moet ik ook een pb'tje sturen?
    -x


    Het orakel van Delphi.

    Ik wil ook wel :3 ik heb ooit ergens vorig jaar twee 1D verhalen gestart maar ik ben er nooit mee verder gegaan. En samen schrijven helpt inderdaad wel met gemotiveerd blijven om te schrijven.
    Klikers
    Dit is wel een Bromance maar het is het recentste verhaal wat ik heb.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    PianoSoul schreef:
    Hii ik wil ook wel helpen (: moet ik ook een pb'tje sturen?
    -x

    Graag (:
    Je mag gewoon een stukje uit je story er in zetten hoor.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:23 ]


    Winter is coming.

    Emrys schreef:
    Ik wil ook wel :3 ik heb ooit ergens vorig jaar twee 1D verhalen gestart maar ik ben er nooit mee verder gegaan. En samen schrijven helpt inderdaad wel met gemotiveerd blijven om te schrijven.
    Klikers
    Dit is wel een Bromance maar het is het recentste verhaal wat ik heb.

    Maakt niet uit. Het gaat om je schrijfstijl. Ik ga eens even lezen.


    Winter is coming.

    Valyria schreef:
    (...)
    Graag (:
    Je mag gewoon een stukje uit je story er in zetten hoor.


    Oh ik had gewoon even een stukje bedacht haha x


    Het orakel van Delphi.

    Ik wil wel een 1D verhaal schrijven maar ik moet eerst weten waar het over gaat, stuur me maar een berichtje. Het beste kun je bij mijn verhaal -wat ik ook samen schrijf met iemand- Playing With Memories -June Snow kijken.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:42 ]


    Winter is coming.

    Emrys, ik heb je een bericht gestuurd.

    Voor iedereen;
    Ik heb nog geen keuze gemaakt, dus als je interesse hebt meld je dan aan.


    Winter is coming.

    Ik zou wel samen willen schrijven met je.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ik zou wel samen willen schrijven met je.

    Leuk! Zou jij misschien in een pb een stukje kunnen sturen (mag ook een goed stukje uit een van je bestaande verhalen zijn) zodat ik een idee kan krijgen van jou schrijfstijl? En zou je daarbij gelijk je voorkeuren -welk perspectief, engels/nederlands gesproken, welk personage- willen vertellen?


    Winter is coming.

    Ik zou ook wel willen helpen. Ik weet het dat ik nog geen actief verhaal heb maar ik ben er zelf mee bezig... Dus ik wil wel meeschrijven als je nog iemand zoekt. Zal ik even een stuk verhaal doorsturen ? Of heb je al iemand gevonden ?


    We can’t choose where we come from, but we can choose where we go from there. - The Perks Of Being A Wallflower