Ik werk in een slager, een vrij dure slager haha. Sommige dingen vind ik zelf ook echt duur, maar er staat bij ons altijd een prijskaartje voor, maar altijd als je het bonnetje uit de kassa hebt gehaald en het bedrag zegt, vinden ze het ineens te duur en willen ze het toch maar niet -.-. NEEM HET DAN NIET. De prijs staat er voor!!. Heb je weer een foutbon .
Er komt bij ons ook elke zaterdag een man en die is echt heel erg denigrerend naar vrouwen toe. Echt een vreselijke man is dat. Hij kijkt je ook echt serieus aan alsof je echt veel minder bent dan hem en zo behandeld hij je ook. Dat vind ik echt ronduit onbeschoft. Als je niet geholpen wil worden door een vrouw, kom dan niet naar onze winkels toe -.- (het grootste deel van onze verkoopwerknemers is namelijk vrouwelijk). We hebben wel vaker klanten die echt denken dat je veel minder dan hun bent (voornamelijk omdat ze meer geld hebben, er komen bij ons ook flink wat kakkers en mensen die dus nooit hebben hoeven werken voor hun geld).
Verder was er laatst een man die een ons lever zonder spek wou hebben (wij hebben kalfslever, maar als je met spek neemt zijn die spekjes natuurlijk van varken en sommige mensen die bij ons komen zijn joods, wij zijn ook van oorsprong een joodse slager, dus wij hebben vrij weinig varkensproducten). Maar wij hebben dus vaak lever zonder en lever met om en om in de toonbank op een stapeltje liggen en alles is netjes apart ingepakt in folie. Ging ie zeuren dat de lever zonder spekjes zo ver mogelijk uit de buurt moet blijven van lever met spekjes. Donder op man, het is ingepakt, en daarbij wordt het toch op dezelfde snijmachine gesneden -.-.
We hebben ook neppe worsten hangen aan de muur, die zijn gewoon van plastic, want echte mag je niet meer zo ophangen (is ook ongekoeld dan enzo). We hadden een keer een klant en die wou zo'n worst. Ik zei dus netjes dat die allemaal nep waren. Werd ie boos en liep ie boos weg. Er is ook een keer een man boos weggelopen omdat wij geen boerenmetworst hadden en maar zeuren dat we geen echte slager waren omdat we dat niet hadden. Dude, wij zijn een joodse slager, wij hebben bijna geen varkensproducten -.- en boerenmetworst is van varkensvlees pfff.
Maargoed.. dit zijn dus een paar voorbeelden :p