• Ik was op het internet een beetje aan het kijken voor leuke jurkjes voor deze zomer en kwam de volgende tegen:





    Over de laatste ben ik nog een beetje onzeker vanwege de 'spleet' bij de borsten, ik word in April 16 en weet niet of ik nog een beetje te jong ben voor zo iets uitdagends.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 19:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Westcoast schreef:
    (...)

    Het is classy ja, maar in de zomer draag je meestal vrolijke, wijde jurkjes? Ik zou dit soort cocktail jurkjes alleen aandoen naar een feest, of eh .. een gala?


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vind ze zelf beide niks. Maar ik hou je niet tegen als jij ze mooi vind.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SPECS schreef:
    Maar vinden jullie die tweede wel kunnen? En wat vinden jullie van de eerste?


    Die eerste is niet mijn smaak, maar die tweede vind ik prachtig. Ik ben wel bang dat je een vollere cup nodig hebt bij die tweede anders lijkt het me niet zo mooi. Over de 'uitdagendheid' hoef je denk ik niet zo bang te zijn met een mooie bh is hij prachtig. Ik zou ze niet naar school aantrekken meer bij een feestje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het niet echt zomerjurkjes. Op zich zou je zwart/wit wel kunnen dragen in de zomer, maar die eerste komt gewoon wat oubollig over en de tweede is meer voor een feestje/gala. En ik zou idd de tweede niet doen als je een kleine B cup hebt. Dan staan andere modellen vaak mooier.

    Maar das mijn mening, je moet het altijd zelf beslissen, aangezien ik waarschijnlijk dus een hele andere smaak heb dan jij.


    Happy Birthday my Potter!

    Boira schreef:
    (...)

    Die eerste is niet mijn smaak, maar die tweede vind ik prachtig. Ik ben wel bang dat je een vollere cup nodig hebt bij die tweede anders lijkt het me niet zo mooi. Over de 'uitdagendheid' hoef je denk ik niet zo bang te zijn met een mooie bh is hij prachtig. Ik zou ze niet naar school aantrekken meer bij een feestje.


    Tja ik zoek jurkjes voor in de zomer en in de zomer in Italië gaan we ook uiteten dus daarom zoek i kook dit soort jurkjes. Maar goed bedankt voor jullie mening.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tja ik zoek jurkjes voor in de zomer en in de zomer in Italië gaan we ook uiteten dus daarom zoek i kook dit soort jurkjes. Maar goed bedankt voor jullie mening.=)


    Voor uiteten vind ik ze trouwens wel leuk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Voor uiteten vind ik ze trouwens wel leuk ^^


    Ja ik denk dat dat voor de meeste hier geld.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het behoorlijke 'volwassen' jurkjes, dingen die mijn oudere tante's ook in de zomer dragen. Maar als jij dit echt heel mooi vind, gewoon doen joh!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind ze niet mooi en eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt zomerjurkjes.

    Endure schreef:
    De tweede vind ik meer iets voor een chique aangelegenheid eigenlijk, niet voor zomaar een jurkje in de zomer.
    De eerste vind ik ook somber en een opoeprintje hebben.

    Maar zoals al gezegd werd, wij kunnen dat niet voor jou beslissen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha ik vind het juist leuke jurkjes. Alleen voor die eerste moet je geen volle cup hebben, dat maakt je dikker.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ehm, die voor in de zomer? Ik zou daar nog wel twee keer over nadenken als ik jou was.


    I solemny swear I'm up to no good.