• Jullie kennen vast allemaal de foo fighters wel en de ene vind ze goed, de andere niet. Maar hier hebben jullie een instrumentale cover van twee jongens. Ze hebben de stem van Dave er over geplakt en ze hebben ook de drumkit er over geplakt (naar mijn mening hadden ze dat beter niet gedaan), maar ik vond ze best goed en wou het jullie toch eens showen =P

    Hun cover

    Het is niet verboden om te reageren he mensen.

    Alloveryou schreef:
    Het is niet verboden om te reageren he mensen.


    Het is niet verboden geduld te hebben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Het is niet verboden geduld te hebben.

    I know. Maar ben enorm zenuwachtig en mijn geduld is dus ver te zoeken.

    Ik vind het best goed.

    Af en toe is het een beetje off of te vroeg, maar het idee is leuk.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:24 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Af en toe is het een beetje off of te vroeg, maar het idee is leuk.

    Je hebt gelijk, de bassist speelt ook nog niet zo heel lang dus echt props to them =P

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk, de bassist speelt ook nog niet zo heel lang dus echt props to them =P

    Wow erg knap hoe lang dan?

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Wow erg knap hoe lang dan?


    Euhm ik denk zo een drie maand.

    Ze doen het goed. Maar ik heb mijn vriend en zijn vrienden moeilijkere dingen zien spelen. Niet dat het niet knap is van deze jongens hoor! Bravo. Ken je deze jongens, dat je daarom zenuwachtig bent? xd


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Ze doen het goed. Maar ik heb mijn vriend en zijn vrienden moeilijkere dingen zien spelen. Niet dat het niet knap is van deze jongens hoor! Bravo. Ken je deze jongens, dat je daarom zenuwachtig bent? xd

    Ja, ik ken de jongens, de bassist is mijn broer en de gitarist is de broer van een goede vriendin van mij en ze zijn zelf super goed bevriend die twee. Het is inderdaad niet zo een heel moeilijk iets, maar zoals ik al zei mijn broertje speelt nog maar drie maanden bas en het is een beetje hun genre, ze zijn trouwens bezig met een tweede cover.
    En ik ben zenuwachtig omdat ik maandag examen wiskunde heb en freak als een gek en dat zet zich een beetje op alles. En heb ook wat probleempjes dus xD

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja, ik ken de jongens, de bassist is mijn broer en de gitarist is de broer van een goede vriendin van mij en ze zijn zelf super goed bevriend die twee. Het is inderdaad niet zo een heel moeilijk iets, maar zoals ik al zei mijn broertje speelt nog maar drie maanden bas en het is een beetje hun genre, ze zijn trouwens bezig met een tweede cover.
    En ik ben zenuwachtig omdat ik maandag examen wiskunde heb en freak als een gek en dat zet zich een beetje op alles. En heb ook wat probleempjes dus xD


    Aha, dan snap ik het. ;] En dat vind ik echt knap van je broertje!


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    Aha, dan snap ik het. ;] En dat vind ik echt knap van je broertje!

    Haha ik zal het hem vertellen. Hij zal het zeker leuk vinden.

    Not my cup of tea.


    26 - 02 - '16

    De bassist is een beetje off hier en daar, maar voor iemand die pas drie maanden speelt, mijn complimenten. Gewoon strakker leren spelen en ik zou ze goed kunnen gebruiken :p.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    De bassist is een beetje off hier en daar, maar voor iemand die pas drie maanden speelt, mijn complimenten. Gewoon strakker leren spelen en ik zou ze goed kunnen gebruiken :p.

    haha waarvoor? Ik zal het hem zeggen.