• Natte sneeuw dan, maar toch ben ik als een kleine kind opgewonden.
    Het blijft nog wel even boven Drenthe hangen.

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Ik vind dat de sneeuw hier er nu al lang genoeg ligt van mij mag het weg :Y)

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Morgen wordt er toch flink wat regen verwacht en gaat het een beetje dooien c:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Meuhh, het mag niet gaan dooien. Ik wil schaatsen!

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Bij ons is het vandaag eindelijk gaan dooien. Eindelijk. Je kon nergens meer normaal naartoe.

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Er ligt hier net weer een nieuw laagje ): Vanmiddag vers gevallen, bah, bah, bah.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ook hier in Drenthe is weer een nieuw laagje.

Hier in Heerhugowaard (Noord-Holland) had 't gister weer gesneeuwd, maar nu regent het dat 't giet dus alles gaat weer weg :3.

i put the fun in funeral

Het gaat dooien! YES! Er is nog hoop c:

26 - 02 - '16

Hier regent het al de hele morgen, met als gevolg dat de helft van de sneeuw verdwenen is.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Weg, weg, weg *zingt*

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Ik zie het gras weer! c:

26 - 02 - '16

Morissette schreef:
    Hier regent het al de hele morgen, met als gevolg dat de helft van de sneeuw verdwenen is.

Hier ook.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik vind door het dooien de wereld er nu dramatisch uitzien. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar alles ziet er nu zo lelijk eruit.

Alle sneeuw is hier vannacht gesmolten :)

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:41 ]

Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

Hier (Roosendaal/Oudenbosch) lag gister nog 10 cm sneeuw. Nu is alles godzijdank weggeregend, hihi.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.