• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madonna schreef:
    Het is hier zo koud!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alles doet zeeeer :[ En ik heb het constant koud en dan opeens weer warm, blegh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    jij zit naast mij! (flower)(flower)(flower)(flower)

    Ben ik eindelijk van mijn rijleraar af, komt mijn ex mijn leven nóg verder verziekend dan hij tot op heden al heeft gedaan. Fuck, ziet hij dan echt niet dat mijn leven al helemaal verkloot is door hem? Ik ben paranoide, ik heb geen leven meer. Idioot.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ben ik eindelijk van mijn rijleraar af, komt mijn ex mijn leven nóg verder verziekend dan hij tot op heden al heeft gedaan. Fuck, ziet hij dan echt niet dat mijn leven al helemaal verkloot is door hem? Ik ben paranoide, ik heb geen leven meer. Idioot.


    Awwh :c


    26 - 02 - '16

    noooooooooooooo!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xMissMarije schreef:
    Zo verliefd op jouw.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Noo ;c
    Mijn.....haaaaaaaarrr
    Ik haat kappers


    •*• Lululu •*•

    Party and bullshit.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben de verjaardag van mijn vader vergeten en ben vanochtend heel chagrijnig van huis weggegaan. Ik heb nu mijn excuses al aangeboden en hem gefeliciteerd, maar ik voel me nog steeds hartstikke slecht en gemeen. Dit verdient hij echt niet. :c


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    KOOOOOUUUUUDDDDDD


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Some people, so fucking annoying that I could hit them. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er zit een velletje op mijn chocomel, fml!


    everything, in time

    BAM


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik doe mijn best om wat af te vallen en let heel erg goed op wat ik eet, maar mijn ouders vinden het nog steeds nodig om minstens één keer in de week friet te eten. Daar ik me dus echt aan ergeren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.