• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Al 3/6 gehaald! Yesss.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik mis je nu al...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom wil je alles doen wat ik ook doe? Ik word het zo zat, maar ik vind het lullig om het te zeggen ;x

    Laat ik mijn kamer opruimen. Het is echt een te grote bende ._.


    -

    Tralalala, de proefwerkweek is kut.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Tralalala, de proefwerkweek is kut.

    Ik heb een verschrikkelijke hekel aan je. Je bent een hypocriet, irritant, kut kind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Serieus, het wordt een maand verder geschoven? Een maand!? ik heb het nu nodig! Verdomme ik hou het niet meer vol zo en dan schuiven jullie het programma naar eind februari!


    everything, in time

    Godverdomme twee uur in de kou gewacht op een bus die uiteindelijk helemaal niet gekomen is. Dankjewel, Arriva.

    Ardina schreef:
    Godverdomme twee uur in de kou gewacht op een bus die uiteindelijk helemaal niet gekomen is. Dankjewel, Arriva.


    De bus was bij ons zo sloom in de stad dat ik 6 kilometer naar school ben gaan lopen om op tijd voor mijn examen te komen o.o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fout vriendje


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    "Je weet op wie je kunt bouwen en je weet op wie je helemaal niet kunt bouwen."
    Deze uitspraak heb ik vandaag mogen ondervinden. Drie van de negen personen, ja hallo?
    Patattenzakken dat jullie zijn! Godverdomme.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jaimes schreef:
    (...)

    De bus was bij ons zo sloom in de stad dat ik 6 kilometer naar school ben gaan lopen om op tijd voor mijn examen te komen o.o


    Maar ik moet anders 8 kilometer lopen, dat zoek ik echt niet D:

    Mèèèn.. Wat ben jij een irritant mens! Dat ik mijn haar wil veranderen wil niet zeggen dat jij er altijd een mening voor klaar moet hebben liggen?!


    26 - 02 - '16

    Ardina schreef:
    (...)

    Maar ik moet anders 8 kilometer lopen, dat zoek ik echt niet D:


    Je kan het in anderhalf uur doen :Y)

    Nee okay, ik weet hoe erg ik deze 6 kilometer al vond. Hoewel. Ik liep niet alleen dus dat maakte het wel gezelliger (: maar alsnog. Ik heb nu blaren op mijn voeten van 50 minuten lopen ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.