• Toen ik daarnet the Kiss You vid aan het bekijken was, zag ik 1D in een matrozenpakje. Iets wat ik dus super sexy vind, dus ik smste naar mijn vriend dat hij er eentje moest kopen.. maar hij wilt niet ): hij zei 'als ik dat dan aanheb, moet je aan 1D denken' totaal niet waar! en ik had een paar maanden geleden ook al gevraagd.. En waarom zou ik aan andere mannen denken terwijl mijn vriendje zelf de meest sexy kerel van de wereld en omstreken is -haha- en ik ben niet eens een grote 1D fan. Dus ik heb medelijden met mezelf omdat mijn vriendje geen matrozenpakje wilt dragen. Heeft er iemand nog medelijden met zichzelf gehad de voorbije dagen?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Wait... what. No. Just, no.

    Ik heb eerder medelijden met je vriend dan met jou, haha ;3


    ars moriendi

    Ik vind mezelf heel zielig, ik heb namelijk mijn vinger verbrand tijdens het koken. :(


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb moeite met mannen in latex krijgen met een gag in hun mond :(.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik als jongen snap dat helemaal van hem.
    Je vraagt hem iets aan te doen wat 1D aan had, zou ik ook nooit doen.(;


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Uchiha schreef:
    Ik heb moeite met mannen in latex krijgen met een gag in hun mond :(.
    You don't need men for that sweety :)


    Life is hard and then we die

    ...

    Really?


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    Mijn vriend wil de boxer die ik voor hem heb gekocht niet aan. :Y) Snap er niks van, eendjes zijn toch juist heel macho?


    HAHAHAH, (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Moest ik je vriend zijn zou ik eerder bang van je worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    MaIik schreef:
    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D


    +

    RainbowDash schreef:
    ...

    Really?


    Wat had je anders verwacht?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 20:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    Ik heb moeite met mannen in latex krijgen met een gag in hun mond :(.



    Oh, poor you


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Haha :'D


    •*• Lululu •*•

    MrLegoLas schreef:
    Ik als jongen snap dat helemaal van hem.
    Je vraagt hem iets aan te doen wat 1D aan had, zou ik ook nooit doen.(;


    Maar het gaat niet om dat 1D dat pakje heeft aangehad, want ik heb een paar maanden geleden -voor 1D zo'n pakje heeft gedragen- ook al gevraagd, haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Drogo schreef:
    Moest ik je vriend zijn zou ik eerder bang van je worden.


    Waarom? :c hij heeft ook al aan mij gevraagd of ik speciale pakjes wil kopen !


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    ja ik had medelij met mezelf ;') ik moest weer naar school...
    grrr over een week al de toetsweek.


    If you can dream it, you can do it❤️