• Toen ik daarnet the Kiss You vid aan het bekijken was, zag ik 1D in een matrozenpakje. Iets wat ik dus super sexy vind, dus ik smste naar mijn vriend dat hij er eentje moest kopen.. maar hij wilt niet ): hij zei 'als ik dat dan aanheb, moet je aan 1D denken' totaal niet waar! en ik had een paar maanden geleden ook al gevraagd.. En waarom zou ik aan andere mannen denken terwijl mijn vriendje zelf de meest sexy kerel van de wereld en omstreken is -haha- en ik ben niet eens een grote 1D fan. Dus ik heb medelijden met mezelf omdat mijn vriendje geen matrozenpakje wilt dragen. Heeft er iemand nog medelijden met zichzelf gehad de voorbije dagen?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:00 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn vriend wil de boxer die ik voor hem heb gekocht niet aan. :Y) Snap er niks van, eendjes zijn toch juist heel macho?


    -

    MaIik schreef:
    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D


    Ik zou mijn vriend dat sowieso al niet verplichten, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Poor you, haha. ;c
    Ik gisteren omdat m'n trainer mij ging benadelen, en ik kan niet tegen dat soort mensen. >.<
    En omdat ik weer naar school moest, lol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Genius schreef:
    Mijn vriend wil de boxer die ik voor hem heb gekocht niet aan. :Y) Snap er niks van, eendjes zijn toch juist heel macho?


    Awww, eendjes!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    MaIik schreef:
    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D


    Maar ik heb wel een bunnykostuum voor hem gekocht! haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    MaIik schreef:
    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Maar dan nog is het een héél klein beetje zielig voor jou. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vriend wilt niet mee met mij de hunkenmoller in :Y)
    En ik had een boxer voor hem meegenomen uit Londen, hij heeft hem precies 1x aangehad.

    Mann hij moet beter leren luisteren haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    230710 schreef:
    Poor you, haha. ;c
    Ik gisteren omdat m'n trainer mij ging benadelen, en ik kan niet tegen dat soort mensen. >.<
    En omdat ik weer naar school moest, lol.


    Stomme trainer! En ja school, buh


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik vind niet zielig maar sneu. Ik vind matrozenpakjes namelijk echt spuuglelijk :'D


    26 - 02 - '16

    MaIik schreef:
    Ik snap dat hij dat niet wilt. :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eluveitie schreef:
    Ik vind niet zielig maar sneu. Ik vind matrozenpakjes namelijk echt spuuglelijk :'D


    comfort in c h a o s

    Eluveitie schreef:
    Ik vind niet zielig maar sneu. Ik vind matrozenpakjes namelijk echt spuuglelijk :'D


    Maar maar... oh


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    HAHA, mijn vriend zou me echt opbellen en me gewoon uitlachen; never dat hij dat zo doen :').
    Ik heb trouwens wel medelijden met mezelf - heel erg eigenlijk - want de vakantie is voorbij, mêh.


    The odds are néver in our favor.