• Ik ben zo benieuwd of er iemand is die hem herkent.



    En hij is af:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:55 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Legolas met een ingedeukt hoofd?


    Ehm, aardig? xd

    Ookal heb ik nog nooit LOTR gezien herkende ik hem meteen :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En hij is af (:
    Ja, het is Legolas x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zijn neus staat nogal de andere kant op :'D En de mond zou iets lager kunnen :Y) Voor de rest lijkt 'ie wel goed. Ajah, en misschien iets minder onderkaak :'D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:59 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zijn mond iets lager, inderdaad. Ik zal daar ook wat schaduwen in verwerken, als ik jou was. ;D De mond, bedoel ik dan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eh die bovenste vind ik eigenlijk mooier dan de onderste maarja, niks aan te doen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    TeamSterek schreef:
    Iemand van LOTR ofzo.


    Bad decisions make good stories.

    Odina schreef:
    Eh die bovenste vind ik eigenlijk mooier dan de onderste maarja, niks aan te doen.

    Dat vond ik zelf ook hoor, alleen boven is overduidelijk nog niet af.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij is best ingedeukt ja.. En hij heeft wel een heel erg hoog voorhoofd, maar goed, ik herken hem makkelijk als Legolas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eluveitie schreef:
    Wat de rest zegt c:


    •*• Lululu •*•

    Hotchner schreef:
    (...)
    Dat vond ik zelf ook hoor, alleen boven is overduidelijk nog niet af.

    Alleen een mond erbij en de haren iets gedetailleerder maken en hij was prima geweest hoor ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    (...)
    Alleen een mond erbij en de haren iets gedetailleerder maken en hij was prima geweest hoor ;3

    En de neus afmaken, de neus was half x'D
    Ja, maar de mond is altijd wat ik het moeilijkst vindt... D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Legolas, maar die is ook niet zo moeilijk te raden ;)

    Mooi, alleen de verhoudingen, van mond naar neus zijn nogal... Raar. Mond iets lager?


    Tijd voor koffie.

    Hotchner schreef:
    (...)
    En de neus afmaken, de neus was half x'D
    Ja, maar de mond is altijd wat ik het moeilijkst vindt... D:

    Mmm maar die onderste neus is de verkeerde kant op..


    Shit happens but pee happens a lot more.