• De stelling van deze week luidt:
    Mensen in de zorg worden ondergewaardeerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    DeGeneres schreef:
    Nah, 't valt mee.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zelf denk van niet.
    Ik zelf heb iniedergeval wel heel veel waardering voor wat die mensen allemaal voor me doen.
    Ik heb diabetes dus ik weet wel hoe het is.

    nou ik werk in de zorg met verstandelijk gehandicapte en echt veel waardering krijg ik niet!!

    Eens!
    Ik doe de opleiding Verpleegkunde en als ik dat aan iemand vertel, doen ze er altijd lacherig over en denken dat je de hele tijd met knappe dokters loopt te flirten. Dus ja, ik denk dat mensen in de zorg worden ondergewaardeerd.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    ik ben er mee eens

    Eens zelf werk ik ook in de zorg, en vooral door politiek word het inder gewaardeerd. Er is geen tijd meer voor clienten omdat er te veel geregeld moet worden. De punten waar er extra begeleiding nodig is is weer op bezuinigd.
    Gelukkig worden we zeker niet ondergewaardeerd door familie en clienten zelf. ik vind het heerlijk werk!


    <3


    trying to forget somebody you love, is like trying to remember someone you never met <3

    EENS!

    Eens!


    “Things never happen the same way twice.”

    Ik werk in de zorg, en daar worden we soms wel is door de mensen die daar wonen ondergewaardeerd.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mijn oom zegt: JAH!!!!!!
    "Waarom?"
    "zwaar werk, veel uren, en altijd gezeik!!!!!!! Xd. Hij werkt in de zorg xd lol


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Madonna schreef:
    Eens, maar volgens mij ligt dat niet speciaal in de zorg, maar sowieso in de dienstverlenende sector. Omdat die mensen als taak hebben iets voor anderen te doen, voelen mensen zich al snel beter dan hen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    PlanetJepic schreef:
    Eens!
    Ik doe de opleiding Verpleegkunde en als ik dat aan iemand vertel, doen ze er altijd lacherig over en denken dat je de hele tijd met knappe dokters loopt te flirten. Dus ja, ik denk dat mensen in de zorg worden ondergewaardeerd.

    Ik denk dat dat meer te maken heeft met wat men voor beeld heeft van verpleegsters.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben het grotendeels wel eens, maar de zorg zijn ook nog doktoren en chirurgen, tandartsen, orthodontisten etc. Zij worden absoluut niet ondergewaardeerd. Mensen in verzorgingshuizen daarentegen wel. Er wordt vaak over laagdunkend gedaan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 16:43 ]


    .it's up to you to make dreams come true

    Zeker mee eens! Mijn moeder werkt in de thuiszorg en ik weet hoe erg ze ondergewaardeerd word. Collega's waarderen elkaar natuulrlijk (meestal) wel, maar de cliënten zelf zijn het probleem. De helpers worden zelf uitgescholden door ze, hoewel dat zelden gebeurd.
    Ook bij ziekenhuizen worden mensen ondergewaardeerd. Toen familie van me in het ziekenhuis lag, heb ik gezien hoe dat was. Gelukkig heb ikzelf wel veel respect en waardering voor ze.

    Dit is natuurlijk wel MIJN mening, dus als je het er niet mee eens bent; wees alsjeblieft niet boos.


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Ik ben het daar zeker mee eens!


    Chaos is a ladder.