• “At the touch of love, everyone becomes a poet.”
    ~ Plato (quoted by Sirius Black)

    “No. Just- Sirius, please tell me you haven’t written me poetry.”
    ~ Remus Lupin (looking rather distressed)



    Wanneer Sirius zich opeens vreemd en afstandelijk begint te gedragen, weet Remus niet precies wat hij met zijn beste vriend aan moet. Het wordt er gek genoeg echter niet beter op wanneer Sirius zich weer vol enthousiasme op hem stort, want dit gebeurt een beetje te letterlijk voor Remus' smaak.



    Wolfstar (Remus/Sirius)
    © Square





    Extra linkje. Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje zou willen nemen. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 3:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Abo! :Y) En nu ga ik ongeduldig en met trappelende voetjes wachten op het eerste echte hoofdstuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Abo! :Y) En nu ga ik ongeduldig en met trappelende voetjes wachten op het eerste echte hoofdstuk. ^^


    Haha, dankje. ^^ En als alles volgens plan verloopt komt dat eerste hoofdstuk morgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje. ^^ En als alles volgens plan verloopt komt dat eerste hoofdstuk morgen. (:

    Morgen als in; over vijf minuten, of morgen als in; morgen? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Morgen als in; over vijf minuten, of morgen als in; morgen? D:


    Morgen als in nadat ik heb geslapen, dus zaterdag. Of misschien vannacht nog wel, als het snel gaat. Ik ben nu eerst met HoG bezig. Verwarrend allemaal. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan