• Ik vind het nu (21 april) nog steeds leuk om nieuwe stories binnen te krijgen, dus stuur ze maar!


    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe stories.

    Waar moet de story aan voldoen?
    - ABN geschreven
    - Een goede verhaallijn
    - Het moet origineel zijn

    Als je story hier niet aan voldoet, zal ik hem sowieso niet lezen.

    Wat ik sowieso lees:
    - OP stories

    Wat ik misschien lees:
    - HP stories
    - One Direction stories
    - Voetbal stories

    Wat ik sowieso niet lees:
    - Bromance stories

    Twijfel je of ik je verhaal zal lezen, dan mag je het hier altijd plaatsen. Ik zal sowieso overal een kijkje nemen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    'The criminal inside of us'-series represents:


    “From the deepest desires often come the deadliest hate.”





    Though love and obsession are two different things, it can be difficult to tell them apart.



    ~A Spencer Reid fanfic
    ~I don't own any of the Criminal minds characters.
    ~ Cover: @Morrowind
    ~Written by: @Seaver
    ~Written & Spoken in Dutch
    ~starts 01-01-'13


    Als het je wat lijkt is hier de link: Klik


    We've lived in the shadows for far too long.

    ~ Voetbalstories
    ~ ABN geschreven
    ~ Ik probeer om de dag een hoofdstuk te posten


    Behind these castle walls - Nicklas Bendtner

    Amelia Sofia Moreno de Fuentes is de prinses van Denemarken. Amelia heeft alles wat haar hartje begeert en staat op het punt te trouwen met haar jeugdliefde Cristiaan. Als het huwelijk in een drama eindigt stort Amelia haar wereld in.. Ze laat een brief achter voor haar ouders en vertrekt naar Londen waar ze een totale make-over neemt.

    Op een stormachtige avond als Amelia onderweg is naar huis word ze overvallen door twee jongens. Op het zelfde moment komt Nicklas Bendtner terug van een voetbalwedstrijd. Hij ziet Amelia op straat liggen en besluit haar mee te nemen naar zijn huis. Inmiddels is het Deense koningshuis druk bezig Amelia terug te vinden. Als ze haar uiteindelijk na een half jaar terug vinden komt ze voor een moeilijke keus te staan. Of haar leven als prinses van Denemarken of een leven als voetbalvrouw aan de zijde van Nicklas Bendtner.

    Diary of love - Bojan Krkic

    Audrey Jelina Rodriguez is normaal doorsnee meisje. Het enige wat haar afzonderlijk maakt van de rest is de liefde van een voetballer. Bojan Krkic is zijn naam. Ze houden beide zielsveel van elkaar, maar weten dat hun samen zijn niet eeuwig zal duren. Audrey zal binnenkort twintig worden, en vanaf die dag zal alles voor hun veranderen. Ze zullen afscheid moeten nemen en niet weten wanneer ze elkaar weer zullen zien. Audrey zal namelijk op haar twintigste verjaardag uitgehuwelijkt worden aan een belangrijk persoon in de voetbalwereld. De zoon van een vriend van haar vader.

    Bojan en Audrey besluit op hun geheime plek een dagboek bij te houden voor elkaar. Om op die manier toch nog een beetje samen te zijn. Als ze per ongeluk samen gezien worden stort Audrey haar leven in. Bojan zal een straf onder gaan moeten en zal nooit weer voetbal spelen. Audrey zelf zal voor de rest van haar leven opgesloten zitten niet wetend hoe het met de liefde van haar leven gaat. Of zal ze toch wel vrij komen en gelukkig worden…

    All you need is love - Cesc Fàbregas

    Nina Julin Santiana is 20 jaar als ze op een feest Cesc Fabregas ontmoet. Ze weet niks van voetbal en weet dus ook niet dat hij een beroemde voetballer is. Zonder na te denken gaat ze me hem naar bed. Nina komt er na een paar maanden achter dat ze zwanger is. Ze weet zijn naam niet en kan hem dus ook niks vertellen. Als Nina op een avond met haar beste vriendin naar een feest van Arsenal gaat komt ze hem weer tegen. Maar wat als hij haar niet herkent laat staan gelooft dat hij een kind met haar heeft....

    The real you - Cesc Fàbregas

    Cataluna Rivéres is de vriendin van Cesc Fàbregas. Ze gaan al een tijdje met elkaar, maar toch blijkt de liefde niet van beide te komen. Cataluna word veel geslagen en mishandelt door Cesc en dan vooral als het tegen zit met voetbal. Iedereen zegt dat ze weg moet gaan bij hem. Maar Cataluna gelooft dat hij niet echt zo is en blijft bij hem. Als Cesc en blessure krijgt is het voor haar helemaal verschrikkelijk. Een paar dagen later krijgt Cataluna een ongeluk en beland in coma. Cesc beseft eindelijk wat hij altijd heeft gedaan en probeert het allemaal weer goed te maken.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 11:48 ]


    ~

    Ik ben juist met twee vriendinnen een verhaal begonnen "[Abscondito] The Fountain of Youth". Het is onbekende personen en we hebben geprobeerd het zo origineel mogelijk te maken. Er zijn pas twee hoofdstukken, kijk maar of je het wat vind (:

    KLIK

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 11:50 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 11:55 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    How can I trust you?


    What if you don't feel safe?
    What if you want to hide yourself always?
    What if you feel that life isn't worthed?
    http://www.quizlet.nl/stories/106171/how-can-i-trust-you-op/

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 13:11 ]

    Rated H for Horan.
    Voor mij een persoonlijk verhaal dat gaat over Niall die zijn verleden maar niet kan vergeten. Dramastory.


    Searching heavens for another earth




    Deze jonge vrouw was alles wat ik niet verwachten, alles wat ik niet in een vrouw zocht. Ze was wilder, ontembaar, vulgaire, alles behalve onschuldig.
    Ze had wilde lichtblonde lange haren. Haar lippen waren vol en extreem rood gekleurd. Haar borsten trots vooruit en duidelijk zichtbaar door de grote V-hals en haar lange perfecte benen waren bloot zodat iedereen ze kon bewonderen, niet eens over het fijt gesproken dat haar poezelige voetjes geperst waren in schoenen met de hoogste hakken die ik ooit had gezien.
    Ik had altijd gedacht dat ik zou afkeren van iemand als haar, maar nu was alles anders. Ze was het enige wat ik nog wilde. Dit meisje had mijn leven overhoop gehaald en had mijn hart in haar bezit. Dit meisje.. Dit meisje van plezier.


    Wanneer Thomas een jonge vrouw ontmoet staat zijn simpele goede leven in één keer op zijn kop. Lees hier hoe zijn leven verloopt: Het meisje van plezier.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?

    • Onbekende personen, KLIK


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Louis Tomlinsen:

    Daar zitte we dan, in de bus voor onze wereldtour: Liam, Harry, Niall, Zayn, Eleanor, Danielle en ik. Niall is weer eens aan het eten terwijl hij op zijn gitaar tokkelt. We waren op weg naar het vliegveld voor ons privé vliegtuig. De bus moest er ook in kunnen dus moesten we wel in een privé vliegtuig zitten en omdat niet alle fans om onze nek gingen hangen. Allereerst gingen we naar Noord-Amerika. Daar waren al onze concerten al binnen 10 min uitverkocht. Ik had er zin in en blijkbaar de andere ook. Al snel kwamen we aan in het vliegveld en een half uur later waren we op weg naar Noord-Amerika.

    on tour


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Wat is ABN?? :'D
    Ik weet et echt niet x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Wat is ABN?? :'D
    Ik weet et echt niet x'D


    Algemeen Beschaafd Nederlands...!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:54 ]


    ~

    Aha :')
    Ja, dat zijn mijn story's wel :'D

    Het zou leuk zijn als je mijn Story wil lezen,
    Het heet Mythical Creatures en het is een OP, Fantisy (:
    Hij begint donderdag btw, x'd


    Little do you know

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hey,

    Mischien is mijn story iets voor jou??


    Survive everyting [Niall Horan]


    Eva en Niall hebben al 4 jaar een relatie. Ze wonen samen en zijn heel close met elkaar.
    De ouders van Eva wonen in de buurt en de ouders van Niall wonen 5 minuten ervandaan.
    Ze zijn smoorverliefd op elkaar en hebben weinig ruzie. Als alles zoals altijd gaat willen ze samen boodschappen doen. Maar wat als dat nou een grote verandering in hun leven veroorzaakt waar Niall geen zekerheden meer heeft? Zal de liefde winnen?

    Ik hoop dat je hem gaat lezen en een abo neemt(Y)
    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!