• De pottenclub is aanekomen op Quizlet! Iedereen die wil, mag lid worde!!
    Kom, mijn pottenvriendinnetjes!!!

    Nibug - Lord Pot
    xAmore - Miss Bloempot
    Briiiitt - Opperpot

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:41 ]


    Take me to wonderland

    Jij bent zowaar erger geworden dan ik en Britt. x'D Wij gebruiken veel pot, maar zetten het niet in elk woord. x'D Ik vind Potpic wel leuk eigenlijk. :p
    Oh, ik heb een naam voor onze site! Potlet. :p Doet me aan een pot en een slet denken. :p


    Take me to wonderland

    Ik zet het niet in elk woord! x'D Ik wilde gewoon eens kijken hoe het klonk. ;p Verder gebruik ik het woord pot vrij weinig hier thuis. ;p
    Potlet?! x'D Omg... ;p Als die site ooit bestaat ga ik daar topics openen die nergens op slaan... Zoals het soekatopic! Of het koffietopic...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ohw, nee, dan ben je niet erger, want ik gebruik het woord hier constant thuis. Ook tegen mijn moeder. :p Dan kijkt ze me steeds met die blik aan van: "Wat voor kind heb ik op de wereld gezet?" :p
    Het koffietopic? x'D Als ik een website kan bouwen door mijn software opleiding, dan begin ik eraan. x'D


    Take me to wonderland

    Ik gebruik hier teveel soeka... ;p Alles wat me in de weg loopt is een soeka. x'D Of fudgecake, dat riep ik nog in de paskamer toen de kleerhanger op de grond viel. ;p
    Het koffietopic, ja!! Heb jij ooit al eens koffie gedronken die raar smaakte?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb ook al fudgecake gebruikt. :p We deden een spel bij godsdienst en ik had steeds taboewoord. Dat is een woord dat je krijgt en je moet dat woord uitleggen, maar op je kaartje staan verschillende woorden die je niet mag gebruiken. En via je uitleg moeten leerlingen raden welk woord je had. Ik haatte dat en ik haalde steeds de taboewoorden eruit, dus ik: -neemt kaart- "Taboewoord- FUC- Fudgecake!
    Leerkracht: Wat?
    ik: Niks, heb weer een taboewoord.

    En wat voor woorden kreeg ik ook? Condoom, seks.
    Ik moest schaamhaar en een wonderbra tekenen op het bord door dat potspel. :p

    Omg, ik ben moderator geworden op een of ander dood forum. x'D


    Take me to wonderland

    Typisch Glenn... ;p Ik moest bij biologie eens woorden opschrijven die met 'seks' te maken hadden... Ik schaamde me dood met die stift in mijn handen, vooral omdat sommigen de woorden niet begrepen en die bitch mij ook nog de opdracht gaf om ze uit te leggen! :\
    Welk forum? x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, ik zou doodleuk buttsex, bondage enzo van die dingen opschrijven. :p En ik leg het maar al te graag uit. :p Als ik tenminste mijn volledige vocabulair mag gebruiken die ik ken. x'D

    This thing. x'D Het is zo dood als een pot. Daarom dat ik moderator word. x'D Op een druk forum gebeurt dat niet. :p


    Take me to wonderland

    Zal ik je eens zeggen dat ik daar doodleuk aan de gang ging op het begin en er toen pas achterkwam dat iedereen het kon lezen. ;p Ik had daar dingen gekalkt waardoor die vrouw begon te lachen, zoals kwartet, sm en volgens mij ook nog bitchfight...
    Oh ja! Bitchfight ook, ik weet het weer. x'D Die lerares vroeg wat dat met seks te maken had:

    Ik: Dat betekent dat er ruzie komt omdat de vrouw van de man die seks heeft met een ander naar binnen komt lopen, en dan heb je bitchfight.
    Lerares: -_- Cath...
    Ik: Ik ga verder, mevrouw!

    Oh, daar werd ik ook gevraagd als moderator, maar ik wilde dat niet omdat het te dood is... x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Phahaha, genius! x'D

    Zit jij ook op dat ding? x'D

    Quizlet is weer dood aan het gaan en ik heb niks meer te doen. D:

    Dit doet me trouwens een die keer met aardrijskunde denken.
    Ik had met iemand een presentatie te doen, maar mijn 'partner' was ziek. :p Dus ik heel vrolijk naar aardrijkskunde lopen.
    ik: Mijn "partner" is ziek!
    Leerkracht: Oh geen probleem, dan doe je hem alleen.
    ik: WAT?!

    Ik heb dat ding dus alleen moeten doen. :p Sinds toen mag die leerkracht niet zoveel meer. :p


    Take me to wonderland

    Omg. x'D Dat hadden anderen op school ook, maar toen was ik ziek. ;p Ik kreeg gewoon het punt van de anderen terwijl ik er niet bij was, niet eerlijk! ;o
    Ik heb dat ding bekeken, dat kind vroeg of ik moderator wilde worden en ik was weer weg... Wat een site. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ja, die gast kreeg ook mijn punt.-.- Potsoeka!!!

    Well, it's doomed. :p

    Hmm, ik ga dit op replay zetten:



    Doet me een beetje aan mij denken. x'D

    Onedirectionfanfiction site is dood. D: But, my favorite story's on there. D: Potzooi...


    Take me to wonderland

    Het leven is een grote potzooi! He, wacht eens... Op die site las ik ook wel eens stories als ik me verveelde! Potverdomme... He, dat is een echt scheldwoord. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wacht... Gaat dat liedje over jouw crush op Niall? x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het vraagt om een groter scheldwoord dan potzooi en potverdomme.

    Ya shower of pots!!

    Hmm, ja. Dus een deel van mijn leven is afgeschaft. x'D Want meer dan fanfiction en rpg en muziek en tumblr doe ik niet. :p
    -sigh- x'D

    Hmm, normaal heb ik zaterdag 1D meeting ding. :p Voor fans die naar het concert gaan, maar ik kan misschien met Britt afspreken, dus dan laat ik die meeting wel vallen. :p De potten gaan het ijs op zaterdag!


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    Wacht... Gaat dat liedje over jouw crush op Niall? x'D


    Ja, over welke crush anders? x'D


    Take me to wonderland