• De pottenclub is aanekomen op Quizlet! Iedereen die wil, mag lid worde!!
    Kom, mijn pottenvriendinnetjes!!!

    Nibug - Lord Pot
    xAmore - Miss Bloempot
    Briiiitt - Opperpot

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:41 ]


    Take me to wonderland

    Nee, slakken zijn sexy... Vroeger prikte mijn neefje altijd met een stokje in slakken. Dan zag je ze indeuken en daarna verder slijmeren... Is slijmeren een woord? Nee.
    ö! Dus wij zijn geen sociaal contact! Tss... Bedankt soeka.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Maar lijfelijk sociaal contact. :p Potten hebben ook affectie nodig. Net zoals fietsen. ^^

    Omg, The Devil inside. mooi film he. x'D


    Take me to wonderland

    Soeka?
    Ik bedoel echt-echt contact. Praten. Niet op gsm kijken en lachen ^^
    Ik ga naar Lost kijken. Tot zo/straks, medepotjes (a)

    Soeka is bitch in het Russisch. ;p
    Dag Opperpot! )':

    Toen waren er nog maar twee potten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dan gaan ik en Cath maar verder rond de pot draaien. :p

    Tot straks kolepot! Dat woord moet ook in de lijst. :p


    Take me to wonderland

    Briiiitt schreef:
    Soeka?
    Ik bedoel echt-echt contact. Praten. Niet op gsm kijken en lachen ^^
    Ik ga naar Lost kijken. Tot zo/straks, medepotjes (a)


    SPREAD THAT SHIT!!!!!!


    Take me to wonderland

    Zeg! Jij spamt mijn potbox vol! Oh, wauw... weer een officieel Nederlands woord. x'D Wat hebben wij Nederlanders met falende woorden en potten? ;p Potzooi, ik moet zo ook weg om even naar huis te rijden met de potkar... Potkar is ook een woord, omg! x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Volgens mij bestaan er meer woorden met pot dan dat we denken. x'D Ik ging trouwens plat met potkar. x'D Hmm, google chrome kent potkar niet. D: De Potsoeka!!

    Ja, ik wil praten in dit topic, anders verveel ik mij. x'D Ik en Britt zijn aandachtshoeren, wij hebben aandacht nodig. x'D


    Take me to wonderland

    Potsoeka! x'D Ik mag dat woord... De dopot! Potdo! Dopot klink als dooppot... Of doofpot...
    Ik kan aandacht bieden! Als ik er ben... Ik voel me hier zo'n lovergirl. x'D Ja, die bestaan ook! Alsof je alleen loverboys hebt...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik last Depot ipv dopot x'D Depot ston in onze lijst. :p
    Omg ja, doofpot! Ik heb dat woord nog in een RPG artikel gebruikt. x'D

    Lovergirl? Ga je mij dan bij mijn familie weghalen en me verkopen aan oudere mannen voor seks ofzo? x'D


    Take me to wonderland

    Ik verkoop je aan Niall, vind je vast niet erg. -wbw- Alsof jij het erg vind als ik je bij je familie weghaal! ;p En Niall is ouder dan je, dus dit kan... Dan verkoop ik mezelf aan Harry, iedereen blij!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Omfg, ik wou "Niall james Horan[ /b]" typen. x'D

    Oh schat, Niall moet niet eens betalen. Die krijgt me helemaal gratis en voor niks. Voor Niall hang ik wel graag de slet uit, maar dan alleen bij hem, dus dan ben ik technisch gezien geen slet. x'D Ja, je hebt gelijk. Overal is het beter dan hier thuis. x'D


    Take me to wonderland

    Hij moet wel betalen, ik wil geld zien! ;p Denk je soms dat ik jou gratis ga weggeven?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hoeveel denk je dat ik waard ben? x'D Ik heb niet eens ervaring. x'D Ik moet nog opgeleerd worden en daar is Niall de geschikte eprsoon voor. Op hem oefen ik maar al te graag. -wbw-


    Take me to wonderland

    Goed, goed... Niall mag je africhten, daarna is het vijftig euro per keer. Minimaal, normale condities. Dus geen speciale dingen... Extra's worden nog op de prijslijst gezet! x'D


    Reading a good book is like taking a journey.