Ik moest even voor een nieuwe bril gaan kijken, want ik mag mijn lenzen niet meer... ;p En nu wil mijn vader de bril niet betalen. Potzooi... Iedereen haat me vandaag!
Rij jij zo graag? x'D Ik haatte het als ik samen met mijn pa moest rijden, iets wat ik al 2 weken aan het doen ben. -.-
En vrienden zijn er om elkaar uit te schelden he. x'D
Waarom mag je je lenzen niet? :p Mijn lenzen zijn ook op en ik kom maar niet bij de optiek.
Oh :p Kom morgen naar de stad met de auto! Jij aan het stuur. :p Rijd jij mij zo dood. "Sterf, faggot!! AHAHAH!!"
Twee mooie potten he! Neem jij zo Siham en jij. x'D
En bleompot. Wat moet ik doen op het RPG? Iedereen weet dat Niall homo is of niet? x'D Al komen ze daard an wel snel achter. x'D
Ik kom niet op Quizlet buiten dit topic, waarom zou ik dan een pottig profiel maken?
Omg Glenn, ik heb 'Dé nieuwsbrief voor studiekiezers van VUB' gekregen. Hebben die nu ookal een nieuwsbrief die ze opsturen? Ontvang ik dat zo binnen 50 jaar nog ^^
Glenn, ik heb een probleem..
Daar zaten stickers bij, en daaronder stond 'Kleef alvast de stickers op je agenda, brooddoos, fiets of lief!'
Ik: 'Oh, op mijn lief!' -Plakt sticker op gsm-
Glenn, ik krijg die sticker daar niet meer af. Ik zit met water over de achterkant van gsm te gaan.. Oo
Maar bezoek ik jouw profiel wel he! x'D Wil ik wel een mooi profiel zien als ik dat bezoek. x'D
Plaats je zo alleen maar foto's en uitspraken van mij op je profiel. x'D
Britt, ik krijg die nieuwsbrieven al 4 jaar ofzo. x'D Ja, je weet nooit hoelang je blijft zitten he! Zitten we op ons 60ste nog op school. x'D Zo in het 6de middelbaar. x'D
Briiiitt schreef:
Glenn, ik heb een probleem..
Daar zaten stickers bij, en daaronder stond 'Kleef alvast de stickers op je agenda, brooddoos, fiets of lief!'
Ik: 'Oh, op mijn lief!' -Plakt sticker op gsm-
Glenn, ik krijg die sticker daar niet meer af. Ik zit met water over de achterkant van gsm te gaan.. Oo
-plat-
Omg Britt! x'D Gij zijt toch ook een schoon pot zenne. x'D
Wat staat er op die sticker? Zo meteen zo "Potsletjes" x'D