• De pottenclub is aanekomen op Quizlet! Iedereen die wil, mag lid worde!!
    Kom, mijn pottenvriendinnetjes!!!

    Nibug - Lord Pot
    xAmore - Miss Bloempot
    Briiiitt - Opperpot

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:41 ]


    Take me to wonderland

    Zeg, gemene! :D
    Goed, verveling! Mijn ma zou gaan autorijden met mij, maar nu had oma plots een afspraak dus moet ik wachten --"

    Hola potjes! x'D

    Ik moest even voor een nieuwe bril gaan kijken, want ik mag mijn lenzen niet meer... ;p En nu wil mijn vader de bril niet betalen. Potzooi... Iedereen haat me vandaag! D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Heey Bloempot :D

    Ocharme toch :o pottewereld!

    Rij jij zo graag? x'D Ik haatte het als ik samen met mijn pa moest rijden, iets wat ik al 2 weken aan het doen ben. -.-
    En vrienden zijn er om elkaar uit te schelden he. x'D

    Waarom mag je je lenzen niet? :p Mijn lenzen zijn ook op en ik kom maar niet bij de optiek. D:


    Take me to wonderland

    Ja, ik doe dat nog wel graag ^^
    Ik ben pottenavatar aan hetz oeken :o

    Voila!!! Welcome to Potland!! (H)

    Oh :p Kom morgen naar de stad met de auto! Jij aan het stuur. :p Rijd jij mij zo dood. "Sterf, faggot!! AHAHAH!!"
    Twee mooie potten he! Neem jij zo Siham en jij. x'D

    En bleompot. Wat moet ik doen op het RPG? Iedereen weet dat Niall homo is of niet? x'D Al komen ze daard an wel snel achter. x'D


    Take me to wonderland

    Briiiitt schreef:
    Voila!!! Welcome to Potland!! (H)


    -strijk-
    Britt, wij moeten naar daar verhuizen! Dat is de stad voor ons! x'D Wonen wij daar zo al. x'D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:58 ]


    Take me to wonderland

    Ja! Wij verhuizen naar Portland en wij gaan overal die 'R' afplakken zodat er Potland staat!!! :D
    Ja, ik en Siham... Dat gaat goed komen ^^

    Ja!!! Kom, Britt! Hopelijk vallen daar geen meteorieten. D:

    Dood ja! x'D Oh, we moeten ook eens meeten met Siham. x'D
    En nu moet je je profiel nog pottig maken. x'D


    Take me to wonderland

    Ik kom niet op Quizlet buiten dit topic, waarom zou ik dan een pottig profiel maken? :D
    Omg Glenn, ik heb 'Dé nieuwsbrief voor studiekiezers van VUB' gekregen. Hebben die nu ookal een nieuwsbrief die ze opsturen? Ontvang ik dat zo binnen 50 jaar nog ^^

    Glenn, ik heb een probleem..
    Daar zaten stickers bij, en daaronder stond 'Kleef alvast de stickers op je agenda, brooddoos, fiets of lief!'
    Ik: 'Oh, op mijn lief!' -Plakt sticker op gsm-

    Glenn, ik krijg die sticker daar niet meer af. Ik zit met water over de achterkant van gsm te gaan.. Oo

    Maar bezoek ik jouw profiel wel he! x'D Wil ik wel een mooi profiel zien als ik dat bezoek. x'D
    Plaats je zo alleen maar foto's en uitspraken van mij op je profiel. x'D

    Britt, ik krijg die nieuwsbrieven al 4 jaar ofzo. x'D Ja, je weet nooit hoelang je blijft zitten he! Zitten we op ons 60ste nog op school. x'D Zo in het 6de middelbaar. x'D


    Take me to wonderland

    Of in het 5de middelbaar! Hahaa :D (Ja, de slettepot gaat in actie!)

    Briiiitt schreef:
    Glenn, ik heb een probleem..
    Daar zaten stickers bij, en daaronder stond 'Kleef alvast de stickers op je agenda, brooddoos, fiets of lief!'
    Ik: 'Oh, op mijn lief!' -Plakt sticker op gsm-

    Glenn, ik krijg die sticker daar niet meer af. Ik zit met water over de achterkant van gsm te gaan.. Oo


    -plat-
    Omg Britt! x'D Gij zijt toch ook een schoon pot zenne. x'D
    Wat staat er op die sticker? Zo meteen zo "Potsletjes" x'D


    Take me to wonderland