• De pottenclub is aanekomen op Quizlet! Iedereen die wil, mag lid worde!!
    Kom, mijn pottenvriendinnetjes!!!

    Nibug - Lord Pot
    xAmore - Miss Bloempot
    Briiiitt - Opperpot

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:41 ]


    Take me to wonderland

    Britt is belangrijker dan die slettepotten! ;p Potsoeka's! De potMPF! PotMcGuiness... Wacht, McGuiness is geen scheldwoord. x'D

    Um... Een crush op de Queen? x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Idd!! Zijn toch domme slettepotten!
    Ze doen een meeting om half 12. Wat voor een uur is dat? Ligt het aan mij of is dat een vreemd uur? :p
    McGuinnes doet me aan het ierse bier Guinness denken. x'D

    Uhm, no x'D She could be something for Harry though. :p


    Take me to wonderland

    Fuck yeah! De Queen kan oprotten, he's mine!! x'D
    Wie the fuck spreekt nou om half twaalf af?! Dan lig ik nog in bed... ;p Nee, morgen niet. Maar ik lig toch altijd in bed, dat is bijna het enige wat ik deze vakantie heb gedaan.... x'D

    McGuinnes doet me aan McNuggets denken... :\


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hij is die The Wanted guy? Hmm, dan is het voor mij wel een scheldwoord. :p
    Zij doen dat. :p Ik slaap dan niet meer, meestal, maar dan moet ik nog wel wakker worden en half 12 is gewoon zo'n raar uur. Dan moet opstaan om een uur dat ik normaal nog slaap. -.-
    Mijn boekentas is nog niet opengeweest en ligt nog steeds op de plek waar ik hem het begin van de vakantie gegooid heb. :p


    Take me to wonderland

    Good morning potjes! :p


    Take me to wonderland

    Goedemorgen!! Alhoewel, voor mij een slechte morgen. Ik heb mijn arm midden in de nacht helemaal onder de littekens gezet omdat ik blijkbaar had liggen krabben, mijn ouders hebben me betrapt met de laptop en gaan die waarschijnlijk afnemen en ik had een nachtmerrie. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bad morning...
    Doet me aan een fanfic denken. :pNiall had een droom over Zayn en hij werd wakker en had zijn arml opengekrabd in zijn slaap en zijn moeder was in alle staten. x'D
    Waar heb jij dan over gedroomd? :p
    En noooeeeess! (oh Nog een woord voor op de lijst! Maar alleen ik gebruik dat woord eigenlijk. :\)
    Die laptop blijft!


    Take me to wonderland

    Ah, fijn... Mijn laptop wordt door de week om tien uur afgenomen en in de vakantie is het nog niet duidelijk. ;s Tien uur?! Ik ben dan pas klaar met leren... Nu worden mijn vrienden ook al van me afgepakt, hoe eerlijk.
    Ik had gedroomd dat ik gemarteld werd door een of andere Aziatische vrouw. x'D Dat verklaart die littekens misschien...


    Reading a good book is like taking a journey.

    10u? Well fuck the faggot. -.-
    Dit gaan eenzame en saaie nachten worden D:
    Oh, leuke droom. Geweldig. x'D Ik heb gedroomd dat ik een septum en een navelpiercing zette. oO


    Take me to wonderland

    Moet gaan eten....I think. :p


    Take me to wonderland

    Lord pot is back. :p


    Take me to wonderland

    Hoi. x'D
    Inderdaad trouwens... Wat moet ik dan na tienen gaan doen?! Ik krijg die laptop toch wel terug, al moet ik mezelf opsluiten in mijn kamer met dat ding... ;p Na school neem ik hem sowieso altijd mee naar boven om te leren, dus als ze het gaan vergeten heb ik dat ding weer. c: Hopelijk...
    En? Hoe zaten de piercings?! :\


    Reading a good book is like taking a journey.

    Let'sq hope they forget! D: Mijn ouders vergeten zoiets nooit. x'D
    Hmm, vreemd? x'D Ze zaten wel goed and I really liked them. :p Al was de navelpiercing vreemd gebeurd, want een vriendin in mijn droom ging er eentje nemen en opeens had ik hem. oO En mijn neuspiercing deed een beetje pijn als ik hem mijn neus indraaide. x'D En volens mij ging hij veel gemakkelijker in mijn neus dan het in het echt zou lukken. x'D


    Take me to wonderland

    En hoe is het hier met de potjes? (:

    Briiiitt schreef:
    En hoe is het hier met de potjes? (:


    Nat :p

    En met jou, slettepot? x'D


    Take me to wonderland