Ik ben er vrij overtuigd van dat Carolien de mol niet is. Ze speelt het spel zo fanatiek, ze voert opdrachten vrijwel altijd goed uit. En Zarayda had op haar ingezet en die ligt er nu uit.
Tussen Kees en Paulien twijfel ik ontzettend. Vond het opvallend aan Paulien dat zij als enige vond dat Carolien de informatie over de mol niet hoefde te delen. Waarom zou zij in vredesnaam geen informatie over de mol willen weten, waarmee ze dit spel zou kunnen winnen? Ook bij de executie was ze aan het grijnzen toen ze haar uitslag zou horen, wat mij een zeer spannend moment lijkt en totaal geen moment om op te gaan grijnzen.
Ook worden er verdacht veel spelfouten gemaakt, als je alle letters die verkeerd zijn en ontbreken bij elkaar optelt wordt dit IIANUCNES, waarvan Paulien elke letter in haar naam heeft.
Verdacht vind ik aan Kees dat hij bijvoorbeeld bij de taalopdracht (waar Tanya, Paulien, Zarayda en Kees woorden moesten schreeuwen naar Daniel, Tim en Carolien) bij het lawaaierigste stuk ging zitten en ook vrij lastige woorden probeerde over te brengen. Ook heet aflevering 4 'Groeispurt' en lijkt Kees op één fotoopeens een stuk gegroeid te zijn.
Ook komt er in aflevering 1 duidelijk de letters '82 in beeld, en hij is geboren in 1982.
Mijn 'ultieme' mol op dit moment is Paulien. Als ik alles bij elkaar optel kom ik uit op haar, maar het zou me niks verbazen als Kees het is. Als Carolien de mol is verdient ze een oscar.
You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.