• Als ik mijn hoofd draai of mijn lichaam krijg ik het gevoel alsof ik heel dronken ben. Alles draait rond, ik heb hoofdpijn, maar ik heb helemaal geen alcohol gedronken? Weet iemand misschien wat het is, haha? En het is niet van te weinig te eten, want ik heb voldoende gegeten vandaag.. Echt raar, heel raar haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Te lage bloeddruk of vitaminetekort misschien?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik krijg altijd hoofdpijn als ik geen koffie meer heb gedronken. Misschien dat jij dat ook hebt?
    Geen idee of je dat lust, maar het is een idee of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik krijg altijd hoofdpijn als ik geen koffie meer heb gedronken. Misschien dat jij dat ook hebt?
    Geen idee of je dat lust, maar het is een idee of zo.


    Ik drink nooit koffie..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Drizzle schreef:
    Te lage bloeddruk of vitaminetekort misschien?


    Misschien, maar ik heb het ineens uit het niets gekregen..


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Misschien moet je hiermee naar je huisarts toe? Die weet er waarschijnlijk wat meer over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Misschien moet je hiermee naar je huisarts toe? Die weet er waarschijnlijk wat meer over.


    Ja, ik wacht nog af tot morgen. Ik krijg ook plots steken in mijn hart of linkerborst, haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ja, ik wacht nog af tot morgen. Ik krijg ook plots steken in mijn hart of linkerborst, haha

    Oh, dat heb ik ook heel af en toe. Dat lag bij mij aan mijn conditie of iets. Weet niet meer wat mijn moeder zei, haha. In iedergeval, veel succes! Ik hoop dat het niets ernstigs is. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt alsof je gewoon duizelig bent, even aankijken inderdaad ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Klinkt als te lage bloeddruk, zoiets heb ik ook gehad. Ga naar je huisarts, die kan je helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ben je wel eens flauwgevallen?
    Het komt namelijk erg overeen met mijn epelepsie voordat ik medicijnen had, ik wil niet zeggen dat je het hebt ofzo hoor, maar het zou kunnen.
    Ga anders effe een kijkje nemen bij de dokter, die kan je vast wel verder helpen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb dat soms ook in periodes van stress. Volgens mij gewoon een te lage bloeddruk in combinatie met slecht/weinig slapen.

    Als je het echt niet vertrouwt, dan zou je toch wel naar de dokter moeten gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Exasperated schreef:
    Misschien moet je hiermee naar je huisarts toe? Die weet er waarschijnlijk wat meer over.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Kan een virus zijn, dat je evenwichtsorgaan even in de war is. Mijn moeder heeft het al een paar keer gehad, gaat vanzelf over. Toch zou je beter even naard e huisarts kunnen gaan idd.

    Duizeligheid, hyperventileren, spanning, kan allemaal. Een huisarts kan het het beste zeggen (:

    Ik zou naar een huisarts gaan als het langer aanhoudt.


    Destroy what destroys you.