• Wie heeft er nog bandjes.
    alle bandjes zijn welkom, maar ik heb wel een beetje een style.
    zijn er nog meer bandjes die een beetje lijken op one direction, simple plan, all time low en Little mix?
    die zijn zoooo goed :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik luister bijna alleen maar Metal en dat is heel anders dan One Direction. Dus dan heb ik denk ik niks voor je.


    26 - 02 - '16

    Still, Young the gaint.



    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 13:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk niet echt dat ik je kan helpen, want ik vind bands zoals one direction verschrikkelijk.
    Ieder zijn eigen mening, maar ik vind dat er tegenwoordig door veel mensen niet heel veel geluisterd wordt behalve pop.
    Niet dat dat heel erg is, maar als je je eens van je normale genre afzet kan je heel wat leuke genres ontdekken.
    Mijn advies is om gewoon wat meer nummers van de bands op je 'niet cool' lijst te luisteren.
    Sommige bands hebben soms hele andere nummers die je misschien we aanstaan.

    Kpop maybe? De jongensgroepen zijn daar soms erg goed, ik zou eens even luisteren als ik jou was (:
    The wanted misschien? Paramore is ook erg goed.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef op 4 jan 2013 - 13:47:


    Ik denk niet echt dat ik je kan helpen, want ik vind bands zoals one direction verschrikkelijk.
    Ieder zijn eigen mening, maar ik vind dat er tegenwoordig door veel mensen niet heel veel geluisterd wordt behalve pop.
    Niet dat dat heel erg is, maar als je je eens van je normale genre afzet kan je heel wat leuke genres ontdekken.
    Mijn advies is om gewoon wat meer nummers van de bands op je 'niet cool' lijst te luisteren.
    Sommige bands hebben soms hele andere nummers die je misschien we aanstaan.

    Kpop maybe? De jongensgroepen zijn daar soms erg goed, ik zou eens even luisteren als ik jou was (:
    The wanted misschien? Paramore is ook erg goed.

    ga ik ook doen en ik luister niet alleen dit soort muziek hoor xD ik luister ook veel dubstep en remixen dus als jullie daar nog wat van hebben mag het ook hoor:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Oké, gelukkig (:
    In dupstep ben ik niet zo thuis, alhoewel ik het ook wel goede muziek vind (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Befree schreef:
    Overexposed schreef op 4 jan 2013 - 13:47:

    Ik denk niet echt dat ik je kan helpen, want ik vind bands zoals one direction verschrikkelijk.
    Ieder zijn eigen mening, maar ik vind dat er tegenwoordig door veel mensen niet heel veel geluisterd wordt behalve pop.
    Niet dat dat heel erg is, maar als je je eens van je normale genre afzet kan je heel wat leuke genres ontdekken.
    Mijn advies is om gewoon wat meer nummers van de bands op je 'niet cool' lijst te luisteren.
    Sommige bands hebben soms hele andere nummers die je misschien we aanstaan.

    Kpop maybe? De jongensgroepen zijn daar soms erg goed, ik zou eens even luisteren als ik jou was (:
    The wanted misschien? Paramore is ook erg goed.

    ga ik ook doen en ik luister niet alleen dit soort muziek hoor xD ik luister ook veel dubstep en remixen dus als jullie daar nog wat van hebben mag het ook hoor:)



    Als je geïnteresseerd bent in dubstep kan ik je wel een paar dingen laten horen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    haha ok geef maar gerust hoor:) lang leve skrillex jammer dat ik ze niet kan vinden op mijn mobiel=.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik ken er wel Een, maar die hebben nog niet hun eigen nummers: Union J


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Befree schreef:
    haha ok geef maar gerust hoor:) lang leve skrillex jammer dat ik ze niet kan vinden op mijn mobiel=.=


    Ten eerste is Skrillex geen échte dubstep. Ik vind het ook wel lekker klinken, maar Skrillex gebruikt alleen dubstep 'effecten'
    Ik ben zelf nogal fan van Gramatik, die maakte eerst eigenlijk vooral Dance, maar hun nieuwe album neigt meer naar dubstep.



    Als tweede heb je Mt Eden, ik heb er zelf niet zo veel mee, maar het is vrij bekent.



    Als derde, dit is een van de beste dubstep-remixer naar mijn mening. Eos. Ik heb zelf weinig met remixen, maar als Skrillex fan vindt je het denk ik wel leuk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit zijn een paar waar ik zelf heel veel van hou;





    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    i like:D


    If you can dream it, you can do it❤️