• Regels en wat er gebeurt als je die overtreed:

    Let op! 3 waarschuwingen = ban!

    * Betekend dat je hier een waarschuwing voor krijgt.
    ** betekend even onderaan kijken.


    o 'Ik verveel me'- topics *
    o Hoi/doei- topics *
    o 'Ik zoek een serie- topics *
    o Topics met alleen smileys of één woord. *
    o Dubbele topics. [hetzij per ongeluk anders *]
    o Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen piet en klaas! [zo ook clubs, we hebben niet voor niets geen clans hier] *
    o Lees m’n blog topics! *
    o Plaats een reactie op mijn foto's topics! *
    o Voeg me toe op hyves/vampirefreak/myspace of iets anders *
    o Scheldreacties in topics worden méteen bestraft. Je mening kun je ook in normaal Nederlands verkondigen!**
    o Mods uitschelden op het forum is vrijwel direct een ban. Aangezien we toch worden aangezien als oneerlijke mensen kan dit wel. Daarnaast worden wij meer aangevallen als de gemiddelde user en mag dit dus best. (:
    o Het uitschelden van een user mag natuurlijk ook niet. Bedenk je wel dat we niet alles zien en jullie dus zelf ook moeten melden. ;) *
    o Het omhoogschoppen van topics, om ze actief te houden [een nutteloze reactie als niemand??] is streng verboden. Als je topic dood is, heb je pech. Tevens is het verboden een oud topic opnieuw actueel te maken met een nutteloze toevoeging.
    ^^ *
    o Topics waarin men offtopic gaat [van het onderwerp afwijkt] worden gesloten. *
    o Ruzie’s met andere users op MSN uitvechten svp.
    o Rollenbekendmakingstopics. Die rollen maak je maar bekend in het oude topic *

    Paar nieuwe dingen:

    Is Bill homo of niet topic zijn weer legaal!

    ** We zijn erachter gekomen dat het nogal dubbel was dat je wél mag speculeren over eventuele vriendinnen maar niet over vriendjes. Wat we wel doen is éxtra toezicht in die topics. Élke overtrokken reactie wordt meteen bestraft! Kom op, we zijn volwassen genoeg normaal te doen en anders negeer je deze topics. ^^

    Over de bans:
    Ons nieuwe beleid laat voor ons mods heel duidelijk zien wat we wél en wat we niet met een waarschuwing bestraffen. De regel van 3 waarschuwingen = een ban gaan we strengen naleven.

    Maar wat nu als je een ban hebt gehad?
    Als je dan weer een regel overtreed krijg je wederom een waarschuwing. Nu heb je echter geen 3 kansen zoals eerst maar 2. Na de tweede ban nog maar 1, en daarna ben je de lul zegmaar. =)


    Goed en dan nu ‘rellen’


    We hebben dus een nieuw beleid wat betreft het ‘rellen’ op het forum. Uit ervaring blijkt wel dat open kaart spelen op het forum uit de hand loopt.

    Zodra iemand een topic opent wat niet mag, en een mod hem sluit is er niets aan de hand. Op een waarschuwing na. Verder overleg gaat óver pb met de desbetreffende mod!
    Áls er dan nóg een topic wordt aangemaakt, met hetzelfde onderwerp, waarin users klagen over de manier van optreden sluit je deze wederom. Komt er een tweede waarschuwing.
    Heeft deze persoon al een strafblad draait het dus uit op een ban.
    Bij het derde topic gooien we er meteen een ban op.

    Dit geldt dus als het om één persoon gaat. Zodra het een grote groep betreft bannen we élke user die er een topic over opent, meteen. Het afwachten en sturen van waarschuwingen heeft dan geen zin, zo blijkt het keer op keer.
    Het kan dus zijn dat een user een ban krijgt zonder nog maar één enkele waarschuwing te hebben.
    Helaas maar waar. =)

    Klachten:
    Ja, die mogen, hetzij normaal geschreven en een concreet probleem omvattend.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Verbeterd, zoals je zei Bomm ;) -XxX- Mups)

    (...)
    o_O *no comment want anders krijg ik toch vanalles op m'n dak*
    onthoud dat wíj hier beheren he? x]
    Zeker nu Rutger weg is zijn we de baas. En wat doen bazen? Regels verzinnen :D Users tegemoedkomen :D Klachen behandelen :D
    Maar commentaar mag, hetzij normaal abn enzo. En verstaanbaar en goed getypt zou ook wel lekker zijn x] maar bij jou is dat niet van toepassing.

    (...)

    Hoe zie jij dat je een waarschuwing heb gehad?

    zie je niet. Dat merk je vanzelf als je een pb krijgt.
    We maken strafbladen neit bekend omdat we slecht gedrag neit willen aanmoedigen. ;) Hou je gewoon aan de regels dan is er niets aan de hand.

    (...)onthoud dat wíj hier beheren he? x]
    Zeker nu Rutger weg is zijn we de baas. En wat doen bazen? Regels verzinnen :D Users tegemoedkomen :D Klachen behandelen :D
    Maar commentaar mag, hetzij normaal abn enzo. En verstaanbaar en goed getypt zou ook wel lekker zijn x] maar bij jou is dat niet van toepassing.

    nah wedden als ik m'n mening zeg da er mods gaan zeggn van: en waar moei jij je mee en blabla en als ge u toot ni houd ga ik u bannen è --' ik kan da --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    zie je niet. Dat merk je vanzelf als je een pb krijgt.
    We maken strafbladen neit bekend omdat we slecht gedrag neit willen aanmoedigen. ;) Hou je gewoon aan de regels dan is er niets aan de hand.


    Oke, dus een waarschuwing komt via een pb, oké.
    En als je dus het zo ver hebt geschopt dat je maar 1 waarschuwing hebt en dat vergooi je, dan ben je de lul zei je, wat gebeurd er dan? wordt heel je account dat verwijderd, of geblokt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar commentaar mag, hetzij normaal abn enzo. En verstaanbaar en goed getypt zou ook wel lekker zijn x] maar bij jou is dat niet van toepassing.



    omijngod..xD
    ligt dubbel *sorryspam*


    i need you like a heart needs a beat.

    volgens mij heb jij nooit een ban gehad dus ook geen reden tot klagen. Klachen behandelen we altijd, net als tips van users.
    We zeggen alleen wel of iets wél gaat gebeuren of niet. ;) maar een ban krijg je niet voor commentaar.

    Vind het wel onredelijk dat je je zo opstelt terwijl we je nooit iets misdaan hebben in de vorm van een ban ofzo.

    (...)

    Oke, dus een waarschuwing komt via een pb, oké.
    En als je dus het zo ver hebt geschopt dat je maar 1 waarschuwing hebt en dat vergooi je, dan ben je de lul zei je, wat gebeurd er dan? wordt heel je account dat verwijderd, of geblokt?

    Ja die kans is inderdaad aanwezig.
    Zodra dat gebeurt gaan we kijken naar de waarschuwingen en hoe ernstig alles is. Dan wordt je account mogelijk verwijdert of erger.

    volgens mij heb jij nooit een ban gehad dus ook geen reden tot klagen. Klachen behandelen we altijd, net als tips van users.
    We zeggen alleen wel of iets wél gaat gebeuren of niet. ;) maar een ban krijg je niet voor commentaar.

    Vind het wel onredelijk dat je je zo opstelt terwijl we je nooit iets misdaan hebben in de vorm van een ban ofzo.


    Over wie heb je het nu? x___X


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    zal k doen!
    wil je dr ook nog een lolly bij,
    of ander snoepjes,
    bonbons, ze hebben zo'n nieuwe winkel bij ons,
    met belgische bonbons, zal k die er bij doen! =)

    Nhee geen bonbons !!
    skittles wil ik !! ;D
    daarvoor moet ik altijd ongeveer een anderhalf uur voor op de bus zitte om da te gaan hale =[

    (...)
    Ja die kans is inderdaad aanwezig.
    Zodra dat gebeurt gaan we kijken naar de waarschuwingen en hoe ernstig alles is. Dan wordt je account mogelijk verwijdert of erger.


    Oooh, oké dankje ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Over wie heb je het nu? x___X

    Tomfeakse ofzo.

    @ Joyce, niet spammen a.u.b.

    (...)
    Nhee geen bonbons !!
    skittles wil ik !! ;D
    daarvoor moet ik altijd ongeveer een anderhalf uur voor op de bus zitte om da te gaan hale =[


    Poor you!


    Maar eigenlijk,
    zou je nu allang een ban moeten hebben wegens spammen. o_O


    i need you like a heart needs a beat.

    dus, laten we maar lekekr stoppen!


    i need you like a heart needs a beat.

    dus, laten we maar lekekr stoppen!

    Zouw ik nog 1 ding moge vrage :']
    wa betekend spamme in zn antwaarps?dan kan ik het mss verstaan XD
    en geef me maar een ban,eentje minder of meer..Oo

    Wat is je strafblad??

    Verder amen-regels! xD


    een lijst van illegale dingen die je al hebt gedaan. Als je dan weer iets doet, kunnen mensen kijken of je al eerder iets illegaals hebt gedaan.