• Regels en wat er gebeurt als je die overtreed:

    Let op! 3 waarschuwingen = ban!

    * Betekend dat je hier een waarschuwing voor krijgt.
    ** betekend even onderaan kijken.


    o 'Ik verveel me'- topics *
    o Hoi/doei- topics *
    o 'Ik zoek een serie- topics *
    o Topics met alleen smileys of één woord. *
    o Dubbele topics. [hetzij per ongeluk anders *]
    o Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen piet en klaas! [zo ook clubs, we hebben niet voor niets geen clans hier] *
    o Lees m’n blog topics! *
    o Plaats een reactie op mijn foto's topics! *
    o Voeg me toe op hyves/vampirefreak/myspace of iets anders *
    o Scheldreacties in topics worden méteen bestraft. Je mening kun je ook in normaal Nederlands verkondigen!**
    o Mods uitschelden op het forum is vrijwel direct een ban. Aangezien we toch worden aangezien als oneerlijke mensen kan dit wel. Daarnaast worden wij meer aangevallen als de gemiddelde user en mag dit dus best. (:
    o Het uitschelden van een user mag natuurlijk ook niet. Bedenk je wel dat we niet alles zien en jullie dus zelf ook moeten melden. ;) *
    o Het omhoogschoppen van topics, om ze actief te houden [een nutteloze reactie als niemand??] is streng verboden. Als je topic dood is, heb je pech. Tevens is het verboden een oud topic opnieuw actueel te maken met een nutteloze toevoeging.
    ^^ *
    o Topics waarin men offtopic gaat [van het onderwerp afwijkt] worden gesloten. *
    o Ruzie’s met andere users op MSN uitvechten svp.
    o Rollenbekendmakingstopics. Die rollen maak je maar bekend in het oude topic *

    Paar nieuwe dingen:

    Is Bill homo of niet topic zijn weer legaal!

    ** We zijn erachter gekomen dat het nogal dubbel was dat je wél mag speculeren over eventuele vriendinnen maar niet over vriendjes. Wat we wel doen is éxtra toezicht in die topics. Élke overtrokken reactie wordt meteen bestraft! Kom op, we zijn volwassen genoeg normaal te doen en anders negeer je deze topics. ^^

    Over de bans:
    Ons nieuwe beleid laat voor ons mods heel duidelijk zien wat we wél en wat we niet met een waarschuwing bestraffen. De regel van 3 waarschuwingen = een ban gaan we strengen naleven.

    Maar wat nu als je een ban hebt gehad?
    Als je dan weer een regel overtreed krijg je wederom een waarschuwing. Nu heb je echter geen 3 kansen zoals eerst maar 2. Na de tweede ban nog maar 1, en daarna ben je de lul zegmaar. =)


    Goed en dan nu ‘rellen’


    We hebben dus een nieuw beleid wat betreft het ‘rellen’ op het forum. Uit ervaring blijkt wel dat open kaart spelen op het forum uit de hand loopt.

    Zodra iemand een topic opent wat niet mag, en een mod hem sluit is er niets aan de hand. Op een waarschuwing na. Verder overleg gaat óver pb met de desbetreffende mod!
    Áls er dan nóg een topic wordt aangemaakt, met hetzelfde onderwerp, waarin users klagen over de manier van optreden sluit je deze wederom. Komt er een tweede waarschuwing.
    Heeft deze persoon al een strafblad draait het dus uit op een ban.
    Bij het derde topic gooien we er meteen een ban op.

    Dit geldt dus als het om één persoon gaat. Zodra het een grote groep betreft bannen we élke user die er een topic over opent, meteen. Het afwachten en sturen van waarschuwingen heeft dan geen zin, zo blijkt het keer op keer.
    Het kan dus zijn dat een user een ban krijgt zonder nog maar één enkele waarschuwing te hebben.
    Helaas maar waar. =)

    Klachten:
    Ja, die mogen, hetzij normaal geschreven en een concreet probleem omvattend.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Verbeterd, zoals je zei Bomm ;) -XxX- Mups)

    maar als je bijv een waarschuwing krijgt en je kende die regel nog niet?? tellen jullie die dan mee?

    Aye aye!
    Ik ken ze nu wel ongeveer >: )


    I recycle my thoughts.

    maar als je bijv een waarschuwing krijgt en je kende die regel nog niet?? tellen jullie die dan mee?

    Ik denk dat het het makkelijkste is dat je gewoon even de regels doorleest. Als je dan nog een overtreding maakt, tja, dan heb je wel een probleem denk ik.
    Maar ik denk dat de meeste regels wel logisch zijn. =)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik denk dat het het makkelijkste is dat je gewoon even de regels doorleest. Als je dan nog een overtreding maakt, tja, dan heb je wel een probleem denk ik.
    Maar ik denk dat de meeste regels wel logisch zijn. =)


    ja maar ik kreeg vorige keer een waarschuwing omdat ik mijn topic omhoog duwde. maar ik kende die regel nog helemaal niet. nu wel. maar toen zei ze: ja oke dan weet je het nu..maar telt die dan mee?? want ik kende die regel toen nog niet.

    AMEN! _O_

    Goede regels;) Ik ben nou wel benieuwd of ik een strafblad heb ja of nee x'D


    a figment of your imagination

    (...)

    ja maar ik kreeg vorige keer een waarschuwing omdat ik mijn topic omhoog duwde. maar ik kende die regel nog helemaal niet. nu wel. maar toen zei ze: ja oke dan weet je het nu..maar telt die dan mee?? want ik kende die regel toen nog niet.

    Het was een waarschuwing en ik las net dat het niet erg is gevonden =). Ik denk dat, nu je de regels wel na kunt lezen, het een stuk makkelijker is om bannen/waarschuwingen te voorkomen. Elke waarschuwingen of bannen tellen mee maar zo te zien weet je nu dat het omhoog duwen van je topic niet mag en zo'n waarschuwing dus ook niet meer zult krijgen zolang je je er aan houdt. : )


    I recycle my thoughts.

    Maar mag je wel een maak-je-zin topic maken ofzo?


    a figment of your imagination

    Maar mag je wel een maak-je-zin topic maken ofzo?

    Dat valt zover ik weet onder Forumspelletjes dus dat zal wel mogen. : )


    I recycle my thoughts.

    Zijn dr hier regels 0o
    Leuk dat ik dat even weet ;]


    Muffins Are Just Ugly Cupcakes..

    (...)
    Het was een waarschuwing en ik las net dat het niet erg is gevonden =). Ik denk dat, nu je de regels wel na kunt lezen, het een stuk makkelijker is om bannen/waarschuwingen te voorkomen. Elke waarschuwingen of bannen tellen mee maar zo te zien weet je nu dat het omhoog duwen van je topic niet mag en zo'n waarschuwing dus ook niet meer zult krijgen zolang je je er aan houdt. : )

    oke bedankt voor de info..
    en ja sinds ik eht wist hou ik me er wel aan hoor(A)..maar ik wist het op dat moment nog niet vandaar..
    maar bedankt!!

    (...)
    oke bedankt voor de info..
    en ja sinds ik eht wist hou ik me er wel aan hoor(A)..maar ik wist het op dat moment nog niet vandaar..
    maar bedankt!!

    Graag gedaan! : D


    I recycle my thoughts.

    =] zo, nu moet iedereen het wel gelezen hebben.
    Anders, is het vervelend voor je.

    Ik vind de regels wel goed. De meeste dingen die nu verboden zijn waren ook gewoon vet irritant xO


    Mew <3

    hmm kan ik zelf zien of ik al ee nwaarschuwing heb gehad xD
    Naja Goede regeltjes ;)
    XxX,,


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Okay agreed but, ik heb een vraagje. Mogen topics voor weddenschappen nog wél? Want ik moet namelijk heel erg veel namen van hier op Q hebben en soms doet de pb ofzo irritant en dan uhmm jah is dat nogal moeilijk om iedereen te bereiken zeg maar zo. Dus, mogen weddenschappen ofzo nog wel?