• Regels en wat er gebeurt als je die overtreed:

    Let op! 3 waarschuwingen = ban!

    * Betekend dat je hier een waarschuwing voor krijgt.
    ** betekend even onderaan kijken.


    o 'Ik verveel me'- topics *
    o Hoi/doei- topics *
    o 'Ik zoek een serie- topics *
    o Topics met alleen smileys of één woord. *
    o Dubbele topics. [hetzij per ongeluk anders *]
    o Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen piet en klaas! [zo ook clubs, we hebben niet voor niets geen clans hier] *
    o Lees m’n blog topics! *
    o Plaats een reactie op mijn foto's topics! *
    o Voeg me toe op hyves/vampirefreak/myspace of iets anders *
    o Scheldreacties in topics worden méteen bestraft. Je mening kun je ook in normaal Nederlands verkondigen!**
    o Mods uitschelden op het forum is vrijwel direct een ban. Aangezien we toch worden aangezien als oneerlijke mensen kan dit wel. Daarnaast worden wij meer aangevallen als de gemiddelde user en mag dit dus best. (:
    o Het uitschelden van een user mag natuurlijk ook niet. Bedenk je wel dat we niet alles zien en jullie dus zelf ook moeten melden. ;) *
    o Het omhoogschoppen van topics, om ze actief te houden [een nutteloze reactie als niemand??] is streng verboden. Als je topic dood is, heb je pech. Tevens is het verboden een oud topic opnieuw actueel te maken met een nutteloze toevoeging.
    ^^ *
    o Topics waarin men offtopic gaat [van het onderwerp afwijkt] worden gesloten. *
    o Ruzie’s met andere users op MSN uitvechten svp.
    o Rollenbekendmakingstopics. Die rollen maak je maar bekend in het oude topic *

    Paar nieuwe dingen:

    Is Bill homo of niet topic zijn weer legaal!

    ** We zijn erachter gekomen dat het nogal dubbel was dat je wél mag speculeren over eventuele vriendinnen maar niet over vriendjes. Wat we wel doen is éxtra toezicht in die topics. Élke overtrokken reactie wordt meteen bestraft! Kom op, we zijn volwassen genoeg normaal te doen en anders negeer je deze topics. ^^

    Over de bans:
    Ons nieuwe beleid laat voor ons mods heel duidelijk zien wat we wél en wat we niet met een waarschuwing bestraffen. De regel van 3 waarschuwingen = een ban gaan we strengen naleven.

    Maar wat nu als je een ban hebt gehad?
    Als je dan weer een regel overtreed krijg je wederom een waarschuwing. Nu heb je echter geen 3 kansen zoals eerst maar 2. Na de tweede ban nog maar 1, en daarna ben je de lul zegmaar. =)


    Goed en dan nu ‘rellen’


    We hebben dus een nieuw beleid wat betreft het ‘rellen’ op het forum. Uit ervaring blijkt wel dat open kaart spelen op het forum uit de hand loopt.

    Zodra iemand een topic opent wat niet mag, en een mod hem sluit is er niets aan de hand. Op een waarschuwing na. Verder overleg gaat óver pb met de desbetreffende mod!
    Áls er dan nóg een topic wordt aangemaakt, met hetzelfde onderwerp, waarin users klagen over de manier van optreden sluit je deze wederom. Komt er een tweede waarschuwing.
    Heeft deze persoon al een strafblad draait het dus uit op een ban.
    Bij het derde topic gooien we er meteen een ban op.

    Dit geldt dus als het om één persoon gaat. Zodra het een grote groep betreft bannen we élke user die er een topic over opent, meteen. Het afwachten en sturen van waarschuwingen heeft dan geen zin, zo blijkt het keer op keer.
    Het kan dus zijn dat een user een ban krijgt zonder nog maar één enkele waarschuwing te hebben.
    Helaas maar waar. =)

    Klachten:
    Ja, die mogen, hetzij normaal geschreven en een concreet probleem omvattend.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Verbeterd, zoals je zei Bomm ;) -XxX- Mups)

    Sowieso doe ik toch nooit iets van die dingen...
    [Behalve een 'ik verveel me'-topic dan (A)]

    Hihi


    Groezrock was AWESOME! <3

    Goed dat alles nu duidelijk opgeschreven staat x')

    Sowieso doe ik toch nooit iets van die dingen...
    [Behalve een 'ik verveel me'-topic dan (A)]

    Hihi

    Dat zal je dan toch moeten afleren ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kga is een domme vrg stlln -> wie verzint die regels?o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Strafblad vragen mag niet.

    ehm... ik heb mijn strafblad al gezien äber ik had het niet gevraagd ze heeft hem gwn doorgestuurd

    kga is een domme vrg stlln -> wie verzint die regels?o_O

    -_-' de mods

    (...)
    ehm... ik heb mijn strafblad al gezien äber ik had het niet gevraagd ze heeft hem gwn doorgestuurd

    Vanaf un mag het niet meer^^
    Vroeger nog wel, maar nu dus niet^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kga is een domme vrg stlln -> wie verzint die regels?o_O

    Euhm sommioge regels bestonden al, en die zijn en beetje uitgebreid, maar inderdaad de mods x'D :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mee eens ^^! En begin niet te zeuerne dat Q een concentratiekamp veranderd want het is jullie eigen schuld -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    (...)
    Vanaf un mag het niet meer^^
    Vroeger nog wel, maar nu dus niet^^

    ow, Oke

    Klopt, er kwamen problemen van. ;)

    helemaal mee eens!!xD


    Nvt

    Zo weer 2 bannen =)
    Ik gooi ze er echt zo op hoor, no problem.

    woow:O gaat snel die bannen :O


    Nvt

    Goe da ik 't is gelezen 'eb! x'D


    If music be the food of love, play on!