• Ja, ik maak covers. Ik ben niet heel erg goed, maar persoonlijk vind ik ze nog best mooi.

    VB;



    Al af;
    Lexonice

    Bij reactie graag dit lijstje even invullen;

    Verhaal;
    Thema;
    Kleuren;
    Foto's (Van wie of zoek ze zelf op);
    Genre verhaal;
    Tekst;
    Tekstkleur;
    Achtergrond;

    #Ik probeer ze zo snel mogelijk te maken
    #Niet zeuren, ik heb ook een leven
    #Houd het netjes

    - Enjoy (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:12 ]


    'She walks on starlight.'

    Tekst: Doomed Love
    Foto's:


    Of


    (Als het kann zeg maar hier een stukje van dus zegmaar er een foto van je kunt het gewoon stilzetten dus zegmaar dat idee; Dit dus het liefste als het kan.)
    En dit


    (Of dit ofzo)
    Klik!
    Klik!
    Klik
    Klik, klik
    Lettertype: Sierlijk.
    Sfeer: Zoals bij extra informatie al duidelijker beschreven is: Beetje romantisch, meer verdrietig, ook spannend en dramatisch.
    Kleur/zwartwit: Wat het best past, als je beiden wilt doen zou dat ook mooi zijn. Maar het hoeft niet. Ik heb namelijk het liefste wel wat kleur in de cover.
    Extra informatie: Ja, heel veel foto’s, maar als Liam Payne en One Direction er maar op komen, je hoeft niet deze foto’s te gebruiken, je mag kijken wat het beste past. De andere foto’s is het zelfde; je mag kijken of er beter passende dingen zijn.
    Het verhaal gaat namelijk ook over een breuk in de liefde, door een aantal gebeurtenissen. (Sorry, ik kan niet al te duidelijk zijn, want als iemand anders dit ziet en dat heel toevallig iemand is die het leest is er meteen het ‘spannende’ vanaf.) In iedergeval zitten ze beiden erg in de knoop over hun gevoelens (Liam en Rose).
    Maar goed, de cover moet dus iets romantisch hebben, (Ik vind die foto in het water erg mooi.) maar ook iets wat hun breuk enzo toont en wat verdriet, spanning en drama uitstralen, het mag ook wel een beetje thriller zijn, maar het is niet zo erg als de eerste twee delen.


    Reality's overrated.

    Heyhey kan je hier iets van maken?:

    Thema;Zomerig
    Kleuren; kleur van de foto's
    Foto's (Van wie of zoek ze zelf op); 1url=http://water.epa.gov/type/oceb/beaches/images/Malibu_Sunset_1.jpg]Background[/url] 2
    Genre verhaal; liefde
    Tekst; I Love J B
    Tekstkleur; Zwart
    Achtergrond; staat er al bij!

    Tnx


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    mon topics


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    he , ik heb voor mijn story nog een cover nodig en misschien wilde jij dat voor mij doen? ik heb hier wat afbeeldingen.

    heb je misschien ook enig idee hoelang het gaat duren? xxx










    dit zijn een beetje de afbeeldingen, de laatste wil ik graag als achtergrond en dan de tekst Nightingale in sierlijke letters

    en dan ook deze tekst erin

    I can't sleep tonight, wide awake and so confused
    Everything's in line, but I am bruised
    I need a voice to echo, I need a light to take me home
    I kinda need a hero, is it you?

    alles moet met zachte kleuren, en niet te harde lijnen en sierlijke letters.

    Het is een droevig, en heftig verhaal verhaal dus het moet ook een beetje droefheid uitstralen.
    ik heb niet echt een achtergrond kunnen vinden maar als jij een mooie hebt die je erbij vind passen mag je die
    gebruiken;) een beetje met zalm kleur of zacht roze? zo iets

    heeeeeel erg bedankt!!!
    x nathalie

    deze hoort er ook bij ;)



    xx

    Thema; mysterieus, duister.
    Kleuren; Zwart, grijns beetje donker,
    Foto's (Van wie of zoek ze zelf op); Een meisje in een spiegel.
    Zayn Malik
    Genre verhaal; Drama, fanfactie
    Tekst; Mirror or love
    Tekstkleur; Zwart of donkergrijs.
    Achtergrond;


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Lol.
    Lexonice > Cathedra > Sunlights > Proudfoot x'D


    Some people are art and do art at the same time