• Haay lieve peops die dit lezen!

    Ik zoek dus namen en achternamen voor mijn nieuwe verhaal... Zowel voor jongens/mannen als voor meisjes/vrouwen.

    Hier is een beschrijving van het verhaal:

    Een meisje kan net op tijd aan de dood ontsnappen nadat iemand of meerdere personen heeft geprobeerd haar te vermoorden. Ze beland in het ziekenhuis, en word daar verhoord door twee agenten. De agenten zijn van plan niets meer aan het meisje te vertellen voor haar eigen veiligheid, maar zo gouw laat ze zich niet afschepen.

    plz laat een naam achter(nerd)

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hm, ik kan wel allemaal namen gaan voorkauwen, maar is het niet leuker voor jou om het zelf op te zoeken? Een site zoals Babybytes helpt daar enorm bij. Maar goed, ik zet er wel een paar neer.

    Meisjes:
    Faith.
    Keira.
    Dahlia.
    Azura.
    Liz.

    Jongens:
    Sander.
    Daniel.
    Nathan.
    Ethan.
    Jayden.

    Achternamen:
    Henderson.
    Sadler.
    Chamberlain.
    Johnson.
    Jackson.

    Google kan je verder helpen, dat werkt bij mij namelijk net zo goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Behindthename.comvind ik altijd een fijne site (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thank you all!! Ik ga gauw een kijken, en met deze namen kom ik al een heel eind!!:D


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.