• Elke keer dat ik een hoofdstuk van een story aan wil passen, maakt niet uit welke story, krijg ik de tekst van een ander hoofdstuk voor me, hoofdstuk 14 van story 'A'. Dus als ik hoofdstuk 3 van story B aan wil passen, krijg ik de tekst van hoofdstuk 14 van story A te zien. Als ik op 'lezen' klik, krijg ik wel gewoon de juiste tekst.
    Nu staat er onderaan de pagina bij 'hoofdstuk aanpassen' de tekst 'This is your saved data. Click here to see default one '. Het is geen link of iets, maar als ik erop klik, verandert de tekst weer naar hoe het hoort. Geen groot probleem dus, aangezien ik wel nog gewoon de juiste tekst bij het hoofdstuk kan vinden, maar ik vind het wel vreemd :'D. Nu vraag ik me ten eerste af hoe dit komt en ten tweede of ik de enige ben met dit 'probleem' en ten derde hoe ik het weer normaal krijg :3.

    Ik hoop dat jullie er iets van begrijpen, lol. Anders maak ik wel een printscreen of iets.


    i put the fun in funeral

    Ik heb daar geen last van. Tenzij ik het verkeerd begrijp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga even kijken of ik het ook heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie / heb het niet. De tekst "This is your saved data. Click here to see default one" kan ik ook niet vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik zie / heb het niet. De tekst "This is your saved data. Click here to see default one" kan ik ook niet vinden.


    Dit krijg ik als ik op hoofdstuk aanpassen klik:



    En dit als ik op dat tekstje onderaan klik:


    Zo klopt ie dus weer.

    D:


    i put the fun in funeral

    Il zie het. Ik had wat geinstalleerd waardoor je werk bewaard zou blijven wanneer je per ongeluk je browser afsluit ofzo.

    Blijkbaar werkt het niet helemaal goed. Ik zal het morgen terug veranderen.


    Dit is mijn signature...

    Aaah okay. Het is zeker handig, jammer dat het niet werkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het aangepast (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb het aangepast (Y)


    Yay, thanks ^^


    i put the fun in funeral

    Mag hier een slotje op?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Mag hier een slotje op?


    Ja c:


    i put the fun in funeral