[ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 13:55 ]
help
230710 schreef: (...) Was je al bang dat je op de volgende pagina geen plaatjes meer ging kunnen posten? LOL.
Mijn username is een kopje, geen plaat
230710 schreef: (...) ;O ;OOOOOOOOOOOOOOOO ;OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JE HEBT MIJN GEHEIM ONTDEKT. NOT.
FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
230710 schreef: FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.FUCK JORDAN.
Wacht trouwens maar tot jij je eerste crush krijgt!
HIER GAAT TOEVALLIG NIEMAND MET TOPVAKANTIE MEE?
230710 schreef: HIER GAAT TOEVALLIG NIEMAND MET TOPVAKANTIE MEE?
YGUh
tyguj
dfghj
rfgh
Maron schreef: Wacht trouwens maar tot jij je eerste crush krijgt!
rfgj
SPam Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt