• It's like the Avengers. A little... THAT'S WHY.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 13:55 ]


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Da's ook een eentonige uitslag dit jaar. :c


    Ja, vind ik ook, er staan veel dezelfde in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maron schreef:
    (...)Je bent wel niet langer kwaadaardig:Y)


    Nee, nu ben ik het. (gayhand)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maron schreef:
    (...)Nee, het is de lijst van mensen die dood zijn gegaan door vuurwerk(cat)
















    Natuurlijk is het de uitslag!!!


    Vorig jaar was er meer drama over...
    Volgens mij heeft zelfs niet eens iedereen gestemd. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Dat eerste is precies wat ik denk. Weet je, ze krijgen alles wat ze willen, zijn immens populair, kunnen doen wat ze willen wanneer ze dat willen. Wat ze graag doen is hun beroep, wat heus niet bij iedereen zo is. Hun dromen zijn gewoon uitgekomen, terwijl de mijne voor altijd 'dromen' zullen blijven. Alles war ik echt wil,wilde, zal niet uitkomen.is niet uitgekomen. Ze moeten dankbaar zijn voor zo'n leven, voor elke cent die ze verdienen. Ik heb amper medelijden, hoe grof het ook klinkt.


    Nah ja. Jij hebt ook weer gelijk. Maar ze kunnen niet doen wat ze willen, want overal loopt de paparazzi achter ze aan en kunnen ze in een slecht daglicht gesteld worden. Dus dat is gewoon niet waar, maar toch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Hoezo? :')


    Ik had verwacht dat je ene hele uitleg zo schrijven over wat ze wel niet allemaal hebben, kom je met dan aanzetten haha. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dinaggo schreef:
    (...)

    NEEE. Omg. Elounor is veeeeeeel beter. En Payzer en Zerrie. Fuck Haylor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Just when it seemed that love might just burst through that friendship wall... he came.

    loool :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Marthe, zet je de uitslag in de beginpost?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    230710 schreef:
    (...)

    Ik had verwacht dat je ene hele uitleg zo schrijven over wat ze wel niet allemaal hebben, kom je met dan aanzetten haha. ;D


    Oh, haha, nou ja, het is toch zo? Die flitsen doen pijn aan je ogen... Lijkt mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moffat schreef:
    (...)

    WIST JE DAT NIET?


    No.


    help

    Ik ga Jack Frost spammen. Heb ik zin in.



    DAT STUKJE WAS ZO GENIAAL. x'D



    -

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 23:10 ]


    help

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Nah ja. Jij hebt ook weer gelijk. Maar ze kunnen niet doen wat ze willen, want overal loopt de paparazzi achter ze aan en kunnen ze in een slecht daglicht gesteld worden. Dus dat is gewoon niet waar, maar toch.


    Als ze voor een weekje naar Spanje willen, doen ze dat gewoon. Ik moet naar school en moet voor zo'n reis een hele tijd sparen. Harry is alweer in New York, hij vliegt over en weer zoals hij tattoo's plaatst, dagelijks dus. En daarvoor heeft hij bodyguards, zo'n honderd denk ik. En het fandom zal hem nooit in ene slecht daglicht plaatsen, daarvoor houden ze te veel van hem.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Oh, haha, nou ja, het is toch zo? Die flitsen doen pijn aan je ogen... Lijkt mij.


    Je hebt eigenlijk wel gelijk haha. Ik zou altijd een zonnebril dragen. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    When this part came on and his haircolour changed, I was just like: No.





    Indeed...


    help

    230710 schreef:
    (...)

    Als ze voor een weekje naar Spanje willen, doen ze dat gewoon. Ik moet naar school en moet voor zo'n reis een hele tijd sparen. Harry is alweer in New York, hij vliegt over en weer zoals hij tattoo's plaatst, dagelijks dus. En daarvoor heeft hij bodyguards, zo'n honderd denk ik. En het fandom zal hem nooit in ene slecht daglicht plaatsen, daarvoor houden ze te veel van hem.


    De roddelblaadjes wel, daar zijn die mensen op uit. Maar voor zoiets zou ik nooit beroemd willen worden, het moet wel gewoon leuk blijven, vroeger wilden ik altijd actrice worden. Haha. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you