• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Mijn beha wordt weggeschoven en ik kreun zachtjes als ze over mijn tepels likt. Mijn handen zijn voor even los en ik wil ze wegtrekken, maar ze worden dan alweer vast genomen. Er wordt zachtjes in mijn hals gezogen en ik sluit met een zachte kreun mijn ogen.
    'Denk je dat ik niet braaf ben als mijn handen los zijn?' Vraag ik dan met een glimlach rond mijn lippen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Ik denk dat niet, ik weet het zeker.' mompel ik tegen haar huid aan en ga iets naar beneden. Ik begin haar jeans uit te trekken en druk een kusje op haar onderbuik. Ik kijk haar glimlachend aan. Hm ik heb mijn beide handen nodig. Ik laat een touw verschijnen en bind haar handen samen en die aan het bedstijl 'Zo.' grinnik ik en duik weer naar beneden.

Leslie Day
    Zijn adem streelt over mijn huid en er ontstaat kippenvel. Hij gaat nog iets naar beneden en heeft mijn handen nog steeds beet. Hij begint met mijn jeans uit te trekken en drukt een kusje op mijn onderbuik. Ik kijk naar Jake en hij glimlacht dan naar me. Ineens verschijnt er een touw en voordat ik kan protesteren lig ik met mijn handen vast aan het bedstijl. Hij grinnikt en duikt weer weg.
    'Je hebt me gewoon vastgebonden!' Zeg ik dan. Ik kan nu echt geen kant meer op.

Jake
    'Jep.' zeg ik droog. 'Jij wilde toch afwisseling in onze seks, dit hebben we nog niet gedaan.' lach ik en begin kusjes te drukken op haar onderbuik en haar bovenbenen.

Leslie Day
    Hij is heel droog en pakt me dan gewoon op mijn eigen woorden. 'En wat zijn dan die handboeien in het nachtkastje?' Zeg ik met licht vernauwde ogen. Oké, dat was alleen zodat ik hem niet achterna zou komen naar de douche, dus niet voor de seks. Maar hopelijk vergeet hij het. En ik lag daar toen wel helemaal naakt op bed. Jake drukt kusjes op mijn onderbuik en bovenbenen en ik kreun zachtjes.

Jake
    'Dat was niet voor de seks. Dat ging over durven.' fluister ik tegen haar huid terug aan en streel zachtjes met mijn lippen over de stof van haar slipje. Mijn handen glijden terug naar boven en strelen over haar borsten.

Leslie Day
    Jake weet het nog en pakt me er dan ook op. Zijn mond streelt dan langs mijn slipje en mijn adem stokt even in mijn keel. Zijn handen gaan dan weer naar boven en strelen mijn borsten. Ik kreun weer zachtjes. Ik breng dan mijn voeten naar zijn schouders en duw Jake weg. Ik ben lenig, dus ik ga met mijn voeten naar de touwen en probeer ze los te knopen.

Jake
    Ik duw haar voeten weg van de touwen en frons. 'Nee nee nee.' zeg ik en schud mijn hoofd. Ik laat nog een touw verschijnen en bind haar voeten nu aan het bed. Ik grijns naar haar en ga weer verder met strelen.

Leslie Day
    Mijn voeten worden weggeduwd en ik zie dat Jake fronst. 'Nee nee nee,' zegt hij dan alsof ik een klein kind ben dat iets stouts heeft gedaan. Er verschijnt weer een touw en ik probeer mijn voeten weg te trekken, maar die zitten ook vast binnen de korte keren. 'Heel slim smartass,' zeg ik dan. 'Nog nagedacht over het feit dat ik mijn slipje nog aan heb?' Hij denkt toch niet dat ik onderdanig word, als ik vastgebonden lig. No way. Jake streelt weer en ik kreun zachtjes.

Jake
    'Jep.' antwoord ik gewoon. 'Ik koop je wel een nieuw.' grinnik ik en druk mijn lippen terug op haar borsten.
    Ik scheur haar slipje kapot en begin weer beneden kusjes te drukken.

Leslie Day
    Hij zegt dat hij er aan heeft gedacht en ik trek een wenkbrauw op. Als hij zegt dat hij wel een nieuwe voor me koopt bedenk ik me niet in eerste instantie wat hij dan gaat doen. Hij drukt kusjes op mijn borsten en brengt dan zijn hand naar mijn slipje. 'N-' begin ik, om te protesteren, maar hij scheurt mijn slipje al kapot. Zijn lippen zakken weer af en ik kreun zachtjes, ik kan helemaal niets doen. Mijn lichaam wacht gespannen af, ik laat me niet onderwerpen. Ik grijns, maar die veeg ik gelijk van mijn gezicht af. Idee.

Jake
    Ik lik zachtjes over haar clitje en kijk af en toe naar haar op.
    Ik begin haar te beffen en streel terug over haar bovenbenen.

Leslie Day
    Ineens voel ik Jake's tong likken langs mijn clitje en er trekt een onverwachte schok door mijn lichaam heen, het gevoel is gewoon zo intens doordat ik zelf niets kan doen. Ik kreun dan weer als hij me echt begint te beffen en ik word nat. Misschien dat dit toch niet zo erg is, in principe is er niets anders behalve dat ik vast lig en Jake niet kan plezieren of pesten.

Jake
    Ik laat mijn handen naar haar billen afglijden en kneed die zachtjes terwijl ik haar gewoon doorbef.
    Ik probeer het zo lekker mogelijk voor haar te doen.

Leslie Day
    Ik laat mijn plannen varen om iets te doen en geniet gewoon van Jake's handelingen. Als hij mijn kont kneed kreun ik ietsjes harder. 'Hm, ga door,' fluister ik. Mijn ogen zijn gesloten en ik probeer mezelf iets omlaag te duwen, maar dat kan niet doordat ik vast lig. Fuck. Dat is dus een nadeel aan die touwen.