• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 11:37 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Ik hoor de persoon weer iets zeggen, de persoon klonk als Niall.
    Wat hij zei, nam ik nu niet in me op. Ik probeerde om mijn ogen te openen.
    Toen ik bijna de moed wou opgeven, sprongen mijn ogen open en keek ik Niall aan.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach even naar hem en ineens sprongen zijn ogen wagenwijd open.
    De tranen begonnen weer te stromen en voorzichtig om hels ik hem.
    "Liam" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik zag dat er tranen in Nialls ogen verschenen en ik keek hem bezorgd aan.
    "Niall, wat is-"
    maar ik werd onderbroken toen Niall me in een omhelzing nam.
    "Liam," zei hij zacht en ik omhelsde hem terug. het voelde fijn aan om zijn warmte tegen mijn lichaam te voelen.
    "Wat is er, Ni-bug?"


    Take me to wonderland

    NIall Horan
    Ik kijk even verbaasd naar Liam die vroeg aan me wat er was.
    "Ik ben gewoon blij om je wakker te zien" fluister ik zacht.
    "in het begin lag je zo stil, en Zayn deed eng" murmel ik en neem nog een stevige omhelzing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn malik

    'Wie is Zayn in godsnaam' mompel ik geërgerd.
    Ik zucht en hou mijnhoofd even vast. Mijn hoofd doet echt pijn man..
    Inkijk even rond en sluit mijn ogen weer..


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Ik ben gewoon blij om je wakker te zien" fluisterde hijz acht en ik glimlacht naar hem.
    "in het begin lag je zo stil, en Zayn deed eng" ging hij verder, maar nam me nogmaals in een stevige omhelzing en ik drukte hem weer stevig tegen mij.
    Ik wilde hem nooit meer loslaten. Ik begroef mijn neus in zijn blonde haren.
    "Zayn deed eng?" drong nu pas tot me door wat hij had gezegd. "Wat heeft hij gedaan?" vroeg ik en verstevigde mijn greep beschermend rond Niall.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    "Nadat ik wakker werd werd hij ook wakker en vroeg allemaal rare dingen. En toen zei ik er wat van en ging hij allemaal vragen wie Zayn is enzo" hakkel ik ongemakkelijk.
    Ik ril even van de kou, althans het was niet koukd maar ik had het koud gekregen. Ik bedoel ik had alleen een vest en shirt aan en ik ahd geen vet om het tegen te houden mijn lichaams warmte. Ik zucht weer even "heb je ergens pijn" met een vragende blik kijk ik naar hem. Ik was echt opgelucht dat hij weer wakker was, gewoon hier bij mij en om te praten. Ik kon gewoon niet meer zonder hem, ik had misschien geen gevoelens maar hoe moest ik ooit aan de belofte gaan houden om weer een poging te doen om normaal te gaan eten. Ik wou het voor Liam doen, ik zou denk ik zelfs nog een moord doen om hem blij te krijgen. Hoewel ik niet op hem viel toch voelde hij als mijn alles, mijn lichtpuntje in het duister en mijn beschermengel. Want geef toe Liam had me vanaf het begin al beschermd. Voor de roddels, de pers en noem maar op. Hij had bij heel veel interviews, zeg maar alle interviews ongeveer, naast me gezeten en als hij wist over een onderwerp waarover ik het niet wou hebben steunde hij me. Sloeg een arm om me heen, gaf me een knuffel of zei dat ik niet op alles hoefde te antwoorden. En zonder hem was dit alle sme niet gelukt, ik zou het niet kunnen volhouden met die pers. Want ik was maar een zwak ziek vogeltje en Liam was het sterke vogeltje die het vogeltje voedsel en drinken gaf in de meoilijke tijden. En nu wou ik het sterke vogeltje zijn voor Liam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg hij is langer dan verwacht. Zit weer te typen aan men story's ahahah kun je wel merken denk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Nadat ik wakker werd werd hij ook wakker en vroeg allemaal rare dingen. En toen zei ik er wat van en ging hij allemaal vragen wie Zayn is enzo" hakkelde Niall en ik trok een wenkbrauw op. "Hij heeft geheugenverlies?" vroeg ik ongelovig.
    'Wie is Zayn in godsnaam' hoorde ik Zayn mompelen.
    "Zayn?" ik keek naar hem. "Jij bent Zayn, Zayn. Wie denk je dat je anders bent?"
    ik draaide me naar Niall toe. "Wat is er met hem gebeurd?
    'Wie is Zayn in godsnaam' vroeg Niall en ik knikte geruststellend. "Gewoon een doffe pijn in mijn maag, maar het gaat," verzekerde ik hem.
    Ik fronste even toen ik zag dat hij het koud had. "Heb je koud?" zonder antwoord af te wachten trok ik hem tegen mijn lichaam om hem op te warmen.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik knik even, oke dat was dan vaag.
    "gelukkig maar" ik knik even op zijn vraag of ik het koud houd en hij had me al tegen hem aangetrokken.
    Al snel voel ik zijn lichaams warmte naar mij overbranden.
    "dankje Li" mompel ik dankbaar en zucht weer even. Ademhalen deed nog een beetje pijn maar het was te doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Dank je Li," mompelt hij waardoor ik glimlach.
    Graag had ik hem nu gezoend, maar ik deed het niet. Heb een beetje zelfbeheersing, Liam!
    Fijn, nu praat ik ook al tegen mezelf. MLaar ik had Niall zo graag in mijn armen.
    Ik kon zijn beenderen voelen uitsteken. Die jongen moet zo snel mogelijk wat aankomen.
    Ik haal pas opgelucht adem als hij weer op een normaal gewicht zit.


    Take me to wonderland

    Zayn malik

    'Ik ben Zayn?' Mompel ik nog steeds verward.
    Whatever, het zal wel zo zijn...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    'Ik ben Zayn?' mompelt Zayn en ik rolde met mijn ogen.
    "Ja, jij. Diegene met het zwarte haar dat normaal in ene kuif zou moeten zitten," antwoordde ik ook al wist ik dat hij geen antwoord verwachtte.


    Take me to wonderland

    Zayn malik

    Ik kijk even voor me uit, 'Damon, ik heb een Coole naam' grijns ik.
    'Wacht, wie zijn jullie dan?' Vraag ik.


    El Diablo.

    Liam James Payne

    'Wacht, wie zijn jullie dan?' vroeg hij dan.
    "Wij?" Je zogenaamde vrienden," antwoordde ik terug.
    Ik hield Niall nog steeds tegen me aan.


    Take me to wonderland