• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 11:37 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Dankje, Liam," zei hij zacht en ik sloeg een arm rond hem heen.
    "Ik zei dat ik je ging helpen," glimlach ik en nam nog eend ruif die ik voor zijn neus hield.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik glimlach eben 'nooit verwacht dat het zo moeilijk was' ik besloot de druif aan te pakken en voor hem op te eten hoeveel morite het me ook koste. Langzaam kou ik erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payn

    Ik kijk trots toe hoe hij de druiven eet. "Ik ben trots op je", glimlach ik en trek hem steviger tegen me aan.
    Met mijn andere hand neem ik een hap van een appel en geef nog eend ruif aan Niall.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Iets blijer glimlach ik 'dit gaat nog een moeilijke tijd worden'zucht ik.
    Ik sla de druif af. Ik heb in ieder geval twee druiven op en ik was best trots op mezelf.

    Kom zo op comp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'dit gaat nog een moeilijke tijd worden Zuchtte Niall die de druif afsloeg.
    Ik at de druif zelf op en legde mijn hoofd op zijn schouder. Mijn arm lag nog steeds rond zijn middel.
    "Maar ik ben er om je erdoor te loodsen," verzeker ik hem.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik glimlach zwakjes "Fruit is opzich nog niet zo heel moeiljik maar straks snoep en koek dat gaat moeilijker worden" mompel ik verdrietig voor me uit.
    Ik bijt even op mijn lip om een traan tegen te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Fruit is opzich nog niet zo heel moeiljik maar straks snoep en koek dat gaat moeilijker worden" mompelt hij verdrietig waardoor ik hem knuffel.
    "We bouwen het langzaam op," zeg ik. "Rome is ook niet op één dag gebouwd,"


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik grinnik slap om zijn grapje.
    "ik heb gewoon het gevoel dat ik slappeling ben" mompel ik onhoorbaar en staar voor me uit.
    Een traan wist te ontsnappen en een paar adnere volgde al snel.
    Zo onzichtbaar mogelijk probeerde ik ze weg te vegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ["Rome is ook niet op één dag gebouwd" is geen grapje. Het is een gezegde. ^^]

    Liam James Payne

    Niall mompelde iets, maar ik kon niet horen wat. Een traan rolde over zijn wang die hij wegveegde. Hij probeerde het onopvallend te doen, maar ik had het hem nog net zien doen.
    "Ni-bug, wat is er?" vroeg ik zacht en tilde zijn kin omhoog zodat hij me aanstaarde.


    Take me to wonderland

    [echt?? nu voel ik me best domXD
    Niall Horan
    Ik probeerde Liam zijn ogen te ontwijken toen hij mijn kin omhoog tilde.
    Ik zucht even diep "Niets Li, jij moet beter worden, ik los mijn zaken wel op"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga benee wat drinken en Jan Dino kijken maar ik kom gewoo nweer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Hij probeerde mijn ogen te ontwijken waardoor ik even zuchtte.
    Ook hij zuchtte diep. "Niets Li, jij moet beter worden, ik los mijn zaken wel op"
    "Stop, Niall. Het gaat wel met me. Ik voel bijna niks. De kneuzingen die ik had, waren zo opgelost met het drankje dat Madam Pleister had gegeven," zei ik en keek hem even bezorgd aan. "Sorry, maar ik ben bang dat als je het zelf wilt oplossen dat je het alleen nog maar erger maakt," zeg ik zacht.


    Take me to wonderland

    Niall Horan

    Ik zuchtzacht en een snik verlaat mijn mond.
    ' ik heb gezrgd dat je me mocht heloen en dan doe ik zovtehen je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' ik heb gezrgd dat je me mocht heloen en dan doe ik zovtehen je' ik kijk hem vragend aan.
    "Je hebt toch niets gedaan?"


    Take me to wonderland

    Niall Horan i

    Ikbzuht je bied je verontschuldiging aan me omdat ik zei mijn eigen problemen op te kunnen lossen" zeg ik zacht. "maar dat kan ik helemaal niet'ik begin zaxht te snikken en verstop mijn ezicht in zijn shirt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan