• Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd heel veel aandacht heb van jongens. En dan bedoel ik op fitniss en school. Op fitniss werken twee jongens van 16/17 die lopen al met me te flirten en dan die kerels die daar sporte ook O.O en dan op school ook. EN op straat door die bouwvakkers (vieze pedo's)

    Snappen jullie ze?
    Zien ze ons als een 'lust' object ofzo? O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Haha, vat het op als een compliment. Je bent aantrekkelijk voor jongens. :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Haha, vat het op als een compliment. Je bent aantrekkelijk voor jongens. :3


    Let's do this poo

    Sommige meisjes worden wat meer aangetrokken door mannen dan andere. Jij bent daar dus een van. Je moet je er gewoon niks van aantrekken. Zolang het niet verder gaat dan flirten, is er toch niks aan de hand. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Whahaha i have no idea ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Gééén idee, eerlijk hoor. Ik zou het echt niet weten, ik snap niets van gasten. Waarschijnlijk sommige jongens, die zullen ons wel als lust objecten zien. Maar het kan ook anders zijn, al heb ik geen idee wat. Don't ask me, hehe.
    Maar het kan ook zijn dat ze het leuk vinden hoe je reageert ofzo, ik weet niet hoe jij op dat soort dingen daar reageert? Reageer je er juist wél op of juist helemaal niet?
    Ik had ook wel is met een paar vriendinnen meegemaakt, toen gingen we naar de film enz. (Ik heb echt geen idee meer welke film het was, dat was wel een tijdje geleden) Maar toen kwamen we weer buiten, en der stond een groepje jongens als je eruit loopt, om de hoek. Dus wij er niet opletten en door lopen, gaan ze ons achterna lopen en allemaal dingen zeggen en roepen. (En dan bedoel ik niet uitschelden, maar echt gewoon lastig vallen met hun gezeik XD) Dus een van mijn vriendinnen zei zo tegen hun: 'We zijn niet geïnteresseerd hoor, jullie kunnen weg nu'. Hahahahah, ik moest echt lachen <3 (Het waren van die gasten met nike en dat soort shit, ik kan echt niet tegen die losers)
    Maar inderdaad, sommige meisjes zijn inderdaad veel meer aantrekkelijker voor jongens. En waarschijnlijk lig je bij hun in de smaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zou best kunnen. Ik weet hoe je je voelt x,x

    Jongens denken toch maar aan 2 dingen ; eten en meisjes. Jij behoort gewoon tot een van hun twee grootste passie's.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Jongens denken toch maar aan 2 dingen ; eten en meisjes. Jij behoort gewoon tot een van hun twee grootste passie's.


    En sommige denken ook aan sport.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Soldier schreef:
    Haha, vat het op als een compliment. Je bent aantrekkelijk voor jongens. :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.