• Omdat Berna en ik het zo'n mooi nummer vinden:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mirana schreef:
    (...)
    We waren de tweede zaterdag in mei van afgelopen schooljaar.
    Er was een meeting in Leuven waar ik net naartoe was gegaan. Ik had mijn WTJ bij die dag en dacht dat ik me tijdens de treinrit naar huis wel eens kon bezighouden met mijn WTJ:
    Gaatjes prikken, mijn zak legen en de contouren tekenen, een medetreinreiziger vragen een stylo te mogen lenen voor een secondje, en uiteindelijk kwam ik op die pagina 'verlies, verwerk' en ik dacht. Dit is het moment. Nu of nooit. Ik wer geëmotioneerd bij de gedachte dat ik het zou moeten doen, dat ik afscheid moest nemen. Hoe neem je soms afscheid? Juist. Met een afscheidsbrief.
    Dus ik helemaal beginnen schrijven hoe ik wil dat iemand cools dit zal lezen, hoeveel pijn het doet om die pagina achter te laten, heel sentimenteel en hopen dat de persoon die dat vindt, er zorg voor zou dragen. Onderaan schreef ik de plaats (Oostk.), de datum en de initialen van mijn naam op.
    Ik plooide het op en stak het tussen de tafel en het raam, duidelijk zichtbaar.
    Toen moest ik afstappen. *denkt terug* zucht- dat was... hh


    You awesome Nele. xd Echt, dat is echt geniaal. Sleepwel. Ik ga maar eens met mijn dagboek slapen.


    help

    Mirana schreef:
    *gooit WTJ meerdere keren hard tegen de kast*
    BONK
    *papa komt binnen¨* THAFUCK IS DAT HIER?
    ... ehh...


    Zulke dingen doe ik buiten. :')


    help

    Als Nele haar poll in de nieuwsbrief kan komen, dan mijn gedichten ook!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maron schreef:
    Als Nele haar poll in de nieuwsbrief kan komen, dan mijn gedichten ook!


    Ik help je morgen wel, Saarsel. *yaaawn*


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Ik help je morgen wel, Saarsel. *yaaawn*


    Hoe doe je dat dan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat dan?


    Naar het topic gaan waar je stories, topics, gedichten, foto's en polls kan droppen. Het staat bij nieuws. :')


    help

    Maron schreef:
    Als Nele haar poll in de nieuwsbrief kan komen, dan mijn gedichten ook!

    Mijn poll is er niet eens in geplaatst, denk ik?
    Hij kwam er gewoon in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rowboats schreef:
    (...)

    Naar het topic gaan waar je stories, topics, gedichten, foto's en polls kan droppen. Het staat bij nieuws. :')


    Aaah, zo. Is me werkelijkwaar nog nooit opgevallen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Forgot to brush me teeth. Then I be going to me bed.


    help

    Mirana schreef:
    (...)
    Mijn poll is er niet eens in geplaatst, denk ik?
    Hij kwam er gewoon in.
    Kijk naar de reacties, dat heeft Erica gedaan, ze had ook gereageerd in het topic waar de poll staat


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    I should brush my teeth.


    help

    ONE DIRECTIO EVERYWHERE. D:


    help

    voelt zich pro:
    mijn laptop viel bijna uit (bat plat) dus ik moest naar beneden sluipen, maar net wanneer ik rechtsta uit mijn bed, hoor ik voetstappen. Mijn mama staat op & gaat naar het wc.
    Ik sta aan mijn deur, wachtend tot ze terug in haar kamer is, haar kamerdeur sluit en ik meteen naar beneden sluipen.
    Bam ze heeft mij niet betrapt! :D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mirana schreef:
    voelt zich pro:
    mijn laptop viel bijna uit (bat plat) dus ik moest naar beneden sluipen, maar net wanneer ik rechtsta uit mijn bed, hoor ik voetstappen. Mijn mama staat op & gaat naar het wc.
    Ik sta aan mijn deur, wachtend tot ze terug in haar kamer is, haar kamerdeur sluit en ik meteen naar beneden sluipen.
    Bam ze heeft mij niet betrapt! :D
    *applaudiseerd*


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een nieuwzeelander wil een relatie met mij -lol- omegle


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please