• Helloo,,

    Ik ben opzoek naar een leuke (orginele) fantasie storie..
    Het maakt echt niet uit waarover, gewoon fantasie xd

    Maar liever even geen fanfics :)
    en niet meer dan 20 hoofdstukken (tenzij je denkt echt een leuke te weten.)


    greetzz xx


    Simple, but effective.

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben net een fantasyverhaal begonnen! Maar de fantasy komt pas in een later deel tot zijn recht, maar misschien vind je het evenzogoed leuk. (:



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat enkele martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud. 
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart. 

    Maar hij vond iets met meer kracht. 
    Angst. 
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden. 
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld. 

    Als het je wat lijkt C;


    >http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:58 ]

    bedankt allemaal :)
    ik ga ze vandaag of morgen even bekijken :)


    Simple, but effective.

    mijn profiel staat open voor je (:


    Hell is empty..al the devils are here



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?

    (Klik op het plaatje,)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro


    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/
    Aantal hoofdstukken:30
    Genre:Drama, Fantasy, Romantiek
    Korte beschrijving:
    Holly is een Elfje ze kan dus magische spreuken doen en Toverdrankje maken. Ze heeft het Elfen gen over genomen van haar grootouders. Het heeft een generatie over gelagen dus haar moeder is geen elf. Nu is Holly 15 een gaat ze naar een Magische High school voor Elfen,Heksen, Tovenaars en andere magische wezens.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik kan nu even geen links posten, maar je kunt even een kijkje op mijn profiel nemen, al mijn stories zijn fantasy. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk dat je dit verhaal wel leuk zult vinden. Ik heb op dit moment 6 hoofdstukken. Het is een fantasy- en avonturenverhaal met onbekende personen

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.



    Het mes brandde in mijn achterzak, ik kon het voelen en het voelde niet goed. Ik trilde. Ik moest hem vermoorden en ik kon het ook; ik had wapens en de redenen, maar iets binnenin me zorgde ervoor dat ik het niet deed.
    Hij liep om me heen en ik kon hem zien glimlachen, zijn ogen deden niet mee met zijn mond. Hij maakte me bang.
    "Wat wil je van me?"


    Vanessa Cantalupa zag eruit als een doodnormale vrouw van vierentwintig jaar: goede, vaste baan, op zoek naar liefde, in de weekenden uitgaan en ze woonde op zichzelf in een appartement. Het enige verschil is dat ze al twee keer aan de dood is ontsnapt, niet één keer maar twee keer. Bij haar geboorte had ze moeten sterven; ze stierf niet. Op negentien-jarige leeftijd had ze moeten sterven; ze stierf niet. Ze begint haast te geloven dat ze een engel heeft die op haar let. Ze had het bij het rechte eind.
    Maar dingen beginnen te veranderen rondom haar en ze is bang dat er iets goed mis is. En het is goed mis en zeker ook gevaarlijk.
    Engelen vechten met demonen, Lucifer tegenover Michael, goed tegenover kwaad. Maar allemaal stamt het af van dezelfde persoon; God. Hij kan het enkel stoppen, alleen hij laat die taak over aan een weerloos meisje.


    Contemporaine fantasy/Urban


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je kan ook in het topic van de wedstrijd om een fantasie verhaal te schrijven kijken, er zijn a een aantal mensen die hun verhaal op Quizlet hebben gezet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 16:49 ]


    Physics is awesome