• Helloo,,

    Ik ben opzoek naar een leuke (orginele) fantasie storie..
    Het maakt echt niet uit waarover, gewoon fantasie xd

    Maar liever even geen fanfics :)
    en niet meer dan 20 hoofdstukken (tenzij je denkt echt een leuke te weten.)


    greetzz xx


    Simple, but effective.

    Wanneer je soulmate tegenkomt en het enige waar je aan kan denken is zijn bloed. Zit je diep in de shit.
    Als je er dan ook nog eens achter komt dat hij je grootste vijand is kan je het helemaal vergeten.



    "Welkom in mijn wereld"


    - Vampier gerelateerd
    - 16+
    - Wordt elke dag minimaal 1 stukje gepost.


    Heeft al wel iets meer dan 20 hoofdstukjes maar toch


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Predators


    How far would you go to protect your brother? Far enough. How deep would you dive to save him from himself? Deep enough. How high would you climb to hold him from the edge? High enough. How hard would you train to be strong enough to keep him alive? Hard enough. How many people would you let go to get him a little tighter? Everyone. How much would you sacrifice to give him what he want? Everything.

    ‘I'd do everything for him,’ I whispered hard enough to be heard.
    ‘Why?’
    I was quiet, for a moment - didn't they knew about looking after someone?
    ‘Because he is my brother, that's why.’ I answered, a bit confused. To me it was the most clear thing I had done the past, few years.


    Based on the novel Divergent
    • © Claver


    Requiem for a dream

    A battle against time



    Cold sweat, cannot breath, I'm loosing my mind
    Reflection in the mirror shows a different man at night
    And as hours and seconds pass by
    I feel my every feeling wither and die
    Do I really feel this pain
    'cause sometimes I can't tell if I'm awake

    I am covered with cold ice,
    Fighting everyday, but it feels like, it's just the same

    I feel nothing, but hate and love
    So much fire inside, so much left undone


    ~Net begonnen!
    ~Het is onbekende personen, Fantasy
    ~Nederlands geschreven

    (Hij gaat wel langer worden dan 20 hoofdstukken, maar dat is niet wat je bedoelde denk ik xD)


    It's never gonna happen, Guys.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy
    Onbekende personen
    Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”