• Ik heb rollen nodig voor een 1D fanfiction (zoals de meesten hier ;p). Zouden jullie er wat in willen vullen? Ze zijn Engels, dus het liefst dan ook Engelse voor- en achternamen.

    * Meisje (hoofdpersoon) - 16-18 jaar.
    *Beste vriend (die homo is) - 16-18 jaar.
    *Twee vriendinnen (die op ballet zitten) - 16-18 jaar.
    *Twee zusjes van hoofdpersoon - 6-13 jaar.
    *Pleegouders - rond de 40.

    Vul in:

    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Geslacht:
    Karakter:
    Bijzonderheden:
    Uiterlijk (foto):


    Alvast bedankt c:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:10 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Bieberen schreef:
    Heb je nog rollen over die ik kan invullen?


    Ja hoor:

    *Beste vriend (die homo is) - 16-18 jaar.
    *Twee vriendinnen (die beide op ballet zitten) - 16-18 jaar.
    *Twee Broertje(s)/zusje(s) van hoofdpersoon - 6-13 jaar.
    *Pleegouders - rond de 40.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Geef me 8 minuten om af te maken waar ik mee bezig ben. Ik zal één zusje tussen 6-13 maken voor je en één vriendin die op ballet zit tussen de 17-18!

    Bieberen schreef:
    Geef me 8 minuten om af te maken waar ik mee bezig ben. Ik zal één zusje tussen 6-13 maken voor je en één vriendin die op ballet zit tussen de 17-18!


    Oké ;D.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Naam:
    Natalie Rosy Gray
    Leeftijd + geboortedatum:
    10 jaar, [Geboren op 17-06-2002]
    Geslacht:
    Vrouwelijk,
    Karakter:
    Natalie is over het algemeen heel rustig, dat niemand een vlieg kwaad doet. Stiekem kijkt Natalie heel erg op tegen haar oudere zus Natalie, maar dat weet niemand. Verder is Natalie een heel aardig en lief meisje, dat heel behulpzaam is. Alleen kunnen haar emoties heel snel omslaan waardoor ze in een keer heel boos op iemand kan worden, of heel erg hyper&druk. Als ze heel erg boos is kan je beter uit haar buurt blijven, en als ze heel hyper&druk is, duurt het meestal even voordat ze weer gekalmeerd is. Natalie is iemand die van alles wil, maar bijna nooit doorzet. Ze heeft dus een slechte wilskracht.
    Bijzonderheden:
    Natalie is naar een andere school gegaan omdat ze gepest werd op haar oude.
    Uiterlijk (foto):


    Mackenzie Foy.


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Naam:
    Natalie Rosy Gray
    Leeftijd + geboortedatum:
    10 jaar, [Geboren op 17-06-2002]
    Geslacht:
    Vrouwelijk,
    Karakter:
    Natalie is over het algemeen heel rustig, dat niemand een vlieg kwaad doet. Stiekem kijkt Natalie heel erg op tegen haar oudere zus Natalie, maar dat weet niemand. Verder is Natalie een heel aardig en lief meisje, dat heel behulpzaam is. Alleen kunnen haar emoties heel snel omslaan waardoor ze in een keer heel boos op iemand kan worden, of heel erg hyper&druk. Als ze heel erg boos is kan je beter uit haar buurt blijven, en als ze heel hyper&druk is, duurt het meestal even voordat ze weer gekalmeerd is. Natalie is iemand die van alles wil, maar bijna nooit doorzet. Ze heeft dus een slechte wilskracht.
    Bijzonderheden:
    Natalie is naar een andere school gegaan omdat ze gepest werd op haar oude.
    Uiterlijk (foto):


    Mackenzie Foy.


    Dankuu! Ik ga haar zeker gebruiken c:


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Reserveer alsjeblieft een vriendin die ballet doet voor me. Ik wou dus ook een zusje doen maar die is net gedaan en ik wou precies dezelfde foto doen xd

    Bieberen schreef:
    Reserveer alsjeblieft een vriendin die ballet doet voor me. Ik wou dus ook een zusje doen maar die is net gedaan en ik wou precies dezelfde foto doen xd


    Dat maakt niet uit. Dan maak ik er toch gewoon een eeneiige tweeling van? Haha.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Yay ;3


    That is a perfect copy of reality.

    Hmpf kan m niet meer maken aangezien ik weg moet zo xx

    Oké, jammer. Wil je het later nog doen of helemaal niet meer?


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Is er nog iemand die een rol in wil vullen? c:


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Vriendin
    Naam: Chloe Cooper
    Leeftijd + geboortedatum: 18, 23-07-1994
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Chloe is een sterk en lenig meisje geworden door het vele dansen. Ze zit al jaren op ballet en leeft voor de sport. Zelfs wanneer ze ziek is gaat ze gewoon heen. Ze heeft ambitie en doorzettingsvermogen. Chloe gaat door tot het uiterste als ze iets echt graag wil. Ze is geen opgever. Daarom zal men Chloe ook nooit horen klagen. Ze is optimistish en bekijkt alles vanaf de zonnige kant. Omdat Chloe zo veel in de dansschool is als het maar kan, heeft ze daarbuiten ook niet echt een leven (volgens haar broers en ouders). Ze gaat zelden uit en drinkt nooit en als ze wel drinkt is ze al vrij snel dronken. Ondanks ze jongens leuk vindt heeft ze nooit vriendjes, omdat dat volgens haar niet samen gaat met het dansen. Bovendien wordt Chloe niet snel verliefd en moet een jongen behoorlijk wat uit de kast halen om haar te imponeren.
    Chloe is een vrolijk meisje en lacht graag. Haar lach is luid en aanstekelijk, maar ze vindt het niet erg als dat de aandacht naar haar toetrekt. Ze heeft namelijk een hoge dosis zelfvertrouwen en kent bijna geen schaamte.
    Bijzonderheden: Ze is 1,62 m lang en erg dun van het vele dansen. Ze heeft twee oudere broers. Daniel (21) en Ric (24). Haar grootste angst is om niet meer te kunnen dansen.
    Uiterlijk (foto):


    Chloe heeft groene ogen.




    Wil je laten weten als je er wat mee doet/gaat beginnen met je verhaal?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:18 ]

    Calypso schreef:
    Vriendin
    Naam: Chloe Cooper
    Leeftijd + geboortedatum: 18, 23-07-1994
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Chloe is een sterk en lenig meisje geworden door het vele dansen. Ze zit al jaren op ballet en leeft voor de sport. Zelfs wanneer ze ziek is gaat ze gewoon heen. Ze heeft ambitie en doorzettingsvermogen. Chloe gaat door tot het uiterste als ze iets echt graag wil. Ze is geen opgever. Daarom zal men Chloe ook nooit horen klagen. Ze is optimistish en bekijkt alles vanaf de zonnige kant. Omdat Chloe zo veel in de dansschool is als het maar kan, heeft ze daarbuiten ook niet echt een leven (volgens haar broers en ouders). Ze gaat zelden uit en drinkt nooit en als ze wel drinkt is ze al vrij snel dronken. Ondanks ze jongens leuk vindt heeft ze nooit vriendjes, omdat dat volgens haar niet samen gaat met het dansen. Bovendien wordt Chloe niet snel verliefd en moet een jongen behoorlijk wat uit de kast halen om haar te imponeren.
    Chloe is een vrolijk meisje en lacht graag. Haar lach is luid en aanstekelijk, maar ze vindt het niet erg als dat de aandacht naar haar toetrekt. Ze heeft namelijk een hoge dosis zelfvertrouwen en kent bijna geen schaamte.
    Bijzonderheden: Ze is 1,62 m lang en erg dun van het vele dansen. Ze heeft twee oudere broers. Daniel (21) en Ric (24). Haar grootste angst is om niet meer te kunnen dansen.
    Uiterlijk (foto):


    Chloe heeft groene ogen.




    Wil je laten weten als je er wat mee doet/gaat beginnen met je verhaal?


    Wauw, dankjewel! Ik ga haar zeker gebruiken c:


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Nog iemand?


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Ik verveel me dus ik vul nog wel wat in, kijk maar of je er wat mee kan.

    Naam: Vincent (of Vince) Walker
    Leeftijd + geboortedatum: 17, 9-3-1995
    Geslacht: Man
    Karakter: Vincent is een sociale jongen. Hij heeft een vlotte babbel en een flinke dosis humor waardoor hij makkelijk vrienden maakt. Mensen zullen hem nooit omschrijven als onvriendelijk want Vincent is alles behalve dat. Het is een lieve jongen en behandeld iedereen zoals hij zelf ook behandeld wilt worden. Gevoelig voor kritiek of pesten is hij totaal niet. Hij heeft zichzelf en zijn geaardheid geaccepteerd en is daar open over tegenover de rest van de wereld. Wat anderen erover denken laat hem koud. Hij is zoals hij is en dat gaat hij niet veranderen. Als mensen geen vrienden met hem willen zijn dan accepteert hij dat. Verder is Vincent een zorgzaam type. Als er wat is met zijn vrienden staat hij altijd voor ze klaar. Dag en nacht.
    Vincent is ook erg netjes, opgeruimd en geordend. Hij heeft een hekel aan troep en chaos.
    Als er iemand is van het uitgaan en feesten dan is dat Vincent wel. Hij houdt van muziek en gek doen en staat iedere week in de kroeg/disco.
    Bijzonderheden: Vincent is homo. Dit wist hij al op een erg jonge leeftijd en hij schaamt zich er niet voor. Zijn vader vond het in het begin erg lastig maar heeft het vrij snel geaccepteerd. Zijn moeder daarentegen heeft er nooit een probleem mee gehad.
    Uiterlijk (foto):


    Vincent is een lange jongen (1,93m).