• Ik heb rollen nodig voor een 1D fanfiction (zoals de meesten hier ;p). Zouden jullie er wat in willen vullen? Ze zijn Engels, dus het liefst dan ook Engelse voor- en achternamen.

    * Meisje (hoofdpersoon) - 16-18 jaar.
    *Beste vriend (die homo is) - 16-18 jaar.
    *Twee vriendinnen (die op ballet zitten) - 16-18 jaar.
    *Twee zusjes van hoofdpersoon - 6-13 jaar.
    *Pleegouders - rond de 40.

    Vul in:

    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Geslacht:
    Karakter:
    Bijzonderheden:
    Uiterlijk (foto):


    Alvast bedankt c:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:10 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    het best kan je zelf de hoofdpersoon invullen en andere de anderen personages laten invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ja, klopt wel.. Ik ben alleen erg slecht in namen en alles bedenken. Vandaar dat ik haar er ook bijgezet heb.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    PumpkinPie schreef:
    Ja, klopt wel.. Ik ben alleen erg slecht in namen en alles bedenken. Vandaar dat ik haar er ook bijgezet heb.


    Ik wil wel een hoofdpersoon verzinnen?


    :dp

    Oké, dankjewel c:.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    naam: Lindsay Joan Gray.
    Leeftijd + geboortedatum: 17-01-1995 ( Ze is dus 17 jaar)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Lindsay is een lief meisje dat superfan is van One Direction. Ze draagt vaak heel veel make-up, maar achter al die lagen make-up schuilt een erg lief gezichtje. Ze kan af en toe wel een beetje bitchy doen, maar dat komt door dingen uit het verleden. Die hebben haar juist wel weer sterker gemaakt.
    Ze zit op dansen en dat is ook haar leven. Ze doet af en toe modellenwerk, maar dat is niet haar vaste beroep. Lindsay heeft wel een klein muurtje om zich heen zitten en ze laat neit zo snel mensen toe in haar vertrouwde omgeving. Ze probeerd altijd het beste uit mensen te halen en is ook bijna altijd vrolijk. Haar favoriete zin is: "Een dag niet gelachen is ene dag niet geleefd"
    Bijzonderheden: Ze heeft ene keer meegedaan aan een miss verkiezing. Ze won hem niet.
    Uiterlijk(foto):

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:36 ]


    :dp

    Is het zo goed?


    :dp

    Ja hoor, behalve dan dat One Direction niet bestaat in mijn verhaal, maar dat kon jij niet weten. En weet je misschien hoe het meisje op de foto heet?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:29 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Ik wil wel een zusje van de hoofdpersoon maken voor je.


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, ben benieuwd.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    PumpkinPie schreef:
    Ja hoor, behalve dan dat One Direction niet bestaat in mijn verhaal, maar dat kon jij niet weten. En weet je misschien hoe het meisje op de foto heet?


    Oh haha okay sorry...maar nee ik weet niet haar naam...Zal ik dan een foto van iemand anders nemen?


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    (...)

    Oh haha okay sorry...maar nee ik weet niet haar naam...Zal ik dan een foto van iemand anders nemen?


    Als je wilt, graag.


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    aangepast het meisje heet: Jenna Marie Mason


    :dp

    Heb je nog rollen over die ik kan invullen?

    Dankjewel!


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Graag gedaan<3


    :dp